O : Koonusfiltrit GT-le

Strictly business.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Tarvii
Guru
Postitusi: 519
Liitunud: L, 15 Mär 2014 12:03:13 +0300
Asukoht: Lõuna-eesti

O : Koonusfiltrit GT-le

#1 Postitus Postitas Tarvii » T, 24 Juun 2014 13:05:36 +0300

Ehk kellegil on üle või oskab soovitada kust tellida kannatava kvaliteediga koonusfiltrit.
Flat Out.

Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#2 Postitus Postitas ToomasV » R, 27 Juun 2014 22:19:37 +0300

DP-HP äkki oli 18€/tk
Mitsubishi Lancer Evolution VI

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#3 Postitus Postitas eimoR » L, 28 Juun 2014 11:58:15 +0300

Milleks te topite neid koonuseid ja muid huijoovinaid autole külge??

https://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Kasutaja avatar
cccve
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 222
Liitunud: P, 21 Juul 2013 22:21:38 +0300

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#4 Postitus Postitas cccve » L, 28 Juun 2014 15:18:59 +0300

Tarvii kirjutas:Ehk kellegil on üle või oskab soovitada kust tellida kannatava kvaliteediga koonusfiltrit.
Osta HLAutoosad'st korralik Pipercrossi paneelfilter pigem :wink:

Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#5 Postitus Postitas ToomasV » L, 28 Juun 2014 21:52:06 +0300

cccve kirjutas:
Tarvii kirjutas:Ehk kellegil on üle või oskab soovitada kust tellida kannatava kvaliteediga koonusfiltrit.
Osta HLAutoosad'st korralik Pipercrossi paneelfilter pigem :wink:
Just :P
Mitsubishi Lancer Evolution VI

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#6 Postitus Postitas eimoR » E, 30 Juun 2014 22:51:10 +0300

Videos oli ju paneeli koht ka olemas...
Õlitatud paneel ei kõlba ju ka kuskile, määrib ainult õhukulumõõtja traati, mis tekitab hiljem probleeme.

Tehase filter ja tehase kopsik. Odav ja töökindel.


Kena suve!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Kasutaja avatar
dimberg
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: R, 15 Okt 2010 16:23:39 +0300

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#7 Postitus Postitas dimberg » T, 01 Juul 2014 09:17:56 +0300

õige! =)
All these people going in the same direction -
And me, watching them from the side

Kasutaja avatar
Tarvii
Guru
Postitusi: 519
Liitunud: L, 15 Mär 2014 12:03:13 +0300
Asukoht: Lõuna-eesti

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#8 Postitus Postitas Tarvii » T, 01 Juul 2014 10:39:10 +0300

Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
Flat Out.

HMartin
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: R, 21 Juun 2013 10:29:49 +0300

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#9 Postitus Postitas HMartin » T, 01 Juul 2014 14:50:10 +0300

Ei poolda absoluutselt õlitatavaid filtreid, kuid reeglina neid lihtsalt kasutatakse/õlitatakse valesti ja sealt need mured algavad....
Kunagi diisel corsa peal kuiv Apex i kooonus tegi küll mõnusat häält :) mitte, et temast väga muud kasu oleks olnud.

oh aegu ammuseid :) http://youtu.be/Hse92l66lck

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#10 Postitus Postitas Duster » T, 01 Juul 2014 16:17:20 +0300

Mina pooldan, olen kasutanud tsiklite ja ka kunagiste autode peal. Kui filter saastab sisselaset ja õhulugejat on tegu väärkasutusega ja kogu lugu. Üks parimatest müütidest, mis liigub, on see, et vabamad filtrid lasevad rohkem saasta läbi ja mootor kulub rohkem. Sellisel juhul ei pandaks neid ju krossi,enduro ja ka matkaenduro ratastele mitte mingil juhul, sest need aparaadid liiguvadki kõige tolmustemas tingimustes üldse ning enamik kestab neist vägagi pikalt. Enda kogemus on pigem vastupidine- originaal paberfiltrit kasutades antud ratastel oli vahetusel pea alati liivatolmu ka peale filtrit õhukanalites, õlitatavatega pole seda näinud, pigem on tekinud selline ummistus ettepoole, et ca pool powerist on läinud ja olen pidanud pikematel trippidel nn hoopealt filtrit puhastama. Isiklikult pooldan just originaalkopsikusse pandavaid versioone, sest enamik koonuse installe on just õhuvõtu poolepealt ebaefektiivselt paigutatud ja tulem võib palju kehvem olla kui originaalis, paljudel masinatel pole ka ruumi, et sinna midagi mõistlikku ehitada ning vaba sisselaske jorin kipub pikapeale pigem häirima, enamasti on see mingi kindel pöörete vahemik, kus ta kostab eriti hullult ning tänavaautol võib olla efekt häirivamgi kui liiga tühi summuti. Isiklikult ei kasutaks maf baasil masinal ainult boroloonbaasil filtreid ja seda ainult sellepärast, et neid on raskem hooldada selliselt, et õlikiht oleks piisav, kuid maf jääks ellu. Kui maf'i ei ole, siis see on kiireim ja lihtsaim variant hoolduse kohapealt. Perfomance kohapealt on tehtud igasuguseid katseid, enamik neist väidab, et kasutegur on väike või olematu. Olen mingi piirini nõus, suvesoojaga, kuiva ilmaga tõenäoliselt erilist vahet polegi, meie sita suusailma ja niiskusehunnikuga proovige sellest paberfiltrist adekvaatne õhukogus läbi saada, on keegi teinud dünotesti paduvihmas? Tsiklitel olen täheldanud kütusekulu väikest langust ja seda ka juhul, kui karpad on häälestatud antud filtrile. Kõige suurem vahe ongi just siis, kui pikalt on niisked ilmad ning kiusan teda kusagil rasketes tingimustes, sellistel hetkedel on õlitataval filtril selged eelised paberi ees ja seda nii küttekulult kui ka powerilt. Miks ma sellest küttekulust jahun on eelkõige see, et tsiklitel on väike paak ja väike sõiduulatus ja seal on suur vahe, kas jõuad tanklasse või nügid kusagil karpaatides viimast 3km ülesmäkke oma kondiauruga või sõidad sinna mäkke nagu valge inimene.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#11 Postitus Postitas JP » E, 07 Juul 2014 13:44:31 +0300

Tarvii kirjutas:Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
mis müüti sa soovid murda?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Tarvii
Guru
Postitusi: 519
Liitunud: L, 15 Mär 2014 12:03:13 +0300
Asukoht: Lõuna-eesti

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#12 Postitus Postitas Tarvii » E, 07 Juul 2014 13:51:02 +0300

JP kirjutas:
Tarvii kirjutas:Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
mis müüti sa soovid murda?
blow offi sarnast heli pidvat tegema. Ilma et segu asjata rikkaks läheks.
Flat Out.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#13 Postitus Postitas JP » E, 07 Juul 2014 15:34:00 +0300

Tarvii kirjutas:
JP kirjutas:
Tarvii kirjutas:Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
mis müüti sa soovid murda?
blow offi sarnast heli pidvat tegema. Ilma et segu asjata rikkaks läheks.
Pigem annab ta sellist õhu vilinat juurde.


Aga noh, üldiselt olen ma avaldanud arvamust kogu selle asja kohta siin
viewtopic.php?f=5&t=7573
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Puna87
Postitusi: 18
Liitunud: L, 08 Mai 2010 19:08:05 +0300

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#14 Postitus Postitas Puna87 » E, 07 Juul 2014 17:59:51 +0300

Blowoffi sarnast heli ta kohe kindlasti ei tee.

Küll aga kõige lihtsam viis tekitada endale koonusfiltri helieffekt on see kui originaal õhukopsikul lõikad ära kogu plastiku mis on paneelfiltrist all pool. (ilmselgelt jättes alles kinnituskohad). Tavaliselt nii tehes on asi odavam ja pm viisakam näeb kapoti all ka välja.

Selge see et sellisel juhul ei kasutata enam seda õhupealevoolu toru ning muid vidinaid tiiva sees. Veel üheks miinuseks muidugi ka see et oluliselt rohkem tuleb soojemat õhku filtrist läbi (sama juhtub ka koonusfiltriga, juhul kui pole soojatõkkeks lisa seina.)

Nagu ka eelnevalt mainitud siis ei koonusfilter ega ka vaesemehe koonuseheli tekitamine ei anna midagi mootorile juurde, pigem siiski sega. Tagumiku tunnetuses aga asi muutub, kuna kõrvadesse kostuv õhu sissetõmbamise heli annab inimese ajule just kui POWERi tunnetust juurde.

Edu katsetamisel, ise kulgeb ilma blowoffita, koonuseta ja ka filtrikopsik täitsa terve :)

Kasutaja avatar
Tarvii
Guru
Postitusi: 519
Liitunud: L, 15 Mär 2014 12:03:13 +0300
Asukoht: Lõuna-eesti

Re: O : Koonusfiltrit GT-le

#15 Postitus Postitas Tarvii » E, 07 Juul 2014 20:24:05 +0300

no see koonuse jutt on siiski ka niijanaa, igal pool kus proovitud jms on kasutatud ikkagi neid peaaegu noname koonusfiltreid ja valesti ( nagu puna kirjutas et ilma vaheseinata ja keegi ei mõtlegi sellepeale et võiks millegi abil ju suunata koonusfiltrile külma õhku ) isiklikult arvan et kui kasutada ala. Greddy, Spraco vms toodet ja suunata reaalselt sinna külma õhku siis on asi kindlasti parem kui originaal filtriga, teiseks peab olema filtril arvestavat pindala ka. ilmselgelt kui ta on ime pisike siis sealt ei jõuagi mingit õhku läbi.

Ma ei väida et sellist kasutama peab aga ma ei igastahes ma ei usu et sellise filtriga originaal filtrist halvemad näitajad tuleks.

http://i154.photobucket.com/albums/s249 ... /photo.jpg
Flat Out.

Vasta