DIY: Hammasrihma & õli vahetus

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#16 Postitus Postitas vaska » K, 27 Sept 2006 12:09:59 +0300

tnx kirjutas:Kui rihm maas, siis pole võlle ühekaupa kasulik keerata jah, võib klapid kõveraks ajada (ingl.k. termin selle kohta on interference engine, enamus subaru mootoreid on sellised, aga mitte päris kõik). Eriti tundlik on selles osas DOHC mootor, kus nukkvõllid kipuvad klapivedrude mõjul ise pöörduma mille tulemusel klapid omavahel kokku puutuvad.
Non-interference mootorid on kõik väiksemad vabalthingavad kindlasti.
EJ16-EJ22 ei ole senimaani rihma hüppamisele tagajärgi omanud. Kusagil oli ka datasheet, mis mootorid on ja mis mitte.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#17 Postitus Postitas Hardy-hard » K, 27 Sept 2006 13:45:50 +0300

mtech vahetas rihma...vms... ütles jah et ise hakkasid pöörlema...ta ei pannud algul tähele...a tal on dohc..mul on ühe nukaga...

igatahes käisin just Japanpartsist läbi ja silerullid olid kohapeal olemas...386,- eeku tükk... (versus mariine 1100,- ) :roll:

hammasrihma vahetuse kohta on netis päris palju õpetusi...

aga selle special tool nr 499977000 kohta ma ei leidnud midagi...see muidugi mind hetkel ei huvita sest mul see töö tehtud...ja katted kõik maas. Kinni vaja ka keerata nagu :roll:

aga mismoodi ma mootorit keeran...kas nukarattast võib keerata neid märke paika?
Legacy 2.2 GX

Kasutaja avatar
Hardy-hard
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 357
Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
Asukoht: Tartu nüüd

#18 Postitus Postitas Hardy-hard » E, 09 Okt 2006 22:34:04 +0300

nii üritan seda teemat üleval hoida :P

samas fotokas on jalad alla võtnud ning pilte ei saa teha....

täna võtsin kõik ilusti lahti vahetasi ühe tagumise hammasrihma katte ka ära...ning nukaratta panin tagasi...

küljest ära sai võetud kõik rullikud ja ka veepumba...ning siis tuli avastus

Termostaati uuel pumbal ju kaasas ei ole...ma ei ole selle kohta kordagi midagi kuulnud ega lugenud...uut mul ei ole ja arvan et ega vanal ka midagi viga ei ole...võtsin termostaadi vanalt pumbalt ära...uue tihendi vahele ja uue pumba külge...loodan et talitasin õieti :roll:

kuna väljas oli pime juba siis rohkem teha ei kannatanud...homme jätkub...loodame
Legacy 2.2 GX

Vasta