2. leht 3-st

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: K, 03 Veebr 2016 18:20:24 +0300
Postitas DronBrom
Kas siin on inimesi, kellel om gaasiseade peal on? Kuidas tundub?

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: N, 04 Veebr 2016 20:47:36 +0300
Postitas jkddp0
Ma ei tea kas teemaalgataja julgeb vastata, aga statistiliselt võttes boxer mootorid, mis kilomeetri tagant keskmiselt klapid läbi põlevad?

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: N, 04 Veebr 2016 21:56:49 +0300
Postitas cancer
Vastuseid saab kui vaadata idanaabri poolseid saite,seal see levinud.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: R, 26 Veebr 2016 08:43:08 +0300
Postitas AndrusR
Kas juhtus väike õnnetus teil seal töökojas? Leht kirjutas mõni päev tagasi, et toimus gaasiplahvatus autogaasi seadmete firmas, 2 inimest haiglas ja aknad lendasid eest. Kiiret paranemist, kes ei tee, sel ei juhtu.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: K, 02 Mär 2016 11:36:23 +0300
Postitas DronBrom
Kahe nädala pärast lasen enda legacile panna gaasiseadet. Annan teada kuidas toimib

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: T, 10 Jaan 2017 21:08:00 +0300
Postitas pyramiid
Jagage kogemusi, kes veel paigaldanud gaasiseadme subarule. Kuidas toimib, kuidas mootor?
Endal plaan üks Itaaliast toodud legacy soetada, mil gaasiseade peal, aga natuke ettevaatlikuks teeb asjaolu, et võib olla on juba mootor õhtal seal sellest gaasiga paarutamisest.. :(

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: K, 11 Jaan 2017 09:51:45 +0300
Postitas sssss
On gaas peal 2009 foresteril. Ei ole midagi positiivset. Klapid põlend + gaas on paigaldatud suht üle m-i. Väga pahasti on tegelikult.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: K, 18 Jaan 2017 00:15:23 +0300
Postitas crist
Mul 1998 outbackil juba 20000km jagu LPG-seade peal - ilmselt 4 põlvkond. Käib nagu kellavärk. Korra aastas hooldus 40 euri - vaadatakse, kas lekkeid on ja vahetatakse mingi filter ja pannakse korraks arvuti taha. Varasemad postitajad kurdavad, et klapid põlenud - ei oska kommenteerida, kuid juba aastaid lisatakse süsteemile ka klapiõlitusseade, mis siis sisselaske kaudu tilgutab klapikaitse õli, et säästa klappe. Eelmine masin sõitis (Chrysler Voyager) mul ca 80000km cng-ga enne kui ära müüsin. Siiani sõidab... Enda kogemusest võin öelda, et kui norm kohas norm asi normaalselt käima suudetakse timmida, siis toimib küll. Minul pandi Tallinna Gaznetis.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: K, 18 Jaan 2017 10:36:06 +0300
Postitas mehine2
crist kirjutas:Mul 1998 outbackil juba 20000km jagu LPG-seade peal - ilmselt 4 põlvkond. Käib nagu kellavärk. Korra aastas hooldus 40 euri - vaadatakse, kas lekkeid on ja vahetatakse mingi filter ja pannakse korraks arvuti taha. Varasemad postitajad kurdavad, et klapid põlenud - ei oska kommenteerida, kuid juba aastaid lisatakse süsteemile ka klapiõlitusseade, mis siis sisselaske kaudu tilgutab klapikaitse õli, et säästa klappe. Eelmine masin sõitis (Chrysler Voyager) mul ca 80000km cng-ga enne kui ära müüsin. Siiani sõidab... Enda kogemusest võin öelda, et kui norm kohas norm asi normaalselt käima suudetakse timmida, siis toimib küll. Minul pandi Tallinna Gaznetis.
20000km pole suurem asi läbisõit, selle ajaga ei tasu gaasiseade ennast äragi veel. Enamasti on klapipõlemist kurdetud 100000km...150000km pealt

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: K, 18 Jaan 2017 23:37:12 +0300
Postitas Duster
Klappe põletavad reeglina need mootorid, milledel ei ole hüdrotõukureid, mis klapivahe muutust kompenseerivad. Kuna subarul on väga kehv klappe timmida ja päris koduste vahenditega ei tee, siis sellepärast nad ka ära poegivad. Vanad vabalthingavad olid kohati ka hüdrokatega ning nendega võis gaasiga sõita sadu tuhandeid km, ka endal oli kunagi miskit säärast. Sisselaske õliseks tegemine on ausaltöeldes midagi täiesti haiglast, korralik marketing. Turbomootoritele palju õnne, vähe sellest, et klapid ära põlevad, detoneerite ka veel tänu õlile sisselaskes, õli aur sisselaskes alandab oktaanarvu ning oil catch can ei ole igaksjuhuks väljamõeldud asi.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: T, 05 Juun 2018 20:17:31 +0300
Postitas mehine2
10 aastat vana jutt klappide põlemise kohta inglise paigaldaja poolt: http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: P, 30 Sept 2018 15:31:36 +0300
Postitas ats87
Tõstaks teemat.

Kuna kütuseaktsiisid laes ja sõitmis rohkemaks läinud kui varem, siis ka tekkinud mõtted LPG gaasisüsteemi paigaldamiseks. Masinaks '15 Forester, kahe liitrine vabalt hingav. Läbisõitu hetkel 54000km.
Äkki keegi on foorumis lasknud paigaldada uuemale foresterile. Kuidas küttekulu mõjutanud on? Igasugu muud head või vead? Või tasuks boksermootoriga ikkagi eemal hoida.

Gazneti pakkumine oli ~1200€.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: N, 22 Nov 2018 23:15:18 +0300
Postitas mehine2
Lasin suvel (gaznet-is) peale panna. Hinnavõit on 40%, kütusekulu on pigem +20% kui +10%. Hetkel gaasiga 6000km sõitnud, see on liiga vähe, et klapid otsa saaks (ehk siis ei tea kas ribub mootorit või mitte). Paigaldajad tegid pläkki ka: migi pihustit reguleeriva juhtme isolatsioon oli vastu sisselaske kollet ja sulas ära, mille tulmusena silinder ära uputati. Suvel oli nii soe, et bensiini põhimõtteliselt ei kulunud. Praegu kulub paar km enne kui gaasile ümber lülitub. Mul muidugi vanem auto kah.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: R, 23 Nov 2018 23:33:36 +0300
Postitas raig0
Teen ühte gaasiga 220 000 sõitnud EJ251 mootorit.
Tundub,et põhiline error tuleb sisse sellest,ET KEEGI EI REGULEERI KLAPPE!!!
Subarul on vaja klappe reguleerida(vahed kontrollida) iga 100 000 km tagant.
Gaasiautol siis pigem 50 000 tagant.

Vahed võiks ka panna pigem 0,25(SL) ja 0,3(VL) mm 0,2 ja 0,25 asemel.

Re: Autogaasiseadmete paigaldus

Postitatud: L, 24 Nov 2018 20:53:18 +0300
Postitas Boot
mis siis juhtub, kui klappe mitte reguleerida?