Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Reede, 16 Nov 2018 03:58:59 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2005 09:34:00 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
Tere

Kus on Tallinnas ülevaatus kohad 4wd pingiga? Kas on üldse olulist vahet 2WD ja 4WD pingil?

Kuhu soovitate minna?

JP


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2005 10:14:24 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0000
Postitusi: 888
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti
Sai käidud ehitajate teel, loomaaia juures. Praegu vist parim tase.

_________________
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2005 15:30:09 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Neljapäev, 28 Apr 2005 11:17:49 +0000
Postitusi: 782
Enamuses kohtades lasevad 2 wd pingis nii, et tolmab, vaatamata sellele, et Subaru kasutajamanuaal seda soovitavaks tegevuseks ei pea.
Ärksamad remondikohad ütlevad küll kohe, et piduritesti teha ei saa, kuna pole 4wd stendi.
Subarut kasutajamanuaal ei soovita ka pukseerida üks sild õhus ja teine maas. Mõlemad õhus või mõlemad maas - see on lubatud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2005 15:40:55 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
Küsimus tekkis seoses sellega, et 2 aastat tagasi käisin kah ühes väidetavalt 4wd ülevaatus kohas ja millegipärast pidurdas parem pool oluliselt kehvemini kui vasak, millepeale vahetasin ära kõik kettad (natuke vibras pidurdamisel) ja klotsid, uuesti stendi ja ikka sama jama, vahet polnud kas ABS oli väljas või sees. Samas siledal teel sõites järsult pidurdades ei kisu kummalegi poole... aru ei saa milles anomaalia.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2005 16:29:51 +0000 
Eemal
Lumelendur
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0000
Postitusi: 3594
Asukoht: Tallinn
Mul olid ka numbrid suht erinevad. Samas kruusal proovides läks sirgelt...

_________________
I've got AWD and i'm not afraid to use it!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 19 Okt 2005 12:56:24 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Mai 2005 15:48:34 +0000
Postitusi: 326
olen sattunud Laki tn ÜV punkti ( http://www.maitene.ee/ ) .
4wd pink olemas, ja isegi taipasid meeldetuletuseta kasutada :)

Paistab asjatundlik seltskond olevat, ja oma meelerahu huvides võib seal vahest niisamagi käia.
st. kui suurt järjekorda pole, siis mõnda väiksemat asja kontrollivad tasuta (minu näitel esipidureid).


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 19 Okt 2005 16:31:58 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
Nii käisin seal ehitajate teel, normaalne koht, mõistlik mees kah.

Erinevalt eelmisest kohast, kus mul parem pool oluliselt nõrgemini pidurdas ja väideti, et pink arvestab 4WD-ga(tõesti nägin kuidas proges valiti 4wd aga teist silda üles ei tõstetud) ja ei lastud mind läbi 1 korraga, vahetasin ära kõik ketad klotsid ikka sama jama.

Siis nüüd oli kõik võrdne :shock: , pidurid tip top ja vahepeal pole ma midagi teinud autojuures!!! Oli see nüüd pingi või auto anomaalia krt seda teab aga igatahes soovitan ülevaatust teha seal, kus realselt ikka teine sild kah rullikutel on.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 21 Okt 2005 13:41:33 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Reede, 19 Aug 2005 14:25:57 +0000
Postitusi: 338
Asukoht: tallinn
2WD ja 4WD pingi vahe on see, et viimasel pannakse piduritestis teine sild rullikute peale. Tulemust eriti mõjutada ei tohiks, aga vahekasti tervist küll.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 10 Dets 2005 22:21:18 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Esmaspäev, 28 Nov 2005 01:45:53 +0000
Postitusi: 167
mina käisin pirni tn punktis. eelnevalt küsisin, et kas tõstavad ühe silla rullidele? vanad väitsid, et puudub vajadus ja piduritest käib vastava programmi alusel. eks see alguses veidi kõhklusi tekitas aga kui öeldi, et suur osa eesti rallikaid käib nende pingis, siis otsustasin peale lükata. igatahes piduritest nägi välja oluliselt teisem, kui 2WD masina puhul.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 10 Mai 2006 15:59:53 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Reede, 19 Aug 2005 14:25:57 +0000
Postitusi: 338
Asukoht: tallinn
Käisin seal Laki tn-l ning nägin ka ära 4wd piduristendi (mida Mariine väitel Eestis ei pidavat kuskil olema ;)). Polnudki midagi keerulist, rattaid veeretati ühekaupa (teine hakkas vastassuunas pöörlema) ja tehti siis kokku 6 mõõtmist. See selgitab võibolla ka JP "anomaalia": tavastendis pidurdatakse niikaua kuni üks ratas blokki läheb ja fikseeritakse siis mõlema poole tulemus. 4WD stendis aga mõõdetakse ära iga ratta maksimaalne pidurdusjõud, kuid seda ei näe, kui tugevalt selle saamiseks pedaali pidi vajutama.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 10 Mai 2006 16:30:23 +0000 
Eemal
Lumelendur
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0000
Postitusi: 3594
Asukoht: Tallinn
tnx kirjutas:
Käisin seal Laki tn-l ning nägin ka ära 4wd piduristendi (mida Mariine väitel Eestis ei pidavat kuskil olema ;)). Polnudki midagi keerulist, rattaid veeretati ühekaupa (teine hakkas vastassuunas pöörlema) ja tehti siis kokku 6 mõõtmist. See selgitab võibolla ka JP "anomaalia": tavastendis pidurdatakse niikaua kuni üks ratas blokki läheb ja fikseeritakse siis mõlema poole tulemus. 4WD stendis aga mõõdetakse ära iga ratta maksimaalne pidurdusjõud, kuid seda ei näe, kui tugevalt selle saamiseks pedaali pidi vajutama.

Sinu kirjeldatud stende on ka mujal eestis, see pole mitte ainus lakis. On ka idapool (olemas kindlad allikad) ja ka vist see uus pärnu oma peaks ühe ratta järgi midagi teha oskama.

_________________
I've got AWD and i'm not afraid to use it!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 10 Mai 2006 22:38:43 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Teisipäev, 15 Mär 2005 19:43:29 +0000
Postitusi: 209
Asukoht: Tallinn
tnx kirjutas:
... rattaid veeretati ühekaupa (teine hakkas vastassuunas pöörlema) ja tehti siis kokku 6 mõõtmist. ...

Et ühe silla rattaid keerutatakse eri suunas? Huvitav, kuidas selline vastassuunaline pööritamine ja LSD kokku lähevad?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 10 Mai 2006 22:48:54 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
ma arvan, et teine ratas hakkas sinnapoole pöörlema kuhu lihtsam on, rullik on vabas veeremises, LSD olemasolul käivad ühtepidi ringi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 10 Mai 2006 23:16:54 +0000 
Eemal
Lumelendur
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0000
Postitusi: 3594
Asukoht: Tallinn
JP kirjutas:
ma arvan, et teine ratas hakkas sinnapoole pöörlema kuhu lihtsam on, rullik on vabas veeremises, LSD olemasolul käivad ühtepidi ringi.

Kui difreid on rohkem kui esi ja tagasillas, mis siis tehakse?

_________________
I've got AWD and i'm not afraid to use it!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 11 Mai 2006 09:16:05 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Reede, 19 Aug 2005 14:25:57 +0000
Postitusi: 338
Asukoht: tallinn
Ma ei väitnudki, et see ainuke koht on, ma tsiteerisin Mariine tegelast, kes väitis et sellist kohta polegi Eesti ühtegi :)

Kui difrilukke juhtub ka esi- ja tagasillas olema, siis ilma lisarullikuteta ei pääse ka selle pingi peal, sest kui teine ratas samapidi kaasa pöörlema hakkab, siis on olukord nagu tavalises 2wd pingis ja keskmine lukk rakendub.

Muide, seal vanad teadsid rääkida, et mõned pargidžiibimehed käivad piduristendis oma kesksiduri seisukorda kontrollimas ja päris korralikke olevat nende hulgas väga vähe. Korras lukk keskel pidi mõne sekundi möödudes nii jäigaks minema, et veab auto stendist peaaegu minema.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur