P1410 ja P2444

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Jaan71
Postitusi: 7
Liitunud: N, 12 Mai 2011 22:30:39 +0300

P1410 ja P2444

#1 Postitus Postitas Jaan71 » E, 25 Veebr 2019 17:50:16 +0300

Tere

Subaru Legacy 2011, bensiin 2.0

Ühel õhtul käivitudes läksid check engine tuled põlema. Koju jäi veel 2 tundi sõitu ja siis sai OBD koodilugeja külge pandud.
Näitas veakoodi nr. P1410 - secondary air injection system switching valve stuck open.
Sai veakood ära kustutatud.
Hommikul käivitades uuesti check engine tuled läksid põlema ja OBD koodilugeja uuesti külge.
Seekord näitas veakoodi nr. P2444 - secondary air injection pump stuck on.
Sai uuesti veakood ära kustutatud.
Praegu auto seisab, ootab lähemat uurimist.
Kas kellelgi on kogemusi probleemi lahendamisel? Kas mõlemad klapid ja pump puhastamiseks ja kontrolliks maha võtta?

Googeldanud olen, enamasti nende veakoodidega käib jutt Foresterist. Oletan, et pump ja klapid on Legacyl samad mis Foresteril.

Klappide asukohad kapoti all leidsin üles, pumba osas ei ole veel kindel.

Tänan

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: P1410 ja P2444

#2 Postitus Postitas eimoR » R, 26 Apr 2019 22:50:56 +0300

Õhupump on seal, kus õlivõimendusega roolisüsteemidel roolivõimupump on. :)
Ehk generaatori kõrval, paremal pool. Vasakul kondipump.


Reimo
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

lamp55
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 336
Liitunud: N, 31 Okt 2013 13:41:34 +0300

Re: P1410 ja P2444

#3 Postitus Postitas lamp55 » R, 07 Juun 2019 09:44:24 +0300

Mis seal muud ikka, pane pumbale otse vool peale vaata kas töötab, kui ei siis vöid ennast önnitleda ca 800eurise välja minekuga. Kui pump fain siis viga lisaöhuklappides, asuvad mootori taga sisselaske kolle "all" üks vasakul teine paremal. P1410 kood peaks olema vasakpoolne ehk suurepistikuga klapp. Puhastada/remontida seal midagi pole, päästab ainult vahetus. Klapid liiguvad ca 400euriga ja tegu ainult originaal osaga :)
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.

GJ321
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 103
Liitunud: L, 26 Nov 2016 14:19:52 +0300

Re: P1410 ja P2444

#4 Postitus Postitas GJ321 » P, 09 Juun 2019 16:47:07 +0300

Endal forester xt 05. kruiis ja check engine vilkus/põles. Veakoodideks olid P2432 ja P0410. Mõlemad koodid sai eemaldatud ( et saaks kruiisi tagasi ). Suuremas plaanis on klappide pimedad tellitud ja läheb kogu see õhupumba majandus eemaldamisele. Ma nüüd ei oska muidugi sõna võtta legacy asjus, aga turbota subaaridel vist ei saa seda välja progreda.

Vasta