NGK vs. Denso vs. Bosch
Re: NGK vs. Denso vs. Bosch
Mul on ka Densoga probleeme olnud. Eestis ülehinnatud se bränd. UK-s näiteks NGK poole kallim.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: NGK vs. Denso vs. Bosch
Mis probleemid sul olnud on ? Mul olid enne NGK-d vahel ( ok need olid ilmselt seal umbekaua juba olnud ) aga VS denso IK20 oli vahe ikka räige. Hetkel need densod siis mingi 20-30k sõitnud ja ei saa kurta küllaivo28 kirjutas:Mul on ka Densoga probleeme olnud. Eestis ülehinnatud se bränd. UK-s näiteks NGK poole kallim.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: NGK vs. Denso vs. Bosch
Mina olen kõikidel masinatel kasutanud densot viimasel ajal, enamikul japsidest on nad ka originaaliks. Tsikli peal kulusid näiteks ngk´d ca 4kkm jooksul keskmised elektroodid ca 0,5mm nõgusse, densod näevad peale 27kkm paremad välja. KTM´il suri ngk päeva pealt ja oli mõne kuu vanune, jällegi densoga ei mingit kala. Nendest nõmedatest kogemustest tingituna sai ka impresik omale densod peale ning gaasiga sõitmine pidavat eriti head küünalt tahma, tavalised densod, ei mingit muret.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: NGK vs. Denso vs. Bosch
Enda autole valisin lõpuks Denso K16TT, hind oli soodne (3€/tk). Enne olid NGK küünlad, täpsemat marki ei mäleta. Teoorias peaks uutel küünla ehituse tõttu olema parem süüde ja seega ka puhtam põlemine, seega väiksem kütusekulu ja parem minek. Hetkel (u 1000 km) pole vahest aru saanud, st et kütusekulu on sama ja minek tagumikutunde järgi ka. Aga eks 30000 pärast võib kallimaid proovida.