Kolvid
Kolvid
Kuna hetkel mootor laiali ja kolbidele hea juurdepääs, siis tekkis paar küsimust:
1. Kolvi peal, ühte serva on pressitud tähed, kolmel kolvil A ja ühel B, ega ometi B tähist kandev ei ole mingi remont mõõtu kolb?
2. Kas oleks mõtekas vahetada ka kolvirõngad uute vastu. Läbisõit hetkel 130tkm ja silindritel hoonimis jäljed ilusti näha ja mingeid kulumis jälgi ei ole. Ja kui vahetada, siis kas originaal või esimene remont?
1. Kolvi peal, ühte serva on pressitud tähed, kolmel kolvil A ja ühel B, ega ometi B tähist kandev ei ole mingi remont mõõtu kolb?
2. Kas oleks mõtekas vahetada ka kolvirõngad uute vastu. Läbisõit hetkel 130tkm ja silindritel hoonimis jäljed ilusti näha ja mingeid kulumis jälgi ei ole. Ja kui vahetada, siis kas originaal või esimene remont?
Re: Kolvid
B ei ole remontmõõt, mootor komplekteeritakse vastavalt sellele, kuidas plokk välja tuli. A ja B läbimõõdu vahe on ca 1 sajandik, kui ma õigesti mäletan. Ploki peal (ees keskel umbes geneka all) on kirjas, milline silinder on A ja milline B. Samuti on seal numbritega samal moel märgitud raamsaalede mõõdud. Ma küll ei mõista, milleks need saalenumbrid vajalikud on, saalesid ei saa ju ühekaupa osta...
Rõngastel minuteada ei ole eraldi remontmõõtu, suuremad rõngad käivad suurema kolvi peale ülepuuritud ploki sisse. Rõngaste vahetamise vajadust on mulle siiani põhjendatud õlirõnga kulumisega.
Rõngastel minuteada ei ole eraldi remontmõõtu, suuremad rõngad käivad suurema kolvi peale ülepuuritud ploki sisse. Rõngaste vahetamise vajadust on mulle siiani põhjendatud õlirõnga kulumisega.
- kronja
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 236
- Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kolvid
subarupiitri kataloogist saab valida endale rõngaid mõõdus 0.00, 0.25 ja 0.50...tnx kirjutas: Rõngastel minuteada ei ole eraldi remontmõõtu, suuremad rõngad käivad suurema kolvi peale ülepuuritud ploki sisse. Rõngaste vahetamise vajadust on mulle siiani põhjendatud õlirõnga kulumisega.
thx,
jk
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com
Re: Kolvid
Selge, nüüd siis teada see A ja B värk.
Rõngaste kohta vaatasin jah Peterburi Subaru kataloogist, et võimalik kolme suurust.
Rõngaste kohta vaatasin jah Peterburi Subaru kataloogist, et võimalik kolme suurust.
Re: Kolvid
Rõngad käivad ikka rem. mõõtude järgi, mitte sajandike täpsuse järgi.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Re: Kolvid
need 0.25 ja 0.50 ongi remontmõõdud, sinna siis vastavat kolbi ja puuritud silindrit ka vaja.
A ja B kolbe saab koodi järgi valida, rõngad mõlemal samad.
A ja B kolbe saab koodi järgi valida, rõngad mõlemal samad.
Re: Kolvid
Hoonimisjälgede olemasolu ei näita väga midagi. Silindrite ovaalsus tuleb ära mõõta ning vastavalt siis edasi tegutseda. 100 000 km peaks olema selline optimaalne läbisõit, kus on mõtet rõngaid üldse vahetada. 200 000 ja 300 000 juures puudub juba mõte ainult rõngaid vahetada. Siis on silinder juba päris kindlasti ovaalne ning vaja on puurimist ja remontmõõdus kolbe.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.