1. leht 2-st

Mure: LUKKU

Postitatud: T, 09 Juun 2015 15:53:07 +0300
Postitas steve11
Mure siis selline,et eile lÕi mootori tule põlema. Mootori temperatuuri tavapärasest kõrgemale kohapeal. sõittes läks alla. Sõitsin parkla vaatasin,et radiaatroi küljez olev paak on seest must ( õline) . Nüüd siis täna üritan ära vaadata Õlijahutuse,lootes ,et tollega mingi kala. Kuid , kui ei ole siis ootan pakkumisi ja abi juppide ja muu staffiga.. :( hetkel möödas peale kap remonti 35000 km ... Pole palju

ettetänades

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: T, 09 Juun 2015 17:42:59 +0300
Postitas Tubaru
Kas summutist tuleb mingit tossu/auru ka?
Kas õli on ilus, pole jahutusvedelikuga segi (piimja/kreemja värviga)?

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: T, 09 Juun 2015 17:59:05 +0300
Postitas steve11
summutist ei tule miskit. mootor käib ühtlaselt ja Õli ilus.

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: T, 09 Juun 2015 18:04:07 +0300
Postitas Tubaru
Mis veakoodi aju näitab?

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: T, 09 Juun 2015 18:27:13 +0300
Postitas steve11
ma ei ole arvutit taha pannud ,aga ma arvan,et ventika teema,et temp kõrgemale läks, kui ettenähtud. Kurat senimaani jälginud koguaeg,et kas tekib rõhku vms. mitte midagi. Aga ja nyyd loogiliselt m6telda siis, kui vahejahuti oleks puru oleks ka õli tosooliga segamini.. :s

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: N, 11 Juun 2015 10:53:03 +0300
Postitas steve11
Ok... Kes, kuhu soovitab minna? Algul arvestaks ikka seda ,et Lõuna-Eestist .

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: N, 11 Juun 2015 11:23:35 +0300
Postitas K24
Praeguse info põhjal pakuks ikkagi kaanetihendit, ma ei suuda esimese hooga küll muud varianti välja mõelda, kuidas õli/kütus või nende segu jahutusvedelikku peaks saama. Samas õlituli on naljakas. Kui ise jamada ei viitsi, siis Nipponisse või VKMi.
Huvipärast küsiks, mis kaanetihendeid kasutati?

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: N, 11 Juun 2015 13:05:55 +0300
Postitas steve11
õlituli? mootorituli .. Egas midagi kisun jahuti maha. võtan küünlad maha vaatan , mis nägu on. ja mõõdan kompressiooni ka ära juba siis.

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: R, 12 Juun 2015 10:32:35 +0300
Postitas 000000
K24 kirjutas:Praeguse info põhjal pakuks ikkagi kaanetihendit, ma ei suuda esimese hooga küll muud varianti välja mõelda, kuidas õli/kütus või nende segu jahutusvedelikku peaks saama. Samas õlituli on naljakas. Kui ise jamada ei viitsi, siis Nipponisse või VKMi.
Huvipärast küsiks, mis kaanetihendeid kasutati?
Miks vkm'i soovitada? Oled sa viimase aasta(te) jooksul sealt mõne hinnapakkumise vms küsinud? Isegi kui nende poolt pakutavate tööde kvaliteet oleks hüper-super hea, ma ei soovitaks ühelegi oma tuttavale (kes raha peale vihane pole). :)

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: R, 12 Juun 2015 17:51:57 +0300
Postitas K24
VKMi panin ainult seetõttu, et omaniku väitel on auto mootor seal tehtud ja hooldatud.

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: L, 13 Juun 2015 12:26:57 +0300
Postitas steve11
No vkmis tehti kap
Remont. 38 tuhat sai s6itta. Milleks sinna tagasi minna.

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: L, 13 Juun 2015 18:01:06 +0300
Postitas Spitfire
See sti on nende saatest ka vist läbi lipsanud paar korda:
Mootor laiali: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vilja ... araaz.aspx
Valmiskujul: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vilja ... ubaru.aspx

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: E, 15 Juun 2015 10:40:26 +0300
Postitas steve11
On jah sama massin. Aga mootoris kasutada originaal osasid ? või kasutatakse mingeid muid firma tooteid?

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: E, 15 Juun 2015 20:15:30 +0300
Postitas K24
Sõltub osadest mida vahetada vaja ja ka sellest mis autoga plaanis (mis rõhuga tshetakse sõita näiteks).

Re: Mure: 2006 sti .

Postitatud: T, 16 Juun 2015 10:22:57 +0300
Postitas 000000
ise-enesest kui stock seades sõita, siis kannatavad originaal jubinad ka, aga kui on plaanis masinat pikemalt hoida ja tulevikus võibolla peale keerata, siis tasuks sepissisu, acl racing saaled jne. Õlijahutust/pumpa natuke järgi aidata jne jne.

üldiselt miks need masinad laiali kipuvad minema on hooletus. Nii tööde teostamisel kui regulaarsel kasutamisel. Kiputakse kohe peale käivitust pähe andma (ei lasta töötemperatuuri saavutada), ei kontrollita õli piisvalt tihti jmt.