Palun abi LIBERO E12 mootoriga
Palun abi LIBERO E12 mootoriga
Tere subaruklubi. Liitusin foorumiga kuna mul on mure mida keegi lahendada ei suuda.
Autoks siis -96 40kW Libero
Ostsin eelmine sügis sellise vahva neliveolise bussi. Vajas nipet-näpet tegemist aga muidu oli väga heas korras.
Mured algasid umbes kuu aja eest kui ta mul töölt koju sõites lihtsalt lambist otsustas ära minestada. Proovisin käivitada, läks käima aga pöörded võttis ainult korraks üles ja kohe peaaegu välja suremise ääre peale ja siis jälle ainult korraks üles jne, jäi pendeldama. Vedasin siis nööri otsas koju, sai küünlad kohe välja vahetatud, ei midagi. Siis testimise käigus saime jälile, et üks pihtusti on kinni jäänud. Sai siis pihustid maha kakutud, läbi pestud ja hakkas tööle, kuid tühikäigul podiseb ja summutist tuleb lausa jubedust, kord musta kord ilget vingu. Sai bensiini surve ära möödetud, ideaalis (5,1bar). Küünlajuhtmed sai ära kontrollitud, kõik sai lahti kakutud mis vähegi mõjutada võiks küttesegu - alates vaakumklappidest kuni pritsungi asendi andurini. Kõik nagu töötab ja on korras, ainuke mis ei tööta korralikult on auto
Sai suures hädas pöördutud ka Mariine Auto poole. Sealt öeldi, et nad pole elus näinudki sellist autot. Ma pakkusin, et äkki tulen astun läbi saate mälestuseks piltigi teha...
Praegu käin autoga tööl iga päev 70 km ja kütusekulu on maanteel u 15l mis on täpselt 2x suurem enne jamade algust. Teeb ka vahepeal umbes pärast 50km sõitu nii, et kui gaasiga hoopealt pidurdada ja siis jälle kiirentada lööb check engine tule põlema ja poob hinge kinni, lahutad siduri, mootor jääb tühikäigul käima, tuli kustub, annad gaasi ja sõit jätkub. Pillub ka veakoodi 66 ja 46(või 64). Olen terve interneti peapeale keerand, ja ei ole errori tabelit. troublecodes.net on üleval küll subaru koodide tabel, aga seal pole selliseid koode. Leidsin viite venelaste foorumist tsehhide foorumisse, kus oli üleval täis remondi kataloog, ainuke mure selles et see saksa keeles. Kirjas oli ka veel et on olemas 2 keeles ainult seda (saksa ja hieroglüüfides)
Kirjutasin sommidele, et äkki neil tabel aga pole ka seal seda. Üritasin tehasega ühendust luua aga nende kodukal pole ühtegi kontakti kuhu kirjutada.
Ma ise kahtlustan temp andurit aga ma ei tea kas pritsung võtab tempi jahutusvedeliku oma pealt, mille pealt võtab ka temp seier, või on tal eraldi??? Seal tagumiku all on nii kitsas, sittagi ei näe kah.
Kokkuvõtteks olen hädas nagu mustlane mädas...
Ette tänades
Autoks siis -96 40kW Libero
Ostsin eelmine sügis sellise vahva neliveolise bussi. Vajas nipet-näpet tegemist aga muidu oli väga heas korras.
Mured algasid umbes kuu aja eest kui ta mul töölt koju sõites lihtsalt lambist otsustas ära minestada. Proovisin käivitada, läks käima aga pöörded võttis ainult korraks üles ja kohe peaaegu välja suremise ääre peale ja siis jälle ainult korraks üles jne, jäi pendeldama. Vedasin siis nööri otsas koju, sai küünlad kohe välja vahetatud, ei midagi. Siis testimise käigus saime jälile, et üks pihtusti on kinni jäänud. Sai siis pihustid maha kakutud, läbi pestud ja hakkas tööle, kuid tühikäigul podiseb ja summutist tuleb lausa jubedust, kord musta kord ilget vingu. Sai bensiini surve ära möödetud, ideaalis (5,1bar). Küünlajuhtmed sai ära kontrollitud, kõik sai lahti kakutud mis vähegi mõjutada võiks küttesegu - alates vaakumklappidest kuni pritsungi asendi andurini. Kõik nagu töötab ja on korras, ainuke mis ei tööta korralikult on auto
Sai suures hädas pöördutud ka Mariine Auto poole. Sealt öeldi, et nad pole elus näinudki sellist autot. Ma pakkusin, et äkki tulen astun läbi saate mälestuseks piltigi teha...
Praegu käin autoga tööl iga päev 70 km ja kütusekulu on maanteel u 15l mis on täpselt 2x suurem enne jamade algust. Teeb ka vahepeal umbes pärast 50km sõitu nii, et kui gaasiga hoopealt pidurdada ja siis jälle kiirentada lööb check engine tule põlema ja poob hinge kinni, lahutad siduri, mootor jääb tühikäigul käima, tuli kustub, annad gaasi ja sõit jätkub. Pillub ka veakoodi 66 ja 46(või 64). Olen terve interneti peapeale keerand, ja ei ole errori tabelit. troublecodes.net on üleval küll subaru koodide tabel, aga seal pole selliseid koode. Leidsin viite venelaste foorumist tsehhide foorumisse, kus oli üleval täis remondi kataloog, ainuke mure selles et see saksa keeles. Kirjas oli ka veel et on olemas 2 keeles ainult seda (saksa ja hieroglüüfides)
Kirjutasin sommidele, et äkki neil tabel aga pole ka seal seda. Üritasin tehasega ühendust luua aga nende kodukal pole ühtegi kontakti kuhu kirjutada.
Ma ise kahtlustan temp andurit aga ma ei tea kas pritsung võtab tempi jahutusvedeliku oma pealt, mille pealt võtab ka temp seier, või on tal eraldi??? Seal tagumiku all on nii kitsas, sittagi ei näe kah.
Kokkuvõtteks olen hädas nagu mustlane mädas...
Ette tänades
Re: Palun abi LIBERO E12 mootoriga
Enamasti on ikka eraldi. Muus osas kahjuks aidata ei oska, üleüldiselt kui mul diagnostimuret on olnud, siis olen alati abi saanud vkm motorsist karoli käest.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Palun abi LIBERO E12 mootoriga
Legacy pealt analoogi pakkudes - seieri jaoks on üks sensor, aju jaoks teine.
Igaks juhuks võiksid karmi pilguga üle vaadata elektrijuhtmestiku ja massiklemmid. Kui seal juba midagi ajuvaba silma paistab siis pole põhjust kaugelt vaja otsida.
http://www.minitrucktalk.com/showthread ... 662e85cf4e
Siin on asjalik jutt - karburaator, sissevõtuvoolikud, jagaja kaan, küünlad üle vaadata.
Igaks juhuks võiksid karmi pilguga üle vaadata elektrijuhtmestiku ja massiklemmid. Kui seal juba midagi ajuvaba silma paistab siis pole põhjust kaugelt vaja otsida.
http://www.minitrucktalk.com/showthread ... 662e85cf4e
Siin on asjalik jutt - karburaator, sissevõtuvoolikud, jagaja kaan, küünlad üle vaadata.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Palun abi LIBERO E12 mootoriga
Kõik pistikud on kontrollitud, lahti võetud - puhastatud.
Siin lehel oli ühel sama probleem, aga keegi ei pakkunud lahendust. Kõigest muust räägiti küll, et vaheta küünlaid jne.
Ma ei kujuta ette isegi kus urkas see temp andur olla võiks...
Täna hommikul valasin tagaklaasi pesuri vett peale samal ajal kui mootor käis, krt silmad hakkasid ka vett jooksma
Ma nüüd home lähen hiromandi juurde tagasi, las otsib edasi. Eelmisel nädalavahetusel ei leidnud viga, äkki nüüd joppab.
Siin lehel oli ühel sama probleem, aga keegi ei pakkunud lahendust. Kõigest muust räägiti küll, et vaheta küünlaid jne.
Ma ei kujuta ette isegi kus urkas see temp andur olla võiks...
Täna hommikul valasin tagaklaasi pesuri vett peale samal ajal kui mootor käis, krt silmad hakkasid ka vett jooksma
Ma nüüd home lähen hiromandi juurde tagasi, las otsib edasi. Eelmisel nädalavahetusel ei leidnud viga, äkki nüüd joppab.
- kristoluik90
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 229
- Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
- Asukoht: Tallinn
Re: Palun abi LIBERO E12 mootoriga
Kas oled auto tööle saanud?
Kuipalju summutajast õhku välja jõuab?
Ehk katt umbes või siis süüde vale?
Kuipalju summutajast õhku välja jõuab?
Ehk katt umbes või siis süüde vale?
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!
Aitan ka rehvivahetusega!!
Re: Palun abi LIBERO E12 mootoriga
mul oli Legacy mootoriga just sel aastal algusest järjest suurenev anomaalia selle check engine tulega.
edasi ei liikunud, kütust kulus, nutt kurgus, esindus kustutas ainult alarmi ja suur abi ei olnud.
siis vahetasin detonatsiooni anduri ära ja ei ole enam olnud probleeme.
edasi ei liikunud, kütust kulus, nutt kurgus, esindus kustutas ainult alarmi ja suur abi ei olnud.
siis vahetasin detonatsiooni anduri ära ja ei ole enam olnud probleeme.