Legacy -> Impreza osade omavaheline vahetatavus?

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Legacy -> Impreza osade omavaheline vahetatavus?

#1 Postitus Postitas vaska » E, 07 Veebr 2005 02:26:36 +0300

Siia teemasse võiks lisada listi osadest, mida oleks võimalik asendada paremate/edevamate/vastupidavamate vastu.

Nt. Legacy 91-94 seeriale peaksid sobima WRX pidurikettad+sadul

Mõni rauaspets oskab kindlasti öelda, mida tasub ja mida mitte näppima hakata :D
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#2 Postitus Postitas Axxept » E, 07 Veebr 2005 14:20:54 +0300

tehnika peaks üldse suuresti ühilduma ju :roll:
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#3 Postitus Postitas vaska » E, 07 Veebr 2005 14:24:22 +0300

Jah, aga mis täpselt tasuks just vahetamist?
Ma arvan, et WRX-i kettad/klotsid võiks peale minna 1:1-le, samas sellest tulenev pidurdusmaa vähenemine on ju väga abiks.

Iga vahetatava osaga ju sellist kasu ei ole, seega ongi ehk küsimus: mida tasub ja mida ei tasu mod-ida.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#4 Postitus Postitas Axxept » E, 07 Veebr 2005 14:41:12 +0300

mootor, kast, sillad :D
turbo mootorit mõtlen ikka
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#5 Postitus Postitas vaska » E, 07 Veebr 2005 15:08:46 +0300

Käigukast on ka sama? Tigedamad käigud ei eelda ECU vahetust/ümberprogemist? Elektroonika vahetamisega on ikka omajagu keemiat, sh siis automaat->manuaal, 2.0->2.0T jne.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Subleg
Suur Sõber
Postitusi: 334
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:54:34 +0300

#6 Postitus Postitas Subleg » K, 09 Veebr 2005 11:34:51 +0300

turbol ja vabalthingaval erinevad kastid, turbo kastis ylekanded teised ja vastupidavam ka ja keskdiffer on jäigem.
Subaru Legacy TT, Range Rover, Escort Cosworth, Forester XT/Sti

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#7 Postitus Postitas vaska » K, 09 Veebr 2005 11:42:25 +0300

Novat, aga non-turbo impreza->legacy käigukasti on mõeldav/kasulik?
Samas, kui turbo käigukast on teine, kas seal on niipalju elektroonikat/sensoreid/jms , et teda üldse non-turbo peale annab keerata?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Subleg
Suur Sõber
Postitusi: 334
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:54:34 +0300

#8 Postitus Postitas Subleg » K, 09 Veebr 2005 11:46:42 +0300

elektroonikat ei ole seal, kylge läheb ta vabalthingavale yksyhele ainult siduri pead turbo oma panema ja kogu pedaali systeemi pead turbo oma panema
Turbol on sidurikorv tõmbega, vabalthingaval pressitav.
poolassid ja kardaan sobib ka vabalthingava oma
Subaru Legacy TT, Range Rover, Escort Cosworth, Forester XT/Sti

Külaline

#9 Postitus Postitas Külaline » T, 08 Mär 2005 11:01:41 +0300

Ma saan aru, et turbol on just sidurikorv see "kurjajuur". Kas on väljapakkuda mõnda head ja suht odavat tuuningjuppi, millega võiks asendada. Räägitakse EVO-de omast. Mis hinnaga need ka olla võiksid?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#10 Postitus Postitas vaska » T, 08 Mär 2005 12:31:48 +0300

Kas mitte-turbole ka mõnda tugevamat sidurit tasub panna, või see hakkab mõjutama muude juppide lagunemist? Kui, siis mida võiks mõelda ostuplaani?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

lauri
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 209
Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
Asukoht: Tallinn

#11 Postitus Postitas lauri » P, 27 Mär 2005 20:35:11 +0300

Turbode jahutusradiaatorid peaks Legacyl/Imprezal samad olema, Nissensil on isegi sama varuosakoodiga. Vabalthingavatel olid radikate mõõdud (kataloogi andmetel) erinevad, kui vabalthingava ja turboga Legacy radikate mõõdud olid samad, siis vabalthingavale Imprezale näitas kataloog sootuks väiksemat radikat.

600MTA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 458
Liitunud: T, 14 Sept 2004 16:09:55 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#12 Postitus Postitas 600MTA » R, 08 Apr 2005 09:57:35 +0300

Axxept kirjutas:mootor, kast, sillad :D
turbo mootorit mõtlen ikka
Et siis kas Legacy(turbo)ja Impreza(turbo) mootorid on samad??

Aga kas Impreza turbo ja 2,0 Impreza mootoriblokk on kah sama v?
Impreza GT (ex), Impreza Stinkeye (ex), Impreza Blobeye STI ´Crocodile look´ (ex), Forester 2,0D 2010, Impreza 555 Rally edition E12,
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#13 Postitus Postitas Axxept » R, 08 Apr 2005 10:27:34 +0300

mootorid päris samad ei ole, näiteks ülemine pool on imprezil juba parem, mingid kanalid ja asjad.
aga põhimõtteliselt on nad suht samasugused ikka, st paljud jupid lähevad mõlemale
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Külaline

#14 Postitus Postitas Külaline » E, 11 Apr 2005 15:05:17 +0300

Kõik Subaru 2,0 ja 2,0 T mootorite indeks algab EJ20... ... ja siis tuleb veel numbreid tähti lisaks olenevalt missugune modifikatsioon. See peaks tähendama, et mootori põhi on sama. Praegune WRX näiteks on EJ205 ...

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#15 Postitus Postitas vaska » K, 16 Nov 2005 17:08:30 +0300

Niih, lehelt sai järgmise infi.

http://legacy.manxforums.com/forums/ind ... wtopic=209

STI/WRX Complete Engines
Most engine ancilleries, inc alternator, starter, pumps etc
Gearboxes and Diffs (propshafts are slightly longer so they dont)
Full Suspension, including top mounts front and rear.
Airboxes and filters (providing there not the front entry type)
Oil filters
Fuel filters
Brakes, providing the whole assembly is changed
Downpipes (all) (rest of system not sure, might be a bit short)
Front and Rear Droplinks and Front ARB, think the rear one is different?
Wheels, however tyre diameter is smaller on Impreza's standard.
Strutbraces (STI one fits perfect round intercooler)
Interior, front and rear seats but not door cards.
Aircon Systems

The following stuff WONT fit a Classic Shape Leg:

Radiators are not a direct fit.
Obivously body parts dont.
Mirrors are different
Windows

//

Exhaust centre sections from classic Imprezas do not fit Legacies as far as I know as when I had my H&S one made they had to make it differently. Pretty sure that backboxes do not fit either.

ECUs from classic Imprezas (up to a certain year - not sure which) DO fit classic Leggy, but be warned that if you do, you will have no control over the Leggy's intercooler pump. If a Voschip is then fitted to the impreza ecu it should control the pump fine.

Fuel pumps are interchangeable between classic impreza & legacy as the Walbro one I got was for an impreza and it went straight in no problem.

Dump valves for the classic impreza will also fit legacy.

90degree entry TD05 turbo will bolt straight onto classic Legacy as far as I know.

//

The engine,gearbox + diff from a 02 WRX drops straight in to a MY99 GT-B obviously changing all the wiring loom, manifolds, turbos etc, although only proper mod is getting a reputable machine shop to create the 2 holes at the back of N/S cylinder head for the oil and water drains from the second (1st?) turbo.

//
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Vasta