Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Kolmapäev, 21 Aug 2019 12:58:06 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev, 14 Nov 2015 09:15:30 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 30 Okt 2015 10:06:23 +0000
Postitusi: 10
Tere foorumirahvas!

Omandasin sügisel 2010. aasta Outbacki, mil peal diiselmootor. Lugesin läbi autoga kaasa tulnud massiivse paberilasu, sh diiselmootoriga Subaru omaniku meelespea vms. Seal oli juttu, et isegi õli saab vahetada ainult esinduses (auto tahab õlivälba nullimis, muidu teeb DPF-le liiga ja mingi selline jutt).

Tekkis küsimus: kas nüüd ongi nii, et pean hakkama iga kuradi õlivahetuse jaoks Tartusse esindusse aja panema ja kohale sõitma? Elu- ja töökoht on Võrus, auto sõidab iga päev tööle ja koju ca 70km ja igasugune Tartus esinduses hoolduses käimine ei kõla nagu mõistlik lahendus. Hinna osas ei oska öelda, pole veel uurinud, mis Mariine hinnakiri ses osas ütleb.

Varasemalt pidasin D5 mootoriga Volvot, tollega tegeles Agito Performance ja service interval tule sai kustutada trip-meteri teatavate vajutamiste ja süütevõtme kruttimise abil. Kas sellist asja uuemapoolsetel Subarutel pole enam? Põgus googeldamine andis sellise teema: https://subdiesel.wordpress.com/2011/01 ... pf-models/ Kas kellelgi kogemusi on? Või käivadki kõik diisliomanikud Mariines ja Autospiritis iga 10k järel?

Head,
foreback


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 14 Nov 2015 09:25:10 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3459
Asukoht: Pärnu
Tere,
Isiklikud kogemused küll puuduvad, aga mujalt foorumitest on jäänud mulje, et Euro5 masinatega saadakse ise ka hakkama ilusti.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 14 Nov 2015 09:44:36 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 04 Jaan 2014 10:15:18 +0000
Postitusi: 66
Asukoht: saue
Olen olnud 3 aastat diisli OB omanik ja pole veel esindusse pöördunud õli vahetuseks, kas olen ise vahetanud või kohalikus remondi töökojas. lihtsalt peab tiba tihedamini vahetama kui muidu, siis ei lähe õli nii mustaks ja ei nõua nullimist ega midagi.mina olen vahetanud kuskil 8-9 tuhande tagant õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 14 Nov 2015 13:13:19 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3459
Asukoht: Pärnu
Praegu pole jutt õli vahetamise probleemsusest, küll aga "oil dillution" counteri nullimisest. Aju arvutab oma mingite parameetrite järgi õli saastavust, kui seda näitu ei nullita ja see mingist teatud väärtusest üle läheb, siis lööb armatuurile tule põlema ja võimalik, et läheb ka avariireziimi.
See ei tähenda muidugi, et füüsiliselt õlil miskit viga oleks, aga aju tahab ka teada, et värske meske on sees.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 14 Nov 2015 16:15:51 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 04 Jaan 2014 10:15:18 +0000
Postitusi: 66
Asukoht: saue
No 3 aastaga ja 50tuh.läbisõidu juures peaks aju juba aru saama ju ,et vaja nullida ja õli vahetada aga seni pole mul armatuuris ükski üleliigne tuli põlema läinud


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 14 Nov 2015 19:09:54 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 30 Okt 2015 10:06:23 +0000
Postitusi: 10
Just nimelt on küsimus selles, kuidas selgeks teha ajule, et õli on vahetatud. Kui DPF-i tuli märku annab, siis on justkui hilja. Ja autoga kaasa tulnud kirjade järgi tahab ta mingit märguannet saada, muidu DPF-i enam ei regenereerita.

Kas tõesti pole kellelgi kogemusi õlivälba nullimisega?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 14 Nov 2015 21:59:19 +0000 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 17 Okt 2013 20:12:48 +0000
Postitusi: 34
Kui sul on olemas eestikeelne manual, siis seal on täpselt kirjas kuidas saab välpa ise nullida.
Omal järele proovitud korduvalt ja toimib.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur