Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Laupäev, 07 Dets 2019 16:35:46 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Outback2.0 diisel õlituli
PostitusPostitatud: Teisipäev, 04 Aug 2015 22:11:41 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 22 Apr 2013 12:53:28 +0000
Postitusi: 9
Tere,

Mure selline, et õlituli süttis maanteel sõites, samas õlitase normis ja mingeid uusi hääli ka pole. Auto sai peale seda Mariinesse (puksiiril) ning kahtlustuseks õlifiltri ummistus või andur. Filter vahetati ning katsesõidul rohkem midagi anomaalset ei täheldatud. Peale seda läbis minu käes veel paar ca 10km otsa ja siis vähe pikemalt otsal ca 40km maanteel uuesti sama teema, et õlinormis ja kann särab armatuuris. Uuesti puksiir ja koju tagasi, kuid mis edasi? Millises järjekorras katsed läbi viia? õli ja õlifilter uuesti? andur vahetada? mootori kallale?



Auto: 2008 Outback 2.0d odo:159k,


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 04 Aug 2015 22:30:27 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3491
Asukoht: Pärnu
Andur on odavam osta, aga võib olla ka õlipump rikkis.
Kui tuleb välja, et andur siiski korras ja sõidad ilma õlirõhuta ringi, siis tulemused võivad olla kurvad.

E: Las esinduses vaatavad, kas eelmiste õlivahetustega on ka mootori ajusse vastav märge tehtud.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Aug 2015 05:20:25 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0000
Postitusi: 1312
Asukoht: Võrumaa
Adekvaatne õlirõhu näidik on vaja sinna peale keerata ja kontrollida rõhk üle.

_________________
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport


Viimati muutis raig0, Esmaspäev, 29 Aug 2016 13:05:19 +0000, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 28 Aug 2016 14:53:50 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 28 Aug 2016 13:24:37 +0000
Postitusi: 4
Vana teema küll aga sooviks teada kuidas asi lahenes. Endal Legacy ´08 diisel ls183000 ja õlituli hakkas vilkuma. Õlitase on normis ja õlid filtrid vahetatud 2000km tagasi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 06 Sept 2016 15:18:28 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 22 Apr 2013 12:53:28 +0000
Postitusi: 9
Lahenes suhtelist suure jamaga. Kuid muidu jäi EGR kinni ja tahm jääb mootorisse ning õlipumba sõelale tekib ummistus ja ongi korras. Et kiiresti selle asjaga Nipponisse või mõne teise meistri juurde ja ehk õnnestub hoida uuebloki raha kokku.
Minul nii edukalt ei läinud... Mootor kokku ei jooksnud, kuid ikka vahetasin mootori alaosa ära ja lasin kõik muu ka üle käia, mis lahti oli võetud. Et nüüd olen sõitnud ja sõidan edukalt edasi õlivahetusest õlivahetuseni, ilusa autoga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 06 Sept 2016 20:47:27 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 28 Aug 2016 13:24:37 +0000
Postitusi: 4
Tere,
Kas remontisid vana või läks uus alaosa? Tööd teostati nipponis? Palju maksma läks kui saladus ei ole, võib ka Ps kirjutada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur