P1410 ja P2444
Postitatud: E, 25 Veebr 2019 17:50:16 +0300
Tere
Subaru Legacy 2011, bensiin 2.0
Ühel õhtul käivitudes läksid check engine tuled põlema. Koju jäi veel 2 tundi sõitu ja siis sai OBD koodilugeja külge pandud.
Näitas veakoodi nr. P1410 - secondary air injection system switching valve stuck open.
Sai veakood ära kustutatud.
Hommikul käivitades uuesti check engine tuled läksid põlema ja OBD koodilugeja uuesti külge.
Seekord näitas veakoodi nr. P2444 - secondary air injection pump stuck on.
Sai uuesti veakood ära kustutatud.
Praegu auto seisab, ootab lähemat uurimist.
Kas kellelgi on kogemusi probleemi lahendamisel? Kas mõlemad klapid ja pump puhastamiseks ja kontrolliks maha võtta?
Googeldanud olen, enamasti nende veakoodidega käib jutt Foresterist. Oletan, et pump ja klapid on Legacyl samad mis Foresteril.
Klappide asukohad kapoti all leidsin üles, pumba osas ei ole veel kindel.
Tänan
Subaru Legacy 2011, bensiin 2.0
Ühel õhtul käivitudes läksid check engine tuled põlema. Koju jäi veel 2 tundi sõitu ja siis sai OBD koodilugeja külge pandud.
Näitas veakoodi nr. P1410 - secondary air injection system switching valve stuck open.
Sai veakood ära kustutatud.
Hommikul käivitades uuesti check engine tuled läksid põlema ja OBD koodilugeja uuesti külge.
Seekord näitas veakoodi nr. P2444 - secondary air injection pump stuck on.
Sai uuesti veakood ära kustutatud.
Praegu auto seisab, ootab lähemat uurimist.
Kas kellelgi on kogemusi probleemi lahendamisel? Kas mõlemad klapid ja pump puhastamiseks ja kontrolliks maha võtta?
Googeldanud olen, enamasti nende veakoodidega käib jutt Foresterist. Oletan, et pump ja klapid on Legacyl samad mis Foresteril.
Klappide asukohad kapoti all leidsin üles, pumba osas ei ole veel kindel.
Tänan