Chesk engine Impresa 2,0 85 kW 97a

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
jalg48
Postitusi: 36
Liitunud: L, 23 Juul 2011 22:39:57 +0300

Chesk engine Impresa 2,0 85 kW 97a

#1 Postitus Postitas jalg48 » E, 24 Okt 2011 10:02:06 +0300

See tuluke põleb juba ammu. Teeninduses öeldi et lambda andur, aga ei olnud. Kas peaks pirni tagant ära võtma äkki :)
Veel, et hommikul käevitades viskab tagant bena haisu ja valget tossu kõvasti, samas õli ega ükski teine vedelik ei kao. Käima läheb ka alles ca. 3-4 pöördest ja maru vaevaliselt tõmbab ringi (see tuli alles peale starteri vahetust). Kütusekulu 10 sajale, minek selle õrnakese mootori kohta piisav. Kardan, et külmaga ta mul enam ei käivitugi. Eks tal üht teist viga ole veel, nii et hoian teema aktiivse. PS! Kas käsipiduri märguanne (see punane tuluke) on ainult selleks, et märkaksid, et piduri oled peale unustanud, või näitab ta mõnda riket veel?

jalg48
Postitusi: 36
Liitunud: L, 23 Juul 2011 22:39:57 +0300

Re: Chesk engine Impresa 2,0 85 kW 97a

#2 Postitus Postitas jalg48 » E, 24 Okt 2011 10:06:16 +0300

Ja veel, kas tagumisel kojamehel, kesklukul ja salongi valgustusel saab olla mingi ühine viga?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Chesk engine Impresa 2,0 85 kW 97a

#3 Postitus Postitas vaska » E, 24 Okt 2011 12:59:50 +0300

1) Kui Check Engine tuluke põleb siis veakoodi välja lugemisel antakse vaid viimane - isegi siis kui neid palju on. Kui üks asi ära parandada siis näitab järgmist veakoodi. Valge toss ja bensuhais viitavad justkui nigelale süütele ja/või õli söömisele.
2) Nigel käima minek on tõenäoliselt mõne anduri omavoli tõttu mööda keeratud süüde.
3) Käsipiduri ja pidurivedeliku märgutuled on erinevad. Üks näitab, et kässar on peal, teine vihjab vedeliku puudusele pidurisüsteemis. Kumba silmas pidasid, eks ise tead. Esimese puhul tuleb kässari mehhanismi taga olevat lülitit piiluda.
4) Ilmselt küsimus massis või kaitsmes. Mina kontrolliks küll esimese asjana kaitsmed üle. Juhi vasaku põlve juures on kaitsmeblokk, seal bloki kaanel on skeem, mis mida liigutab.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Vasta