Autogaasiseadmete paigaldus
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: L, 15 Veebr 2014 18:29:54 +0300
Autogaasiseadmete paigaldus
Gaasimaailm OÜ põhitegevus on autogaasiseadmete paigaldus.
Meie paigaldame autodele firmade Stag ja BRC seadmeid, mis on ennast hästi maailmaturul õigustanud.
Antud hetkel, kui bensiini hind kasvab, võib ennast kaitsta ainult ühtemoodi - seadistada auto gaasi peale.Te maksate ühe korra gaasiseadme eest ja säästate iga päev. Gaasiseade õigustab ennast juba 15000 - 20000 km pärast.
Gaasiga töötaval autol on ka muid eeliseid
- Remontide vahelise perioodi kasv,mis tuleb sellest, et küte põleb täielikult ära ja ei teki tahisusi.
- Mootoriõli kasutusaeg suureneb 1.5-2 korda
- Pikeneb süüteküünalde tööiga.
- Mootori müra väheneb 7-9 dB.
Veel üks põhjus gaasile üleminekuks - auto kütusevaru kahekordistub.Omades autol lisaks bensiinile gaasikütet, võite sõita kuni tuhat kilomeetri rohkem. Gaasiküte on ka ökoloogiliselt puhtam ning saastab vähem loodust.
Gaasiballonide konstruktsioon on väga tugev, kuna on mõeldud suuremale survele vastupidamiseks.See tähendab, et õnnetusjuhtumite korral nad ei derformeeru ega purune.
Gaasimaailm OÜ
Reg. nr.12512419
Tallinn / Kadaka tee7
+3725545713
http://www.gaasimaailm.ee
Meie paigaldame autodele firmade Stag ja BRC seadmeid, mis on ennast hästi maailmaturul õigustanud.
Antud hetkel, kui bensiini hind kasvab, võib ennast kaitsta ainult ühtemoodi - seadistada auto gaasi peale.Te maksate ühe korra gaasiseadme eest ja säästate iga päev. Gaasiseade õigustab ennast juba 15000 - 20000 km pärast.
Gaasiga töötaval autol on ka muid eeliseid
- Remontide vahelise perioodi kasv,mis tuleb sellest, et küte põleb täielikult ära ja ei teki tahisusi.
- Mootoriõli kasutusaeg suureneb 1.5-2 korda
- Pikeneb süüteküünalde tööiga.
- Mootori müra väheneb 7-9 dB.
Veel üks põhjus gaasile üleminekuks - auto kütusevaru kahekordistub.Omades autol lisaks bensiinile gaasikütet, võite sõita kuni tuhat kilomeetri rohkem. Gaasiküte on ka ökoloogiliselt puhtam ning saastab vähem loodust.
Gaasiballonide konstruktsioon on väga tugev, kuna on mõeldud suuremale survele vastupidamiseks.See tähendab, et õnnetusjuhtumite korral nad ei derformeeru ega purune.
Gaasimaailm OÜ
Reg. nr.12512419
Tallinn / Kadaka tee7
+3725545713
http://www.gaasimaailm.ee
- Manused
-
- ustanovka.jpg (77.25 KiB) Vaadatud 20019 korda
- jkddp0
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: L, 03 Mär 2012 20:15:54 +0300
- Asukoht: tln-lgr
- Kontakt:
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Kas paigaldate ka vajadusel eemaldatavaid lisapaake olemasolevale süsteemile?
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Et siis õli hakkan vahetama senise 10-15 000 km asemel 20-30 000 km järel ning järgmine kord vajab mootor remonti kui odomeeter näitab 1 200 000 km läbisõitu?
Huvitav kui suur peab olema gaasipaak, et see võimaldaks praeguse 500 km bensiiniga asemel sõita 1500 km...
Huvitav kui suur peab olema gaasipaak, et see võimaldaks praeguse 500 km bensiiniga asemel sõita 1500 km...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Mul selline kogemus Peugeot tehase gaasiseadmega, kui Reola Gaasile telliti eritellimusega tehases paigaldatud gaasiseadmega 406d, siis tehase nõue oli et poole tihedamini peab mootoris õli vahetama...
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Minu tähelepanekud gaasiautoga sõitmisest ja juttudest, mida olen korduvalt subarutega tegelevatelt inimestelt kuulnud:
Õli määrdus tumedaks paari tuhande km läbimise asemel ca 7 tuhande läbitud km pärast. Selle järgi võib küll eeldada, et gaas põleb puhtamalt ja nn kulutab mootorit vähem.
teine tähelepaneks oli see, et summuti oksüdeerus kordades kiiremini, näiteks tagumine pütt oli väliselt nagu uus, kuid sõelad olid seest sõelapõhjaks roostetanud. Summuti eemaldusel ei olnud tegu nn normaalse kergelt tahmase summutiga, vaid üdini roostes torudega ja seda just seestpoolt- oluliselt suurem veeauru konsentratsioon väljalaskegaasides. Võimalik, et ka suurem summuti kuumenemine ja rohkem kondensi teket summuti sisemusse.
Nüüd juttudeni, mida ma olen kuulnud:
Gaas ei vea endaga nii lihtsalt igasugust sodi kaasa, sh ka gaasi määrimisomadused, mis näiteks bensiinil olevat paremad, suretab kiiremini näiteks klapisääresimmerlingid ning väga paljudel subarutel, milledel on peal olnud gaasiseade, on eelkõige just klappide ikaldusse surnud. Väidetav põhjendus selleks on just toosama gaasi kehvem määrimisomadus vs bensiin. Vanemad mootorid pidavat seda kauem kannatama, kui uuemad, põhjendanud ei ole seda minujaoks siiani keegi. Minu masinal oli peal ma ei teagi, kas 1 või teine põlvkond. Lamda andurilt ei kontrollitud midagi, kogu seadistus oli manuaalne kruvide ja poltide kaudu nagu algelisel karburaatoril. ÜV'd auto gaasi kasutades ei läbinud, bensiiniga oli kõik korras. Madalas otsas oli gaasiga sõites minekut rohkem ja kõrgetel pööretel vähem, arvatavasti oli segu lihtsalt rikkam kui bensiiniga. Ainuke asi mis mind häiris, oli see, et õhuvõtutorus, kus oli ka nn gaasipihusti, oli koguaeg mingisugune õlikirme ja muu sodi sees, sama jama ka tühikäigumootori, throttle body ja kogu sisselaske poole peal.
Soovitus teema algatajale.
Põhjendage oma väited veidi tehnilisemalt, seda üldsõnalist juttu leiame me iga gaasiseadetega tegeleva ettevõtte koduleheküljelt, jutt oleks nagu copy-paste ausaltöeldes. Võiks niipaljugi teha, et eristada endast täispritse ja otsepritse mootoreid, milledest 5 põlvkonda pannakse peale minuandmetel ainult otsepritse mootoritele jne. Lisaks veel, millised on garantiid, et mootor jääb kestma. Kui ma näiteks käin teie juures määratud intervalli järgi hooldustes ja näiteks teada tuntud klappide mure tekib mootoril, milledel bensiiniga sõites ja õieti hooldatud isenditel pole klappidega mingeid muresid, siis kas võtate remondi enda kaela või ütlete, nagu enamik, et see on teie mure ja meie poolt on kõik õieti? NB teada tundtud flashlube süsteem ei ole minuandmetel subarute puhul probleemi ära kaodanud.
Kui see postitus tundub teile kuidagi kaigaste kodarasse loopimine või muul moel negativismi purse, siis see ei ole seda. Ise sõidaksin parema meelega just gaasiga vs tänapäeva diislid ja antud süsteem tagaks mulle majanduslikult ka selle mõtekuse. Selliseid inimesi, kelle mõtted antud teema kohta minuga kattuvad, on liigagi palju...
Õli määrdus tumedaks paari tuhande km läbimise asemel ca 7 tuhande läbitud km pärast. Selle järgi võib küll eeldada, et gaas põleb puhtamalt ja nn kulutab mootorit vähem.
teine tähelepaneks oli see, et summuti oksüdeerus kordades kiiremini, näiteks tagumine pütt oli väliselt nagu uus, kuid sõelad olid seest sõelapõhjaks roostetanud. Summuti eemaldusel ei olnud tegu nn normaalse kergelt tahmase summutiga, vaid üdini roostes torudega ja seda just seestpoolt- oluliselt suurem veeauru konsentratsioon väljalaskegaasides. Võimalik, et ka suurem summuti kuumenemine ja rohkem kondensi teket summuti sisemusse.
Nüüd juttudeni, mida ma olen kuulnud:
Gaas ei vea endaga nii lihtsalt igasugust sodi kaasa, sh ka gaasi määrimisomadused, mis näiteks bensiinil olevat paremad, suretab kiiremini näiteks klapisääresimmerlingid ning väga paljudel subarutel, milledel on peal olnud gaasiseade, on eelkõige just klappide ikaldusse surnud. Väidetav põhjendus selleks on just toosama gaasi kehvem määrimisomadus vs bensiin. Vanemad mootorid pidavat seda kauem kannatama, kui uuemad, põhjendanud ei ole seda minujaoks siiani keegi. Minu masinal oli peal ma ei teagi, kas 1 või teine põlvkond. Lamda andurilt ei kontrollitud midagi, kogu seadistus oli manuaalne kruvide ja poltide kaudu nagu algelisel karburaatoril. ÜV'd auto gaasi kasutades ei läbinud, bensiiniga oli kõik korras. Madalas otsas oli gaasiga sõites minekut rohkem ja kõrgetel pööretel vähem, arvatavasti oli segu lihtsalt rikkam kui bensiiniga. Ainuke asi mis mind häiris, oli see, et õhuvõtutorus, kus oli ka nn gaasipihusti, oli koguaeg mingisugune õlikirme ja muu sodi sees, sama jama ka tühikäigumootori, throttle body ja kogu sisselaske poole peal.
Soovitus teema algatajale.
Põhjendage oma väited veidi tehnilisemalt, seda üldsõnalist juttu leiame me iga gaasiseadetega tegeleva ettevõtte koduleheküljelt, jutt oleks nagu copy-paste ausaltöeldes. Võiks niipaljugi teha, et eristada endast täispritse ja otsepritse mootoreid, milledest 5 põlvkonda pannakse peale minuandmetel ainult otsepritse mootoritele jne. Lisaks veel, millised on garantiid, et mootor jääb kestma. Kui ma näiteks käin teie juures määratud intervalli järgi hooldustes ja näiteks teada tuntud klappide mure tekib mootoril, milledel bensiiniga sõites ja õieti hooldatud isenditel pole klappidega mingeid muresid, siis kas võtate remondi enda kaela või ütlete, nagu enamik, et see on teie mure ja meie poolt on kõik õieti? NB teada tundtud flashlube süsteem ei ole minuandmetel subarute puhul probleemi ära kaodanud.
Kui see postitus tundub teile kuidagi kaigaste kodarasse loopimine või muul moel negativismi purse, siis see ei ole seda. Ise sõidaksin parema meelega just gaasiga vs tänapäeva diislid ja antud süsteem tagaks mulle majanduslikult ka selle mõtekuse. Selliseid inimesi, kelle mõtted antud teema kohta minuga kattuvad, on liigagi palju...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Kysimus teile!
minu auto on peal gaasiseade
natukene vanem versioon ja on printsi seade
mureks on see et 3 pihusti on ära ja jamab koguaeg
muud seadmed ok
ja maanteel on ok sõita
aga linnas jukerdab
kas te teete ka sellistele seadmetele hooldust...
v mis lahendust pakute?
minu auto on peal gaasiseade
natukene vanem versioon ja on printsi seade
mureks on see et 3 pihusti on ära ja jamab koguaeg
muud seadmed ok
ja maanteel on ok sõita
aga linnas jukerdab
kas te teete ka sellistele seadmetele hooldust...
v mis lahendust pakute?
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: L, 15 Veebr 2014 18:29:54 +0300
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Kindlasti leiame lahendus.Saab neid kolm pihustid ära vahetada.Või rem komplekti ära vahetada.Kõik sõltub pihustit.Kirjutage palun PS mis toode pihustid teil on.
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Prins seade peal
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Täna oli Äripäeva Logistika eriväljaandes gaasiseadmetest (LPG ja CNG) juttu, kõrvutati hindasid, investeeringukulusid ja tasuvusaegasid. Kasutaja Duster kommentaar eespool väga asjakohane, et algse nn kütusesäästu võib hävitada tihedam mootoritemont või väljalaskesüsteemi vahetus. Kindlasti lisandub igaaastane gaasiseadme hooldus.
Kas on kellelgi veel on jagada kogemusi Subaru ja erinevate gaasiseadmete koostoimimisest ja tegelikest kogukuludest?
Kas on kellelgi veel on jagada kogemusi Subaru ja erinevate gaasiseadmete koostoimimisest ja tegelikest kogukuludest?
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
100000 sõitnud 3,0 Tribecal oli selle ajaga gaasiga sõitmisest kõik klapid ära põlenud...
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Kui palju siis remont maksis? Kas sõitsid vedelgaasiga? Oled ka arvutanud, kui palju nö säästetud raha lõppkokkuvõttes järgi jäi?nelivedu kirjutas:100000 sõitnud 3,0 Tribecal oli selle ajaga gaasiga sõitmisest kõik klapid ära põlenud...
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Remont maksis 3 aastat tagasi hullude aledega 2000€. See ei olnud minu auto, tõin lihtsalt näite, et vedelgaas(LPG) ja need seadmed ei sobi bensiini mootoriga autodele ja ei saa rääkida kuidagi säästmisest, lisaks võib tulla veel kulutused väljalaske vahetusega. CNG kogemus puudub.lumekass kirjutas:Kui palju siis remont maksis? Kas sõitsid vedelgaasiga? Oled ka arvutanud, kui palju nö säästetud raha lõppkokkuvõttes järgi jäi?nelivedu kirjutas:100000 sõitnud 3,0 Tribecal oli selle ajaga gaasiga sõitmisest kõik klapid ära põlenud...
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Eks endaligi käib korra aastas läbi mõte minna gaasile üle (tuttavad sõidavaad aastatid volvodega). Võib-olla järgmine suvi
väidetavalt pidi siuke asi aitama klapisurma vastu: https://www.youtube.com/watch?v=9VR_FE65zponelivedu kirjutas:100000 sõitnud 3,0 Tribecal oli selle ajaga gaasiga sõitmisest kõik klapid ära põlenud...
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Ei midagi isiklikku ja pea 2 aastat vana postitus, aga kui midagi tehnilisemat/asjalikumat küsitakse (vihje Dusteri postitusele), siis on vaikus, aga kui remonti või juppe vaja ehk keegi tahab raha anda on kohe käsi seda vastu võtmas.
Foorumid ju kommenteerimiseks ongi või ei?
Foorumid ju kommenteerimiseks ongi või ei?
Re: Autogaasiseadmete paigaldus
Las siis väidavad, see on ju tollesama flashlube kopeering, mis subarute puhul pole siiani end tõestanud, vähemasti minujaoks. Kui arvestada, kui vähe seda sodi reaalselt mootorisse jõuab, siis sel väga efekti vast ei saagi olla, päris 2 taktiliseks ka mootorit teha ei saa ehk siis surnud ring mu meelest.mehine2 kirjutas:Eks endaligi käib korra aastas läbi mõte minna gaasile üle (tuttavad sõidavaad aastatid volvodega). Võib-olla järgmine suvi
väidetavalt pidi siuke asi aitama klapisurma vastu: https://www.youtube.com/watch?v=9VR_FE65zponelivedu kirjutas:100000 sõitnud 3,0 Tribecal oli selle ajaga gaasiga sõitmisest kõik klapid ära põlenud...
Antud teemaalgataja kohta tõesti eelviimases postituses kõik vast öeldud, turundus on lihtne, aga veidigi raskemaid küsimusi isegi ei kommenteerita, kuidas saakski nii sellest "gaasihirmust" üle saada ja mingeidki rohelisemaid mõtteid mõelda, teenuse usaldusväärsust see ka ei kasvata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.