O : Koonusfiltrit GT-le
O : Koonusfiltrit GT-le
Ehk kellegil on üle või oskab soovitada kust tellida kannatava kvaliteediga koonusfiltrit.
Flat Out.
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Milleks te topite neid koonuseid ja muid huijoovinaid autole külge??
https://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q
https://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Osta HLAutoosad'st korralik Pipercrossi paneelfilter pigemTarvii kirjutas:Ehk kellegil on üle või oskab soovitada kust tellida kannatava kvaliteediga koonusfiltrit.
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Justcccve kirjutas:Osta HLAutoosad'st korralik Pipercrossi paneelfilter pigemTarvii kirjutas:Ehk kellegil on üle või oskab soovitada kust tellida kannatava kvaliteediga koonusfiltrit.
Mitsubishi Lancer Evolution VI
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Videos oli ju paneeli koht ka olemas...
Õlitatud paneel ei kõlba ju ka kuskile, määrib ainult õhukulumõõtja traati, mis tekitab hiljem probleeme.
Tehase filter ja tehase kopsik. Odav ja töökindel.
Kena suve!
Õlitatud paneel ei kõlba ju ka kuskile, määrib ainult õhukulumõõtja traati, mis tekitab hiljem probleeme.
Tehase filter ja tehase kopsik. Odav ja töökindel.
Kena suve!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
õige! =)
All these people going in the same direction -
And me, watching them from the side
And me, watching them from the side
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
Flat Out.
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Ei poolda absoluutselt õlitatavaid filtreid, kuid reeglina neid lihtsalt kasutatakse/õlitatakse valesti ja sealt need mured algavad....
Kunagi diisel corsa peal kuiv Apex i kooonus tegi küll mõnusat häält mitte, et temast väga muud kasu oleks olnud.
oh aegu ammuseid http://youtu.be/Hse92l66lck
Kunagi diisel corsa peal kuiv Apex i kooonus tegi küll mõnusat häält mitte, et temast väga muud kasu oleks olnud.
oh aegu ammuseid http://youtu.be/Hse92l66lck
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Mina pooldan, olen kasutanud tsiklite ja ka kunagiste autode peal. Kui filter saastab sisselaset ja õhulugejat on tegu väärkasutusega ja kogu lugu. Üks parimatest müütidest, mis liigub, on see, et vabamad filtrid lasevad rohkem saasta läbi ja mootor kulub rohkem. Sellisel juhul ei pandaks neid ju krossi,enduro ja ka matkaenduro ratastele mitte mingil juhul, sest need aparaadid liiguvadki kõige tolmustemas tingimustes üldse ning enamik kestab neist vägagi pikalt. Enda kogemus on pigem vastupidine- originaal paberfiltrit kasutades antud ratastel oli vahetusel pea alati liivatolmu ka peale filtrit õhukanalites, õlitatavatega pole seda näinud, pigem on tekinud selline ummistus ettepoole, et ca pool powerist on läinud ja olen pidanud pikematel trippidel nn hoopealt filtrit puhastama. Isiklikult pooldan just originaalkopsikusse pandavaid versioone, sest enamik koonuse installe on just õhuvõtu poolepealt ebaefektiivselt paigutatud ja tulem võib palju kehvem olla kui originaalis, paljudel masinatel pole ka ruumi, et sinna midagi mõistlikku ehitada ning vaba sisselaske jorin kipub pikapeale pigem häirima, enamasti on see mingi kindel pöörete vahemik, kus ta kostab eriti hullult ning tänavaautol võib olla efekt häirivamgi kui liiga tühi summuti. Isiklikult ei kasutaks maf baasil masinal ainult boroloonbaasil filtreid ja seda ainult sellepärast, et neid on raskem hooldada selliselt, et õlikiht oleks piisav, kuid maf jääks ellu. Kui maf'i ei ole, siis see on kiireim ja lihtsaim variant hoolduse kohapealt. Perfomance kohapealt on tehtud igasuguseid katseid, enamik neist väidab, et kasutegur on väike või olematu. Olen mingi piirini nõus, suvesoojaga, kuiva ilmaga tõenäoliselt erilist vahet polegi, meie sita suusailma ja niiskusehunnikuga proovige sellest paberfiltrist adekvaatne õhukogus läbi saada, on keegi teinud dünotesti paduvihmas? Tsiklitel olen täheldanud kütusekulu väikest langust ja seda ka juhul, kui karpad on häälestatud antud filtrile. Kõige suurem vahe ongi just siis, kui pikalt on niisked ilmad ning kiusan teda kusagil rasketes tingimustes, sellistel hetkedel on õlitataval filtril selged eelised paberi ees ja seda nii küttekulult kui ka powerilt. Miks ma sellest küttekulust jahun on eelkõige see, et tsiklitel on väike paak ja väike sõiduulatus ja seal on suur vahe, kas jõuad tanklasse või nügid kusagil karpaatides viimast 3km ülesmäkke oma kondiauruga või sõidad sinna mäkke nagu valge inimene.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
mis müüti sa soovid murda?Tarvii kirjutas:Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
blow offi sarnast heli pidvat tegema. Ilma et segu asjata rikkaks läheks.JP kirjutas:mis müüti sa soovid murda?Tarvii kirjutas:Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
Flat Out.
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Pigem annab ta sellist õhu vilinat juurde.Tarvii kirjutas:blow offi sarnast heli pidvat tegema. Ilma et segu asjata rikkaks läheks.JP kirjutas:mis müüti sa soovid murda?Tarvii kirjutas:Pigem sooviks seda rohkem müüdi murdmiseks ja sound checkiks, et oleks võrrelda.
Aga noh, üldiselt olen ma avaldanud arvamust kogu selle asja kohta siin
viewtopic.php?f=5&t=7573
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
Blowoffi sarnast heli ta kohe kindlasti ei tee.
Küll aga kõige lihtsam viis tekitada endale koonusfiltri helieffekt on see kui originaal õhukopsikul lõikad ära kogu plastiku mis on paneelfiltrist all pool. (ilmselgelt jättes alles kinnituskohad). Tavaliselt nii tehes on asi odavam ja pm viisakam näeb kapoti all ka välja.
Selge see et sellisel juhul ei kasutata enam seda õhupealevoolu toru ning muid vidinaid tiiva sees. Veel üheks miinuseks muidugi ka see et oluliselt rohkem tuleb soojemat õhku filtrist läbi (sama juhtub ka koonusfiltriga, juhul kui pole soojatõkkeks lisa seina.)
Nagu ka eelnevalt mainitud siis ei koonusfilter ega ka vaesemehe koonuseheli tekitamine ei anna midagi mootorile juurde, pigem siiski sega. Tagumiku tunnetuses aga asi muutub, kuna kõrvadesse kostuv õhu sissetõmbamise heli annab inimese ajule just kui POWERi tunnetust juurde.
Edu katsetamisel, ise kulgeb ilma blowoffita, koonuseta ja ka filtrikopsik täitsa terve
Küll aga kõige lihtsam viis tekitada endale koonusfiltri helieffekt on see kui originaal õhukopsikul lõikad ära kogu plastiku mis on paneelfiltrist all pool. (ilmselgelt jättes alles kinnituskohad). Tavaliselt nii tehes on asi odavam ja pm viisakam näeb kapoti all ka välja.
Selge see et sellisel juhul ei kasutata enam seda õhupealevoolu toru ning muid vidinaid tiiva sees. Veel üheks miinuseks muidugi ka see et oluliselt rohkem tuleb soojemat õhku filtrist läbi (sama juhtub ka koonusfiltriga, juhul kui pole soojatõkkeks lisa seina.)
Nagu ka eelnevalt mainitud siis ei koonusfilter ega ka vaesemehe koonuseheli tekitamine ei anna midagi mootorile juurde, pigem siiski sega. Tagumiku tunnetuses aga asi muutub, kuna kõrvadesse kostuv õhu sissetõmbamise heli annab inimese ajule just kui POWERi tunnetust juurde.
Edu katsetamisel, ise kulgeb ilma blowoffita, koonuseta ja ka filtrikopsik täitsa terve
Re: O : Koonusfiltrit GT-le
no see koonuse jutt on siiski ka niijanaa, igal pool kus proovitud jms on kasutatud ikkagi neid peaaegu noname koonusfiltreid ja valesti ( nagu puna kirjutas et ilma vaheseinata ja keegi ei mõtlegi sellepeale et võiks millegi abil ju suunata koonusfiltrile külma õhku ) isiklikult arvan et kui kasutada ala. Greddy, Spraco vms toodet ja suunata reaalselt sinna külma õhku siis on asi kindlasti parem kui originaal filtriga, teiseks peab olema filtril arvestavat pindala ka. ilmselgelt kui ta on ime pisike siis sealt ei jõuagi mingit õhku läbi.
Ma ei väida et sellist kasutama peab aga ma ei igastahes ma ei usu et sellise filtriga originaal filtrist halvemad näitajad tuleks.
http://i154.photobucket.com/albums/s249 ... /photo.jpg
Ma ei väida et sellist kasutama peab aga ma ei igastahes ma ei usu et sellise filtriga originaal filtrist halvemad näitajad tuleks.
http://i154.photobucket.com/albums/s249 ... /photo.jpg
Flat Out.