varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
vaja oleks autole uusi parktulesid. Passi järgi on tegu subaru 1800'ga, kuid siiamaani on sobinud kõik varuosad subaru leone 1984-1993 1.8L 66kW 4WD...
sirvisin elektroonseid katalooge ning nii mõneski oli pakkuda vasakpoolset, kuid mitte paremat (mida on isegi kõige rohkem vaja).
Erandiks oli autostore.ee koduleht, mis pakkus oma kataloogis nii vasakut kui ka paremat. Tellimusele vastati aga nii: "Kahjuks teie tellitud tooteid enam maale ei tarnita, seega kanname teie tasutud raha tagasi."
Ma pole selliseid masinaid romulates ka näinud ning hetkel olen üsna nõutu edasise tegevuse osas.
Kas on mingeid teisi alternatiive (mudelivalikut) tootele?
Kust jätkata otsinguid?
ah jaa, ehk on abiks vin kood: JF1AC5BL0CD619372
(auto on aastast 1986 ja minu teada vin koodi kataloogis pole, aga äkki kedagi aitab)
tänan vastuste eest
sirvisin elektroonseid katalooge ning nii mõneski oli pakkuda vasakpoolset, kuid mitte paremat (mida on isegi kõige rohkem vaja).
Erandiks oli autostore.ee koduleht, mis pakkus oma kataloogis nii vasakut kui ka paremat. Tellimusele vastati aga nii: "Kahjuks teie tellitud tooteid enam maale ei tarnita, seega kanname teie tasutud raha tagasi."
Ma pole selliseid masinaid romulates ka näinud ning hetkel olen üsna nõutu edasise tegevuse osas.
Kas on mingeid teisi alternatiive (mudelivalikut) tootele?
Kust jätkata otsinguid?
ah jaa, ehk on abiks vin kood: JF1AC5BL0CD619372
(auto on aastast 1986 ja minu teada vin koodi kataloogis pole, aga äkki kedagi aitab)
tänan vastuste eest
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
subarupiter.ru leiab selle auto üles vin koodi järgi . Mina oma JDM mudeli vin koodiga eestist ka midagi ei leia vaatan tavaliselt vene lehelt varuosakoodi , ja siis poodi küsima .
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
hmm..rosenberg kirjutas:subarupiter.ru leiab selle auto üles vin koodi järgi . Mina oma JDM mudeli vin koodiga eestist ka midagi ei leia vaatan tavaliselt vene lehelt varuosakoodi , ja siis poodi küsima .
К сожалению, в поставках данная деталь или её аналоги не обнаружены.
mina sealt lehelt küll oma vin-koodiga midagi ei leia.
Äkki ulatad abikäe varuosakoodi näol sealt lehelt või täpsustad kuidas sina sealt auto üles leidsid?
(ega mu vene keele oskus ka just väga hea ei ole, nii, et eelistaks valmiskoodi)
lisaks koodile on vaja muidugi ka vahendajat, kuna enamasti öeldakse, et maale enam ei tooda ja laos ka pole..
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
http://subarupiter.ru/_pages/subaru/ pane siia vin kood
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
nonii.. seal valikus on nüüd varuosad küll, kuid kategooria Electric Part & Lamps all on olemas kõik tuled (esituli, tagatuled, alumine suunatuli, udutuli, salongituli, numbrimärgi tuli, pagasiruumi valgus) peale selle ühe, mida hetkel vaja läheb. Seda nurgapealset tuld ma subarupiter.ru'st küll ei leia.. (vasakpoolse tule näidispilt on siin: http://www.autoladu.ee/varuosa/5852/113040/ ; parempoolset pole kahjuks veel leidnud )
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
Ei hakka siis uut teemat üles tegema.
VANAD JUPID ON PRAEGUSEKS OLEMAS!
Praegu on probleemiks siduri töösilinder, mis sidurit vajutades laseb pidurivedelikku (DOT4) läbi (pidur ja sidur kasutavad vedelikku samast paagist). Remondikojas öeldi aga et sellist niiöelda kahe väljundiga silindrit nemad ei leia..
Mida teha? Ega kellelgi kuskil ei vedele mõnda üle?
kordan veelkord üle, et mudeliks on 1800 4WD (Leone) aastast 1986 ning vin-kood on JF1AC5BL0CD619372
VANAD JUPID ON PRAEGUSEKS OLEMAS!
Praegu on probleemiks siduri töösilinder, mis sidurit vajutades laseb pidurivedelikku (DOT4) läbi (pidur ja sidur kasutavad vedelikku samast paagist). Remondikojas öeldi aga et sellist niiöelda kahe väljundiga silindrit nemad ei leia..
Mida teha? Ega kellelgi kuskil ei vedele mõnda üle?
kordan veelkord üle, et mudeliks on 1800 4WD (Leone) aastast 1986 ning vin-kood on JF1AC5BL0CD619372
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
Minu teada töötab Leone sidur ainult trossiga. Võib-olla on mingi oma aretus sinna tehtud.
Aga äkki ajad sa segamini mägipiduri süsteemiga (enamus manuaalkastiga leonedel see peal), sest ainult siis on võimalik sidurit alla vajutades pidurivedeliku leke. Kui saaks pilti ütleks täpsesmalt, mis seal on.
Aga äkki ajad sa segamini mägipiduri süsteemiga (enamus manuaalkastiga leonedel see peal), sest ainult siis on võimalik sidurit alla vajutades pidurivedeliku leke. Kui saaks pilti ütleks täpsesmalt, mis seal on.
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
no mina isiklikult ei ole seal midagi aretanud, aga mis temaga varem on tehtud ei tea öelda.
Praegu sain kolm mitte väga hea vaatega pilti, homme proovin paremini.
Esimene pilt on üldvaade. Musta korgiga hele anum on DOT4 jaoks (väidetavalt tarbib auto sealt paagist nii siduri, kui ka piduri jaoks)
Teisel pildil all servas on siis näha lekkivat detaili. Üleval olev silindrikujuline detail on ühe toruga ühendatud paagiga ning teise toruga alumise detailiga. Kahe detaili vahel on pildil siduritross, mis on pöördteljega seotud nähtava vedruga (vedru teine ots on raami küljes).
Kolmandal pildil on veidi paremini näha vedru kinnitus kere külge. Samuti on näha lekkivast detailist välja tulemas (või sisse minemas) kaks toru. Kolmanda toru ühendus jääb detaili taha varju (kokku ongi 3 toru). Kolmas pilt on 90 kraadi pööratud. Tegelik alumine külg asub pildil vasakul
Hetkel siis niipalju. Homme pärastlõunal saan vajadusel paremaid pilte teha.
Praegu sain kolm mitte väga hea vaatega pilti, homme proovin paremini.
Esimene pilt on üldvaade. Musta korgiga hele anum on DOT4 jaoks (väidetavalt tarbib auto sealt paagist nii siduri, kui ka piduri jaoks)
Teisel pildil all servas on siis näha lekkivat detaili. Üleval olev silindrikujuline detail on ühe toruga ühendatud paagiga ning teise toruga alumise detailiga. Kahe detaili vahel on pildil siduritross, mis on pöördteljega seotud nähtava vedruga (vedru teine ots on raami küljes).
Kolmandal pildil on veidi paremini näha vedru kinnitus kere külge. Samuti on näha lekkivast detailist välja tulemas (või sisse minemas) kaks toru. Kolmanda toru ühendus jääb detaili taha varju (kokku ongi 3 toru). Kolmas pilt on 90 kraadi pööratud. Tegelik alumine külg asub pildil vasakul
Hetkel siis niipalju. Homme pärastlõunal saan vajadusel paremaid pilte teha.
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
Tegemist on siiski mägipiduri kupatusega, mis hoiab kallakul auto tagasi vajumise paigalt minekul. Ju vist mingi tihend seal silindris läbi. Täpsemalt ei oska rääkida, mis viga, kuna pole kunagi neid leonedel lahti võtnud.
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
paremaid pilte pole siiski õnnestunud siiani teha.
mägipidur? hmm, kõlab mõnes mõttes loogiliselt. Samas leke on siiski vaid sidurit lahutades ja seda ka kohapeal siledal pinnal.
Mis seos sel mägipiduril siduriga on? On see kupatus nii tark ja eeldab, et sidurit vajutades hakkab auto liikuma?
Kui nüüd ausalt öelda, siis ma ei teadnudki, et tal midagi sellist olemas on.
Äkki keegi oskab ka öelda orienteeruvalt kust seda silindrit otsida ning mis ta hind võiks olla?
edit: Autospiritist soovitati jublakas üldse vahelt välja võtta ja otse uue torujupiga ära ühendada.
mägipidur? hmm, kõlab mõnes mõttes loogiliselt. Samas leke on siiski vaid sidurit lahutades ja seda ka kohapeal siledal pinnal.
Mis seos sel mägipiduril siduriga on? On see kupatus nii tark ja eeldab, et sidurit vajutades hakkab auto liikuma?
Kui nüüd ausalt öelda, siis ma ei teadnudki, et tal midagi sellist olemas on.
Äkki keegi oskab ka öelda orienteeruvalt kust seda silindrit otsida ning mis ta hind võiks olla?
edit: Autospiritist soovitati jublakas üldse vahelt välja võtta ja otse uue torujupiga ära ühendada.
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
Ma pakuks välja 2 lahendust, et kas keerad selle trossi küljest. Või siis paned toru vahele. Esimene variant on odavam.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
Kui sa seda seni kasutanud pole siis piisab tõesti süsteemi lahti ühendamisest.
Muidu käib see nii, et sidur ja pidur korraga alla vajutada ja sidurit hoidma jääda siis sõidukil jääb pidur peale.
Saab mäest lihtsamini üles, parem jalg jääb gaasi jaoks.
Muidu käib see nii, et sidur ja pidur korraga alla vajutada ja sidurit hoidma jääda siis sõidukil jääb pidur peale.
Saab mäest lihtsamini üles, parem jalg jääb gaasi jaoks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
mägipiduri probleem on tänaseks juba umbes kuu aja eest lahenduse leidnud - süsteem sai eemaldatud ning vajalikud torud uuesti ühendatud T-lüli abil. kuu aja jooksul on pidurivedeliku tase püsinud muutumatuna. Palju abi diagnostikas oli just siinsest foorumist. tänan!
Nüüd on aga uus probleem: esisilla parempoolse pooltelje vahelt hakkas üsna suurtes kogustes lekkima määrdeainet, samas hakkas sealt piirkonnast kostma vaikset häält, siis kui auto liikus. kapoti alla sinna piirkonda näppupidi minna eriti ei tahagi hetkel. määrdeainet(selline tihe nagu tavott) on pihustunud kitsal ribal ehk lokaalselt.
vaatasin üle mida ise oskasin - mootori õli ja käigukasti õli on mõlemad ilusti max joone all, pooltelje lõtk on teisel pool samasugune (samas teiselt poolt leket ei ole).
pean aga tõdema, et autodega on mul endal kogemused väheldased (esimene auto ja sedagi 1.5 aastat).
Kas see vajab kohest remondikotta pöördumist? milline võiks olla optimaalne remonttööde/juppide maksumus?
On siin midagi, mida ma ise saan kontrollida/parandada?
Kas auto jätkuv kasutamine võib kaasa tuua suuremaid probleeme?
tänan iga soovituse või nõuande eest
Nüüd on aga uus probleem: esisilla parempoolse pooltelje vahelt hakkas üsna suurtes kogustes lekkima määrdeainet, samas hakkas sealt piirkonnast kostma vaikset häält, siis kui auto liikus. kapoti alla sinna piirkonda näppupidi minna eriti ei tahagi hetkel. määrdeainet(selline tihe nagu tavott) on pihustunud kitsal ribal ehk lokaalselt.
vaatasin üle mida ise oskasin - mootori õli ja käigukasti õli on mõlemad ilusti max joone all, pooltelje lõtk on teisel pool samasugune (samas teiselt poolt leket ei ole).
pean aga tõdema, et autodega on mul endal kogemused väheldased (esimene auto ja sedagi 1.5 aastat).
Kas see vajab kohest remondikotta pöördumist? milline võiks olla optimaalne remonttööde/juppide maksumus?
On siin midagi, mida ma ise saan kontrollida/parandada?
Kas auto jätkuv kasutamine võib kaasa tuua suuremaid probleeme?
tänan iga soovituse või nõuande eest
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
Arvatavasti on pooltelje otsa kattekumm puru või on selles piisavalt suur auk, kust seda määret välja tuleb. Praegu ei saanud hästi aru, kas määret tuleb välja ratta või käigukasti poolelt. Kui ratta poolelt, siis tasuks asi kiiremas korras enne poriste ilmade tekkimist korda teha ja võib-olla pääseb ainult kattekummi ja määrde vahetamisega. Sisemise poolega ei ole väga kiiret, aga korda tasuks siiski teha. Kattekummid ei ole ka väga kallid, et seda mitte teha. Hilisemaks jätmine võrdub kindalsti uue pooltelje otsaga. Juppide hindu saad vaadata näiteks http://autoosad.ee/tavikas2 kirjutas:Nüüd on aga uus probleem: esisilla parempoolse pooltelje vahelt hakkas üsna suurtes kogustes lekkima määrdeainet, samas hakkas sealt piirkonnast kostma vaikset häält, siis kui auto liikus. kapoti alla sinna piirkonda näppupidi minna eriti ei tahagi hetkel. määrdeainet(selline tihe nagu tavott) on pihustunud kitsal ribal ehk lokaalselt.
Ragin on põhjustatud sellest, et mustust on juba pooltelje otsa kuulide vahele pääsenud ja kuulide pesa ära kulutanud. Kui ennast ei sega see kergelt ragisev pooltelje ots, siis saab nii mingi aeg sõita eeldusel, et kattekummid korras ja uus määre sees.
Kui tööriistad käes püsivad, siis ei ole kattekummi ja pooltelje otsa vahetamine raske töö.
Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)
täpsustan siis, et määret tuleb välja veovõlli käigukasti poolsest otsast. Ratta poolses otsas on kõik korras.
Käigukastipoolset otsa katva kummi sees on pikk pragu, kuid auku otseselt ei ole (kogu kummimaterjal on olemas). Pragu on siiski piisavalt suur, et määre läbi tulla saab. Katte alla ma veel vaadanud ei ole. Hääl, mida ma mainisin, ei ole ragin vaid pigem vilin. Aga see võib olla ka mingi hoopis teine probleem (vilin ise on vaikne ja esineb vaid siis, kui auto liigub. seega on täpne positsioneerimine raske).
Kui ma nüüd õieti aru sain, käis eelmine postitus rattapoolse otsa kohta. Kas sama kehtib ka käigukasti poolse otsa kohta?
Käigukastipoolset otsa katva kummi sees on pikk pragu, kuid auku otseselt ei ole (kogu kummimaterjal on olemas). Pragu on siiski piisavalt suur, et määre läbi tulla saab. Katte alla ma veel vaadanud ei ole. Hääl, mida ma mainisin, ei ole ragin vaid pigem vilin. Aga see võib olla ka mingi hoopis teine probleem (vilin ise on vaikne ja esineb vaid siis, kui auto liigub. seega on täpne positsioneerimine raske).
Kui ma nüüd õieti aru sain, käis eelmine postitus rattapoolse otsa kohta. Kas sama kehtib ka käigukasti poolse otsa kohta?
Kui nüüd kodusel teel teha, siis mis määre sinna üldse käib?..kattekummi ja määrde vahetusega..