Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Reede, 18 Okt 2019 14:26:35 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 04 Okt 2011 16:18:54 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 06 Apr 2011 10:16:14 +0000
Postitusi: 67
OB 2002 Laki tn mait Millerti pesas-väga mõistliku jutuga mees ja rullikuid ei kasutanud- ühe silla rattad pöörlesid vastassuundades (kui õigesti mäletan: sai seal suve alguses käidud...)
Mingeid probleeme ei esinenud

_________________
OB 2002 2.5 AT vehicle nr 2
WRX 2003 Daili Driver, GONE!
Legacy OB 1998 2.5 AT, SOLD!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 04 Okt 2011 16:41:18 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 25 Dets 2010 12:28:02 +0000
Postitusi: 128
Ma ise käisin just hiljuti seal - http://www.tehnokonsult.ee/ . Piduristendi tehti 1 ratta kaupa. Esindusest öeldi, et nii on okei.

A.

_________________
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Okt 2011 20:11:09 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Neljapäev, 26 Mai 2011 19:38:50 +0000
Postitusi: 70
Kuidas sul ÜV tehti seal, kas pandi kõik rattad rullikutele või sildade kaupa ?

_________________
Subaru Outback 3.0 2006 a.
MAK 4 x 12000 kw


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Okt 2011 19:04:45 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 25 Dets 2010 12:28:02 +0000
Postitusi: 128
Minu meelest sildade kaupa? Ma üldse ei süvenud tehnomehe tegemistesse, oli vaja telefoni otsas rippuda. Võid muidugi ise järgi pärida, aegajalt telefonile vastatakse :)
A.

_________________
Audi A3 Ambition DSG '13; VW Golf Highline DSG ´11


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 28 Apr 2014 19:02:15 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 29 Nov 2013 23:25:15 +0000
Postitusi: 14
Tere
Mõned aastad möödas teemast.
Kus praegu Tallinnas ülevaatusel käite ja kas seal tehakse õigesti?
Ise olen kuulnud, et see http://www.ylevaatus.ee/node/2 on kaasaegne ülevaatus punkt ja kõik võimalused olemas.
Iseasi kas nad neid kasutavad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 29 Apr 2014 22:39:15 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 14 Okt 2010 21:24:31 +0000
Postitusi: 143
Märtsi viimasel päeval käisin http://www.tehnoulevaatus.ee/ , küsisin kohe, kas panete rullid alla, ütles, pole vaja, et neil on vastav programm, et üks ratas korraga mõõdetakse :roll: .


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 30 Apr 2014 09:53:23 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2010 19:21:01 +0000
Postitusi: 1251
eero60 kirjutas:
Märtsi viimasel päeval käisin http://www.tehnoulevaatus.ee/ , küsisin kohe, kas panete rullid alla, ütles, pole vaja, et neil on vastav programm, et üks ratas korraga mõõdetakse :roll: .

Jah mingeid eraldi rulle ei panda enam ammu alla.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Mai 2014 15:40:24 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mai 2006 16:08:48 +0000
Postitusi: 1072
Asukoht: Tartu
Palun seletage mulle ära, et mis moodi selline programm töötada saab.

_________________
MY09 STi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Mai 2014 15:49:30 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3479
Asukoht: Pärnu
Ma ka rumal selle kohapealt...

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Mai 2014 16:12:58 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 09 Sept 2005 20:39:08 +0000
Postitusi: 513
programm võib ju neil olla, aga kui üks ots rullidel pole (et too ka kaasa veereda saaks), siis vägistatakse ikka ju vahekasti (pidev 4wd ju subsikutel läbi vahekasti mehaaniliselt:)
Kui tõsta 1 ratas tungiga üles siis seda keerates tahab ka teise silla vähemalt 1 ratastest kaasa käija (kui ka keerata ratta sillas on lukk, hakkab teine pool samuti kaasa kiskuma, või siis kui haardumine ületab luku hõõrdejõu, annab lukk järgi, mis pole just väga kasulik ka lukule-pikemas perspektiivis)

parandage kui eksin, aga minu autol hakkas vahekastist kohinat tulema ja pandi rullid mittemõõdetavale sillale alla ning 1 esiratastest keerles samuti kaasa
STI-del RA-el on ju kõigis difrites lukud - ned peaksid sealt piduri pingist minema hüppama;)

_________________
nelivedu auto ilu


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Mai 2014 21:21:40 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1890
Asukoht: kehra
Johhaidii, ega need rullid seal miljoniga ringi ei käi, kui nad oleks võimelised difreid lõhkuma, siis tõesti sõidaksid autod sealt rullidelt minema. Mõelge see omale siis loogiliseks kaskvõi sedapidi, et mis tunne on lukkudel siis, kui stardid ühed rattad jääl ja teised asfaldil, need lukud on mõeldud kestma ja hoidma oluliselt suuremaid jõude, kui mingi ülevaatuse piduristend ever tekitada suudab. Kontrollige pigem ratta diameetreid! :D Kuidas peaks mingisugune programm välja arvestama difritest tuleneva lisatakistuse, mis läheb muidu kirja nn pidurite efektiivsus protsendiks, pole minul ka õrna aimugi. Võimalik, et mõõdetakse ilma pidureid puutumata veeretakistust ja hiljem lahutatakse sama number maha koos pidurdamisega saadud numbritest.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 14 Mai 2014 10:31:34 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 09 Sept 2005 20:39:08 +0000
Postitusi: 513
johhaidii küll, aga milleks need rullid siis seal vedelevad nurgas:) ja see ei maksa mulle midagi, pigem jah, konkreetsele ülevaatajale, kes ütleb jah johhaidii;)
aga see on tema töö. Loomulikult elektro-hüdraulilised ulme awd tänapäeva moe autodel ei kõssagi selle peale seal stendis,
aga mehaanika peab vabalt pöörelda saama. Muidugi kui pidurdus jõud su masinal suht koht olematu on siis ei juhtu jah midagi.
Mul olid piduri effektiivsused 78-83%vahel ja mõjus vabale sillale küll

Mis puutub ekstreem oludesse siis see on nagu iga juhi enda teema, kes kuidas autot kasutab jne jne
põhimõte on selles, et need lisa rullid või vastavad pingid ei ole sinna punktidesse seisma leiutatud;)

aga samas nõustun, et ega se masinat kohe ära ei tapa, aga milleks piinata. Programm ilmselt selles et kas veab teist rulli samas suunas veetavaga või mitte
muud nagu ei näe mida se "program" seal teha saab

_________________
nelivedu auto ilu


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Laupäev, 22 Okt 2016 14:18:27 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 29 Mai 2016 18:22:51 +0000
Postitusi: 37
Asukoht: Lääne Virumaa
Vana teema juba aga jäi kripeldama:
Tsiteeri:
Enamustel madalama otsa subarutel sillalukke pole, nii et nendega saab hakkama. Automaadiga masinatel, millel kapoti all FWD kaitse, oleks ülevaatuse ajaks mõistlik auto hoopis esiveoliseks teha, on kõige kindlam ja piduristendi tulemused ka täpsemad, kui rattaid ühekaupa keerutades saaks.

See kaitsme sisselükkamise väide(ATM puhul) peaks ju paika pidama? Tundub oluliselt lihtsam, kui rullide allatoppimine või enne seda mõne pahura ülevaatajaga vaidlemine, mille tulemus on rullide alla panemine ja "erilise" hoolega tehtud ülevaatus :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Laupäev, 22 Okt 2016 14:40:50 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3479
Asukoht: Pärnu
Kusjuures sai just natukese aja eest uuritud seda ülevaatuse asja. Ja omaniku käsiraamat räägib, et ei pea "teine sild" rullide peal olema piduritesti ajal. Manuaalide puhul tuleb enne 2-3km sõita, et visko oma töötemperatuuri saavutaks ja automaadi puhul ei pea "soojendama."
Lihtsalt tuleb piduritestil arvestada 25kg visko kinnipidamisjõudu maha tulemustest.

Pilt

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Ülevaatus +4wd
PostitusPostitatud: Laupäev, 22 Okt 2016 21:19:40 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 29 Mai 2016 18:22:51 +0000
Postitusi: 37
Asukoht: Lääne Virumaa
Et siis pole mõtet ülevaatajatega vaielda ja rulle nõuda. Samas suht loogiline tundub, et talve jooksul saab visko oluliselt rohkem vatti, kui see sutsakas ülevaatuse rullikutel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur