Kuidas on arvamused või kellelgi kogemust Subaru 2,0 T kohta. Situatsioon oli selline, et sai sõita umbes 3-4 kuud tagasi mööda maanteed kiirusega ~100-120 km/h (ei tea täpselt, kui pikalt) võibolla maksimaalselt paarkend kilti. Linna jõudes esimese vooritaga peatudes aurupahvakas kapoti alt - jahutusvedelik, turbo jahutusvedeliku poollahtise otsa vahelt, enamus välja tulnud. Mootoritemperatuuri näitaja järgi mootor üle ei kuumenenud (maanteesõidul oli koguaeg oma normaalses asendis - nii hea õhkjahutus !?). Temperatuurinäit hakkas alles tõusma paigal seistes, sellele vaatamata seier lõppu ei läinud, kuna sai mootori välja lülitada enne. Voolikuots kinni ja uus vedelik sisse.
Nüüd sõitnud ~ 3000-4000 km. , temperatuurirežiimides mingeid anomaaliaid ei ole, jahutusvedelikus õli ja õlis jahutusvedelikku ei ole, õli ka vahetatud. Tähelepanek ainult selline, et mingil ajal tegi vahest külma mootoriga gaasi mahalastes (pöörete langemise lõpuosas) mingit vile moodi häält. Nüüd jälle ei tee. Kas võis näiteks veepumba laager mingi laksu saada? Vahetatud just vahetult enne juhtumit (jaapani vist mingi B toode). Geneka ja roolivõimupumba laagrid tunduvad normaalsed. Pole muidugi ka välistatud, et midagi käigukastis või siduris äkki. Kuid ei tundu sedamoodi.
Sõit ilma jahutusvedelikuta
subarul turbo mootor peab päris kaua vastu ilma jahutusvedelikuta, kaani ka kõveraks ei tõmba sest tal need lyhikesed.
võid täiesti rahulik olla, mootoril kindlalt midagi ei juhtunud ainus mis võib kinni kiiluda on veepump.
termostaati ära kyll vahelt ära võta.
võid täiesti rahulik olla, mootoril kindlalt midagi ei juhtunud ainus mis võib kinni kiiluda on veepump.
termostaati ära kyll vahelt ära võta.
Subaru Legacy TT, Range Rover, Escort Cosworth, Forester XT/Sti