Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 21 Aug 2019 12:10:45 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Aug 2015 15:12:51 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Apr 2015 10:08:06 +0000
Postitusi: 16
Tere,

Kas keegi saaks palun mõne töötava auto peal ära mõõta 90ndate 2.5 110kw mootori laadimispinge sooja mootoriga.

Mure on selles, et auto sageli (pigem soojana) ei käivitu.
Starter on remonditud ja kui sellest abi ei olnud, ostsin uue aku ja lasin remonditus starteri üle vaadata.
Seejärel ostsin järgmise kasutatud starteri. Probleemid jätkusid ja siis arvati et laadimisvool on madal.
Generaator sai remonditud ja remontijad väitsid, et läks pool volti paremaks. Tundub et ikka ei läinud.

Käivitamisel on kuulda natuke starteri tõmberelee klõbinat ja siis vaikus. Nagu oleks aku tühi või starter untsus. Ja seejärel läheb mõnikord käima. Kui käima ei lähe ja seejärel 'täkku anda' läheb 95% juhtudest käima.
Hommikuti, peale ööotsa seismist, läheb enamasti käima, sel juhul on kohe mõõtes laadimispinge natuke üle 14V. Soojalt läheb laadimispinge natuke alla 14V ja mida rohkem koormust taha panna seda allapoole ta läheb.
Tundub et laadimispinge on liiga madal ja päev otsa sõites jookseb aku piisavalt tühjaks et ei suuda enam käivitada.

Kui kellegil veel mingeid ideid on, võib soovitusi jagada.

Tänan.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Aug 2015 16:52:54 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0000
Postitusi: 1299
Asukoht: Võrumaa
Mõõda pinget enne ja peale seda kui ta sul ei käivitu näiteks.
Veel on variant, et sul jookseb vool maha kusagilt.

_________________
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Aug 2015 09:24:01 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 25 Sept 2013 16:57:41 +0000
Postitusi: 192
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Mina kontrolliks kõik massiühendused üle, sh. juhtmed ise ka. Kui jäme massijuhe on näiteks isolatsioonirüüsi sees, võib see olla keskelt nii korrodeerunud, et tugevam vool lihtsalt läbi ei lähe.

_________________
Legacy TD 2013
Focus RS 2018


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Aug 2015 09:51:17 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Apr 2015 10:08:06 +0000
Postitusi: 16
Eile sai tõesti avastatud lahtine + juhe, vaatan kas läks paremaks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Aug 2015 10:32:50 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Apr 2015 10:08:06 +0000
Postitusi: 16
6 päeva sõidetud, tundub et viga oli logisevates voolukaablites. + juhe siis minu puhul.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur