Ülevaatus +4wd
Ülevaatus +4wd
Tere
Kus on Tallinnas ülevaatus kohad 4wd pingiga? Kas on üldse olulist vahet 2WD ja 4WD pingil?
Kuhu soovitate minna?
JP
Kus on Tallinnas ülevaatus kohad 4wd pingiga? Kas on üldse olulist vahet 2WD ja 4WD pingil?
Kuhu soovitate minna?
JP
Enamuses kohtades lasevad 2 wd pingis nii, et tolmab, vaatamata sellele, et Subaru kasutajamanuaal seda soovitavaks tegevuseks ei pea.
Ärksamad remondikohad ütlevad küll kohe, et piduritesti teha ei saa, kuna pole 4wd stendi.
Subarut kasutajamanuaal ei soovita ka pukseerida üks sild õhus ja teine maas. Mõlemad õhus või mõlemad maas - see on lubatud.
Ärksamad remondikohad ütlevad küll kohe, et piduritesti teha ei saa, kuna pole 4wd stendi.
Subarut kasutajamanuaal ei soovita ka pukseerida üks sild õhus ja teine maas. Mõlemad õhus või mõlemad maas - see on lubatud.
Küsimus tekkis seoses sellega, et 2 aastat tagasi käisin kah ühes väidetavalt 4wd ülevaatus kohas ja millegipärast pidurdas parem pool oluliselt kehvemini kui vasak, millepeale vahetasin ära kõik kettad (natuke vibras pidurdamisel) ja klotsid, uuesti stendi ja ikka sama jama, vahet polnud kas ABS oli väljas või sees. Samas siledal teel sõites järsult pidurdades ei kisu kummalegi poole... aru ei saa milles anomaalia.
olen sattunud Laki tn ÜV punkti ( http://www.maitene.ee/ ) .
4wd pink olemas, ja isegi taipasid meeldetuletuseta kasutada
Paistab asjatundlik seltskond olevat, ja oma meelerahu huvides võib seal vahest niisamagi käia.
st. kui suurt järjekorda pole, siis mõnda väiksemat asja kontrollivad tasuta (minu näitel esipidureid).
4wd pink olemas, ja isegi taipasid meeldetuletuseta kasutada
Paistab asjatundlik seltskond olevat, ja oma meelerahu huvides võib seal vahest niisamagi käia.
st. kui suurt järjekorda pole, siis mõnda väiksemat asja kontrollivad tasuta (minu näitel esipidureid).
Nii käisin seal ehitajate teel, normaalne koht, mõistlik mees kah.
Erinevalt eelmisest kohast, kus mul parem pool oluliselt nõrgemini pidurdas ja väideti, et pink arvestab 4WD-ga(tõesti nägin kuidas proges valiti 4wd aga teist silda üles ei tõstetud) ja ei lastud mind läbi 1 korraga, vahetasin ära kõik ketad klotsid ikka sama jama.
Siis nüüd oli kõik võrdne , pidurid tip top ja vahepeal pole ma midagi teinud autojuures!!! Oli see nüüd pingi või auto anomaalia krt seda teab aga igatahes soovitan ülevaatust teha seal, kus realselt ikka teine sild kah rullikutel on.
Erinevalt eelmisest kohast, kus mul parem pool oluliselt nõrgemini pidurdas ja väideti, et pink arvestab 4WD-ga(tõesti nägin kuidas proges valiti 4wd aga teist silda üles ei tõstetud) ja ei lastud mind läbi 1 korraga, vahetasin ära kõik ketad klotsid ikka sama jama.
Siis nüüd oli kõik võrdne , pidurid tip top ja vahepeal pole ma midagi teinud autojuures!!! Oli see nüüd pingi või auto anomaalia krt seda teab aga igatahes soovitan ülevaatust teha seal, kus realselt ikka teine sild kah rullikutel on.
mina käisin pirni tn punktis. eelnevalt küsisin, et kas tõstavad ühe silla rullidele? vanad väitsid, et puudub vajadus ja piduritest käib vastava programmi alusel. eks see alguses veidi kõhklusi tekitas aga kui öeldi, et suur osa eesti rallikaid käib nende pingis, siis otsustasin peale lükata. igatahes piduritest nägi välja oluliselt teisem, kui 2WD masina puhul.
Käisin seal Laki tn-l ning nägin ka ära 4wd piduristendi (mida Mariine väitel Eestis ei pidavat kuskil olema ). Polnudki midagi keerulist, rattaid veeretati ühekaupa (teine hakkas vastassuunas pöörlema) ja tehti siis kokku 6 mõõtmist. See selgitab võibolla ka JP "anomaalia": tavastendis pidurdatakse niikaua kuni üks ratas blokki läheb ja fikseeritakse siis mõlema poole tulemus. 4WD stendis aga mõõdetakse ära iga ratta maksimaalne pidurdusjõud, kuid seda ei näe, kui tugevalt selle saamiseks pedaali pidi vajutama.
Sinu kirjeldatud stende on ka mujal eestis, see pole mitte ainus lakis. On ka idapool (olemas kindlad allikad) ja ka vist see uus pärnu oma peaks ühe ratta järgi midagi teha oskama.tnx kirjutas:Käisin seal Laki tn-l ning nägin ka ära 4wd piduristendi (mida Mariine väitel Eestis ei pidavat kuskil olema ). Polnudki midagi keerulist, rattaid veeretati ühekaupa (teine hakkas vastassuunas pöörlema) ja tehti siis kokku 6 mõõtmist. See selgitab võibolla ka JP "anomaalia": tavastendis pidurdatakse niikaua kuni üks ratas blokki läheb ja fikseeritakse siis mõlema poole tulemus. 4WD stendis aga mõõdetakse ära iga ratta maksimaalne pidurdusjõud, kuid seda ei näe, kui tugevalt selle saamiseks pedaali pidi vajutama.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Ma ei väitnudki, et see ainuke koht on, ma tsiteerisin Mariine tegelast, kes väitis et sellist kohta polegi Eesti ühtegi
Kui difrilukke juhtub ka esi- ja tagasillas olema, siis ilma lisarullikuteta ei pääse ka selle pingi peal, sest kui teine ratas samapidi kaasa pöörlema hakkab, siis on olukord nagu tavalises 2wd pingis ja keskmine lukk rakendub.
Muide, seal vanad teadsid rääkida, et mõned pargidžiibimehed käivad piduristendis oma kesksiduri seisukorda kontrollimas ja päris korralikke olevat nende hulgas väga vähe. Korras lukk keskel pidi mõne sekundi möödudes nii jäigaks minema, et veab auto stendist peaaegu minema.
Kui difrilukke juhtub ka esi- ja tagasillas olema, siis ilma lisarullikuteta ei pääse ka selle pingi peal, sest kui teine ratas samapidi kaasa pöörlema hakkab, siis on olukord nagu tavalises 2wd pingis ja keskmine lukk rakendub.
Muide, seal vanad teadsid rääkida, et mõned pargidžiibimehed käivad piduristendis oma kesksiduri seisukorda kontrollimas ja päris korralikke olevat nende hulgas väga vähe. Korras lukk keskel pidi mõne sekundi möödudes nii jäigaks minema, et veab auto stendist peaaegu minema.