Ülevaatus +4wd
Re: Ülevaatus +4wd
OB 2002 Laki tn mait Millerti pesas-väga mõistliku jutuga mees ja rullikuid ei kasutanud- ühe silla rattad pöörlesid vastassuundades (kui õigesti mäletan: sai seal suve alguses käidud...)
Mingeid probleeme ei esinenud
Mingeid probleeme ei esinenud
OB 2002 2.5 AT vehicle nr 2
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!
Re: Ülevaatus +4wd
Ma ise käisin just hiljuti seal - http://www.tehnokonsult.ee/ . Piduristendi tehti 1 ratta kaupa. Esindusest öeldi, et nii on okei.
A.
A.
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11
Re: Ülevaatus +4wd
Kuidas sul ÜV tehti seal, kas pandi kõik rattad rullikutele või sildade kaupa ?
Subaru Outback 3.0 2006 a.
MAK 4 x 12000 kw
MAK 4 x 12000 kw
Re: Ülevaatus +4wd
Minu meelest sildade kaupa? Ma üldse ei süvenud tehnomehe tegemistesse, oli vaja telefoni otsas rippuda. Võid muidugi ise järgi pärida, aegajalt telefonile vastatakse
A.
A.
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11
Re: Ülevaatus +4wd
Tere
Mõned aastad möödas teemast.
Kus praegu Tallinnas ülevaatusel käite ja kas seal tehakse õigesti?
Ise olen kuulnud, et see http://www.ylevaatus.ee/node/2 on kaasaegne ülevaatus punkt ja kõik võimalused olemas.
Iseasi kas nad neid kasutavad.
Mõned aastad möödas teemast.
Kus praegu Tallinnas ülevaatusel käite ja kas seal tehakse õigesti?
Ise olen kuulnud, et see http://www.ylevaatus.ee/node/2 on kaasaegne ülevaatus punkt ja kõik võimalused olemas.
Iseasi kas nad neid kasutavad.
Re: Ülevaatus +4wd
Märtsi viimasel päeval käisin http://www.tehnoulevaatus.ee/ , küsisin kohe, kas panete rullid alla, ütles, pole vaja, et neil on vastav programm, et üks ratas korraga mõõdetakse .
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Ülevaatus +4wd
Jah mingeid eraldi rulle ei panda enam ammu alla.eero60 kirjutas:Märtsi viimasel päeval käisin http://www.tehnoulevaatus.ee/ , küsisin kohe, kas panete rullid alla, ütles, pole vaja, et neil on vastav programm, et üks ratas korraga mõõdetakse .
Re: Ülevaatus +4wd
Ma ka rumal selle kohapealt...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Ülevaatus +4wd
programm võib ju neil olla, aga kui üks ots rullidel pole (et too ka kaasa veereda saaks), siis vägistatakse ikka ju vahekasti (pidev 4wd ju subsikutel läbi vahekasti mehaaniliselt:)
Kui tõsta 1 ratas tungiga üles siis seda keerates tahab ka teise silla vähemalt 1 ratastest kaasa käija (kui ka keerata ratta sillas on lukk, hakkab teine pool samuti kaasa kiskuma, või siis kui haardumine ületab luku hõõrdejõu, annab lukk järgi, mis pole just väga kasulik ka lukule-pikemas perspektiivis)
parandage kui eksin, aga minu autol hakkas vahekastist kohinat tulema ja pandi rullid mittemõõdetavale sillale alla ning 1 esiratastest keerles samuti kaasa
STI-del RA-el on ju kõigis difrites lukud - ned peaksid sealt piduri pingist minema hüppama;)
Kui tõsta 1 ratas tungiga üles siis seda keerates tahab ka teise silla vähemalt 1 ratastest kaasa käija (kui ka keerata ratta sillas on lukk, hakkab teine pool samuti kaasa kiskuma, või siis kui haardumine ületab luku hõõrdejõu, annab lukk järgi, mis pole just väga kasulik ka lukule-pikemas perspektiivis)
parandage kui eksin, aga minu autol hakkas vahekastist kohinat tulema ja pandi rullid mittemõõdetavale sillale alla ning 1 esiratastest keerles samuti kaasa
STI-del RA-el on ju kõigis difrites lukud - ned peaksid sealt piduri pingist minema hüppama;)
nelivedu auto ilu
Re: Ülevaatus +4wd
Johhaidii, ega need rullid seal miljoniga ringi ei käi, kui nad oleks võimelised difreid lõhkuma, siis tõesti sõidaksid autod sealt rullidelt minema. Mõelge see omale siis loogiliseks kaskvõi sedapidi, et mis tunne on lukkudel siis, kui stardid ühed rattad jääl ja teised asfaldil, need lukud on mõeldud kestma ja hoidma oluliselt suuremaid jõude, kui mingi ülevaatuse piduristend ever tekitada suudab. Kontrollige pigem ratta diameetreid! Kuidas peaks mingisugune programm välja arvestama difritest tuleneva lisatakistuse, mis läheb muidu kirja nn pidurite efektiivsus protsendiks, pole minul ka õrna aimugi. Võimalik, et mõõdetakse ilma pidureid puutumata veeretakistust ja hiljem lahutatakse sama number maha koos pidurdamisega saadud numbritest.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Ülevaatus +4wd
johhaidii küll, aga milleks need rullid siis seal vedelevad nurgas:) ja see ei maksa mulle midagi, pigem jah, konkreetsele ülevaatajale, kes ütleb jah johhaidii;)
aga see on tema töö. Loomulikult elektro-hüdraulilised ulme awd tänapäeva moe autodel ei kõssagi selle peale seal stendis,
aga mehaanika peab vabalt pöörelda saama. Muidugi kui pidurdus jõud su masinal suht koht olematu on siis ei juhtu jah midagi.
Mul olid piduri effektiivsused 78-83%vahel ja mõjus vabale sillale küll
Mis puutub ekstreem oludesse siis see on nagu iga juhi enda teema, kes kuidas autot kasutab jne jne
põhimõte on selles, et need lisa rullid või vastavad pingid ei ole sinna punktidesse seisma leiutatud;)
aga samas nõustun, et ega se masinat kohe ära ei tapa, aga milleks piinata. Programm ilmselt selles et kas veab teist rulli samas suunas veetavaga või mitte
muud nagu ei näe mida se "program" seal teha saab
aga see on tema töö. Loomulikult elektro-hüdraulilised ulme awd tänapäeva moe autodel ei kõssagi selle peale seal stendis,
aga mehaanika peab vabalt pöörelda saama. Muidugi kui pidurdus jõud su masinal suht koht olematu on siis ei juhtu jah midagi.
Mul olid piduri effektiivsused 78-83%vahel ja mõjus vabale sillale küll
Mis puutub ekstreem oludesse siis see on nagu iga juhi enda teema, kes kuidas autot kasutab jne jne
põhimõte on selles, et need lisa rullid või vastavad pingid ei ole sinna punktidesse seisma leiutatud;)
aga samas nõustun, et ega se masinat kohe ära ei tapa, aga milleks piinata. Programm ilmselt selles et kas veab teist rulli samas suunas veetavaga või mitte
muud nagu ei näe mida se "program" seal teha saab
nelivedu auto ilu
Re: Ülevaatus +4wd
Vana teema juba aga jäi kripeldama:
See kaitsme sisselükkamise väide(ATM puhul) peaks ju paika pidama? Tundub oluliselt lihtsam, kui rullide allatoppimine või enne seda mõne pahura ülevaatajaga vaidlemine, mille tulemus on rullide alla panemine ja "erilise" hoolega tehtud ülevaatusEnamustel madalama otsa subarutel sillalukke pole, nii et nendega saab hakkama. Automaadiga masinatel, millel kapoti all FWD kaitse, oleks ülevaatuse ajaks mõistlik auto hoopis esiveoliseks teha, on kõige kindlam ja piduristendi tulemused ka täpsemad, kui rattaid ühekaupa keerutades saaks.
Re: Ülevaatus +4wd
Kusjuures sai just natukese aja eest uuritud seda ülevaatuse asja. Ja omaniku käsiraamat räägib, et ei pea "teine sild" rullide peal olema piduritesti ajal. Manuaalide puhul tuleb enne 2-3km sõita, et visko oma töötemperatuuri saavutaks ja automaadi puhul ei pea "soojendama."
Lihtsalt tuleb piduritestil arvestada 25kg visko kinnipidamisjõudu maha tulemustest.
Lihtsalt tuleb piduritestil arvestada 25kg visko kinnipidamisjõudu maha tulemustest.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Ülevaatus +4wd
Et siis pole mõtet ülevaatajatega vaielda ja rulle nõuda. Samas suht loogiline tundub, et talve jooksul saab visko oluliselt rohkem vatti, kui see sutsakas ülevaatuse rullikutel.