NGK vs. Denso vs. Bosch

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Re: NGK vs. Denso vs. Bosch

#16 Postitus Postitas aivo28 » N, 15 Mär 2012 20:18:07 +0300

Mul on ka Densoga probleeme olnud. Eestis ülehinnatud se bränd. UK-s näiteks NGK poole kallim.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: NGK vs. Denso vs. Bosch

#17 Postitus Postitas Sponge » R, 16 Mär 2012 15:43:08 +0300

aivo28 kirjutas:Mul on ka Densoga probleeme olnud. Eestis ülehinnatud se bränd. UK-s näiteks NGK poole kallim.
Mis probleemid sul olnud on ? Mul olid enne NGK-d vahel ( ok need olid ilmselt seal umbekaua juba olnud ) aga VS denso IK20 oli vahe ikka räige. Hetkel need densod siis mingi 20-30k sõitnud ja ei saa kurta küll :roll:
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: NGK vs. Denso vs. Bosch

#18 Postitus Postitas Duster » R, 16 Mär 2012 21:28:20 +0300

Mina olen kõikidel masinatel kasutanud densot viimasel ajal, enamikul japsidest on nad ka originaaliks. Tsikli peal kulusid näiteks ngk´d ca 4kkm jooksul keskmised elektroodid ca 0,5mm nõgusse, densod näevad peale 27kkm paremad välja. KTM´il suri ngk päeva pealt ja oli mõne kuu vanune, jällegi densoga ei mingit kala. Nendest nõmedatest kogemustest tingituna sai ka impresik omale densod peale ning gaasiga sõitmine pidavat eriti head küünalt tahma, tavalised densod, ei mingit muret.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
lumekass
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 117
Liitunud: P, 25 Sept 2011 00:17:13 +0300
Asukoht: Tartu

Re: NGK vs. Denso vs. Bosch

#19 Postitus Postitas lumekass » T, 20 Mär 2012 19:30:39 +0300

Enda autole valisin lõpuks Denso K16TT, hind oli soodne (3€/tk). Enne olid NGK küünlad, täpsemat marki ei mäleta. Teoorias peaks uutel küünla ehituse tõttu olema parem süüde ja seega ka puhtam põlemine, seega väiksem kütusekulu ja parem minek. Hetkel (u 1000 km) pole vahest aru saanud, st et kütusekulu on sama ja minek tagumikutunde järgi ka. Aga eks 30000 pärast võib kallimaid proovida.

Vasta