2012 diisel Forester, ls 77kkm, vabakäigul hakkas krigisema geneka/konditsioneeri pumba/... rihma pinguti rull (võinoh, vabakäigul on teda kuulda, kõrgematel ei ole).
Selline lollakavõitu küsimus on, kas sellega kannataks mõnituhat veel sõita? Nimelt olen hetkel Prahas selle autoga ja pean ringiga läbi Austria ja Saksamaa koju tulema. Või peaks siin kohe servisesse jooksma või kannataks seda mingi määrde moodi asjaga pisut vaigistada?
Generaatori rihma pinguti (diislil)
Generaatori rihma pinguti (diislil)
ex: Forester 2012 diisel
Re: Generaatori rihma pinguti (diislil)
Puusalt pakuks, et sõidad koju ära, kui sa rohkem 200 km/h ei ürita, kuid risk ta on, sutsu ehk aitaks, kui suudad sinna vahele mingit paksemat õli süstida, kuid kust sa süstla saad ja õli jne, suht gemüüsetamine ja võib selle õli ka kapotialla laiali peksta, ise võtaks selle riski, et ei torgiks ja põristaks viisakalt maarjamaale
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Generaatori rihma pinguti (diislil)
Selle rihma vahetaks ju "põlveotsas" poole tunniga. Käid autopoest läbi ja võtad sobiva kõrvale. Kui vana rihm läheb paned uue (vaja 10mm ja 12mm võtit/padrunit vist). Olen krigiseva rihmaga ca.8000km sõitnud. Kui rihm katki läks siis oli aku öösel laadija otsas, kuni uue rihma sain. Minu kogemused vanemate autodega. Edu.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Generaatori rihma pinguti (diislil)
Mitte rihm ei krigise vaid pingutusrull. Vahepeal on veel ca 2000km sõidetud, pole hullemaks läinud. Hetkel olen Berliini külje all Potsdamis, laupäeva hommikupoole hakkan Eesti poole sõitma.mehine2 kirjutas:Selle rihma vahetaks ju "põlveotsas" poole tunniga.
ex: Forester 2012 diisel