Seekord võtaks teemaks pealkirjas oleva õlide vahetuse.
Autoks oleks ka eelmistes DIY osades oleva 92 aasta 4wd ilma turbota Legacy sedaani.
Materjalideks tuleks Autodata2004/Legacy Repair manual.
Eelnevalt on foorumis juttu olnud õlide sobivusest, seega:
Autodata2004 pakub, et 92 legacy (4wd/turbota) võiks/peaks sööma 80W/90 õli, võimalus oleks saada BP-lt nii difri/käigukasti jaoks väga sõbraliku hinnaga.
Küsimus selline, et kas 80W/90 õli sobib ka mujalt firmanimest kui Castrol?
80W/90 ei ole täissünt (vist?, parandage kui ma eksin) seega, kas ma peaksin rõhuma just täissüntõlile ka siis kui ma praegu seesoleva õli marki ei tea?
Kodanik VVV kommenteeris ühes teemas:
On vahet ka selles, et see pole LSD tagadiffer st kui kellelgi peaks olema, kas siis on mõni teine õli parem sisse valada?Tagadiffrisse on küll soovitav panna, mida esindus soovitab. Konkreetselt müüvad nad Shelli 75W-90 LS, mis olevat spetsiaalselt Subaru jaoks tehtud. Samas kas muu ei sobi kontrollinud pole, vähemalt LS diffri jaoks mõeldud õli peab ta igatahes olema. On olnud juhuseid, kus tagadiffer on rikutud vale õli tõttu. Keskel on ka piiratud libisemisega differ turbomudelil. Ma arvan, et see on võimalik teda saad vastava toote kataloogidest, mis millele sobib. Käigukastis minul ei ole see spets Shelli õli. Kasutajamanuaal annab minul nii käigukasti kui tagadiffrisse kas
80W-90 või 75W-90 ja polnud vist isegi midagi öeldud selle kohta, et ta peaks mingi spetsiaalne LS õli olema. Venemaa netist on saanud lugeda, et peetakse kõige paremaks Subarule MOTUL-i ja Castroli kastiõli. Eriti kiideti MOTULIT. Selleski siis võib teha järelduse, et vähemalt käigukasti sobib ka midagi muud. Aga kindluse mõttes küsi Mariinest järele, aga sealt ei pruugi ühest vastust saada. Nad ütlevad nagunii, et sobib ainult see, mida nemad müüvad. See mida nad tagadiffrisse müüvad on neil lahtiselt ka odavam, kui osta poest analoogset LS diffri-kastiõli.
On mingeid erilisi nippe, mida peaks õlivahetusest teadma?
Oskab keegi eeldatavaid hindu öelda?
Eelarve võiks mõistlikuse piiridesse jääda, ehk midagi väga ulmeliselt kallist kasti valada ei jõua.
Lisaküsimuseks:
Miski asi õrnalt koliseb tühikäigul, siduri alla vajutades kaob kolin ära.
Siduri survelaager? Käigukasti laagrid? On see midagi ekstrakulukat?
Praegu pole kahjuks aega diagnostikasse ronida, ehk siis subar täidab oma kohust: on neljarattaga teel!