Kui koonusfilter nii meeletult palju juurde annaks, miks siis autotootjad seda kohe külge ei kruvi?
Sisselaskekollektori läbimõõt on valitud täpselt selline, et originaal paneelfiltrist piisab ja see suurema pindalaga koonus ei anna mitte midagi juurde. Suurem koonus tasub siis ära, kui ehitad kogu sisselaske ümber, et oleks võimalik see suurem õhukogus ära kasutada.
O : Koonusfiltrit GT-le
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Ma võiks lausa suvalise summa peale kihla vedada, et tuleb sitem, kui originaalis. Selline lahendus on ju oluliselt odavam kui tehase oma, kui see oleks parem, siis ka seda kasutataks.Tarvii kirjutas: Ma ei väida et sellist kasutama peab aga ma ei igastahes ma ei usu et sellise filtriga originaal filtrist halvemad näitajad tuleks.
http://i154.photobucket.com/albums/s249 ... /photo.jpg
Mootor peab saama nii jahedat õhku, kui võimalik.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Subarutel on üks natsa häiriv häda, kui kusagil miskit hooldada või muuta, siis see nn võit tuleb väikse viitega, kuniks aju asjad omale selgeks õpib, seda muidugi võimaluste piires.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.