Sõit ilma jahutusvedelikuta

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

Sõit ilma jahutusvedelikuta

#1 Postitus Postitas Ar21 » R, 07 Okt 2005 12:14:41 +0300

Kuidas on arvamused või kellelgi kogemust Subaru 2,0 T kohta. Situatsioon oli selline, et sai sõita umbes 3-4 kuud tagasi mööda maanteed kiirusega ~100-120 km/h (ei tea täpselt, kui pikalt) võibolla maksimaalselt paarkend kilti. Linna jõudes esimese vooritaga peatudes aurupahvakas kapoti alt - jahutusvedelik, turbo jahutusvedeliku poollahtise otsa vahelt, enamus välja tulnud. Mootoritemperatuuri näitaja järgi mootor üle ei kuumenenud (maanteesõidul oli koguaeg oma normaalses asendis - nii hea õhkjahutus !?). Temperatuurinäit hakkas alles tõusma paigal seistes, sellele vaatamata seier lõppu ei läinud, kuna sai mootori välja lülitada enne. Voolikuots kinni ja uus vedelik sisse.
Nüüd sõitnud ~ 3000-4000 km. , temperatuurirežiimides mingeid anomaaliaid ei ole, jahutusvedelikus õli ja õlis jahutusvedelikku ei ole, õli ka vahetatud. Tähelepanek ainult selline, et mingil ajal tegi vahest külma mootoriga gaasi mahalastes (pöörete langemise lõpuosas) mingit vile moodi häält. Nüüd jälle ei tee. Kas võis näiteks veepumba laager mingi laksu saada? Vahetatud just vahetult enne juhtumit (jaapani vist mingi B toode). Geneka ja roolivõimupumba laagrid tunduvad normaalsed. Pole muidugi ka välistatud, et midagi käigukastis või siduris äkki. Kuid ei tundu sedamoodi.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#2 Postitus Postitas vaska » R, 07 Okt 2005 13:01:12 +0300

2.0T pole nii pipar kui 2.5 vabalthingav. See annab suht kiirelt otsad, kui mingi ülekuumenemine on. Ma arvan, et suht õnnelik õnnetus, kui temp lakke ei läinud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Subleg
Suur Sõber
Postitusi: 334
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:54:34 +0300

#4 Postitus Postitas Subleg » R, 07 Okt 2005 14:18:47 +0300

subarul turbo mootor peab päris kaua vastu ilma jahutusvedelikuta, kaani ka kõveraks ei tõmba sest tal need lyhikesed.
võid täiesti rahulik olla, mootoril kindlalt midagi ei juhtunud ainus mis võib kinni kiiluda on veepump.
termostaati ära kyll vahelt ära võta.
Subaru Legacy TT, Range Rover, Escort Cosworth, Forester XT/Sti

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#6 Postitus Postitas Ar21 » E, 10 Okt 2005 12:55:57 +0300

See, et üldse välja ajama hakkas oli tingitud sellest, et lihtsalt vooliku kinnitus oli vilets. Seda oli hiljuti näpitud ja veidi viletsalt klamber kinnikeeratud. Pole ka välistatud, et radikakorgi klapp ajutiselt ei töötanud ja sellepärast ei lasknud üleliigset rõhku - vedelikku välja paisupaaki.

Vasta