varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

#16 Postitus Postitas wolf99 » E, 11 Juul 2011 22:22:27 +0300

Kattekummide purunemisel olen pannud näiteks ühele poole tavalist grafiitmääret ja teisele poole proovimiseks mingit spets laagrimääret. Erilist vahet pole täheldanud ja sõidab siiani nii. Kui osta uus sisemine või välimine pooltelje ots on tavaliselt vastav määre ka kaasas. Teinekord on olnud juhus kus isegi kattekummiga uus määre kaasas.
tavikas2 kirjutas:Kas sama kehtib ka käigukasti poolse otsa kohta?
Põhimõtteliselt kehtib see jutt ka käigukasti poole kohta ainult selle vahega, et mustus ei pääse nii kiiresti ja kergesti kummi sisse. Muidugi pole ilma määrdeta sõit hea ka kuulidele ja kuulide pesale. Pikalt ei tasu nii sõita, kuna sisemised pooltelje otsad on oluliselt kallimad kui välimised. Põhjuseks võib pidada vast seda, et need kuluvad tavaliselt väga vähe. Meie ühel leonel läbisõitu üle 400k, teisel pea-aegu 300k, aga sisemised veel originaalid. Välimisi mitu korda vahetatud.

@Leonega sõitnud ja vajadusel remontinud üle 14 aasta :wink:

tavikas2
Postitusi: 25
Liitunud: P, 01 Nov 2009 17:17:12 +0300

Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

#17 Postitus Postitas tavikas2 » E, 11 Juul 2011 23:11:35 +0300

wolf99 kirjutas:@Leonega sõitnud ja vajadusel remontinud üle 14 aasta :wink:
seniste vastuste põhjal tundub ka, et räägite omadest kogemustest.

Praegu tuli meelde veel üks asi: Umbes kuu aega tagasi läks salongis laepolsterdus ühe koha pealt kummi ning suhteliselt kiiresti vajus kogu siselagi keskelt lonti. käega vastu katust lükates jääb vooderdus hetkeks kinni, aga vajub peagi tagasi lahti.
Millega see niiöelda siselagi originaalis katuse küljes kinni on?
vaatasin kinnitusliiste, kuid ei julenud ise laeliiste lahti võtma hakata, et midagi vahele aretada. Millega teda kõige efektiivsem uuesti kinnitada on? On see kodus tehtav või remondikoja teema? Isa rääkis, et ta oli vanal mossel korra lahti võtnud ja pärast kinni ei saanudki :D Kuidas on lood leone laevooderdusega? (või kuidas iganes seda nimetatakse)

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

#18 Postitus Postitas wolf99 » T, 12 Juul 2011 12:06:26 +0300

Kinnitusliistud hoiavad äärtest tervet plastikust laepaneeli. Lahti võib julgelt võtta, ainult laekeskel olevaid tüübleid ei tasu ära lõhkuda. Riie on plastiku külge kleebitud. Enda mõlemal leonel samuti riie lahti. Kaks korda ise liiminud, aga mingi aja jooksul riie ikka lahti tulnud. Eriti hästi tuli kuuma ilmaga. Arvan, et lahti tuli kehva liimi pärast. Üldiselt saab seda ka ise teha, kui hea liim, aga minumeelest üks paras jama ise tehes.

tavikas2
Postitusi: 25
Liitunud: P, 01 Nov 2009 17:17:12 +0300

Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

#19 Postitus Postitas tavikas2 » T, 19 Juul 2011 12:53:20 +0300

hmm.. üks liim on olemas, kuid pole ikka veel liiste lahti saanud.
vertikaalsed liistud ees (esiklaasi ja esiukse vahel) ning keskel (esiukse ja tagaukse vahel) on kinni tüüblitega. Need sain ilusti lahti. (keskel küll natuke segas turvavöö kinnitus, aga mitte väga).
horisontaalne laeliist on esimese ja keskmise vert. liistu taga kruviga kinni - need saan ka lahti.

AGA mis moodi see ülemine liist tagantpoolt kinni on? Jääb mulje nagu oleks akna tihendi külge liimitud. kruvi ei ole ja tüüblit ka ei tunneta, aga lahti ei tule..

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

#20 Postitus Postitas wolf99 » K, 20 Juul 2011 00:06:24 +0300

Kui tegemist ikka universaalkerega autoga, siis peale uste kohal oleva plastik liistu lõppemist jätkub metallist liist. See on kinni 2 või 3 kruviga. Hetkel ei tule kuidagi meelde kus nad asusid, aga liimitud kindlasti pole. Äkki oli akna piida katte all, aga pead ei anna.

Kas lae valgustused ka ära võtsid? Need hoiavad samuti polstrit kinni.

tavikas2
Postitusi: 25
Liitunud: P, 01 Nov 2009 17:17:12 +0300

Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

#21 Postitus Postitas tavikas2 » T, 26 Juul 2011 19:35:36 +0300

kere on autol sedaan. Aga jätab selle laeteema hetkel ootele.

Tulles tagasi veovõlli tolmukatte juurde, siis sai täna käidud teeninduses. Eelnevalt telliti auto tehnopassi järgi jupp ära.
Vahetamisel selgus, et läbimõõt pole mitte 23/74, nagu luges kataloogist remondikoda, vaid hoopis 22/86 (jutt on siis sisemisest kattekummist).
surfates ise erinevates online kataloogides nägin ma peamiselt mõõte 23/74 ja 23/78. Vaid üks kataloog (autoosad.ee) pakkus veidi teisi mõõte (23/82, 21/72 jne), aga ka neist ükski ei kattu reaalsusega.

Järgnevalt tuli teemaks esimeste piduriklotside vahetus. Taaskord ei ühti kataloogi mõõdud/kuju reaalselt auto küljes oleva klotsiga (esiteks on klotsi kuju teistsugune ning teiseks on ka kinnituskõrvad teise asetuse ja suurusega).

Erinevaid katalooge on jälgitud nii mootori/kere/väljalaske aasta järgi kui ka vin koodi alusel nii iseseisvalt kui ka kolmes erinevas remondikojas.
Identseid vasteid juppidele ei ole.

Mis toimub? Kas auto on enne minu valdusesse jõudmist täielikult ümber tehtud?
Mille järgi edaspidi juppe otsida?

PS! tolmukatted said vahetatud. Kasutatud sai Audi 80 katteid ning maksumus oli 5.37 eurot. hinna sees oli ka määre. Aga iga kord kui midagi juhtub küll pool päeva linna läbi kammida ei taha..

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: varuosade saadavus - subaru 1800 (leone)

#22 Postitus Postitas vaska » N, 28 Juul 2011 00:13:19 +0300

Selliste uunikumidega on täpselt nii, et ühe sõidus hoidmiseks peab vähemalt kaks nurgas vedelema varuosadeks. Kui pole aega käsi määrida ja pidevalt juppe taga ajada siis tuleb rahakotti kergitada a) ihumehaaniku leidmiseks b) uuema subaru muretsemiseks c) autojuhi palkamiseks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Vasta