Kiirendades kütuselõhn salongis
Kiirendades kütuselõhn salongis
Paar nädalat tagasi hakkas siis kiirendusel kütusehais salongi tulema, ja nüüdseks on seda tunda igal kiirendusel. Vahetpole kas tugev kiirendus või mitte. Tankides on paagis ka vaakum sees st. korki ära võttes tuleb kõvasti õhku välja. Mõnikord kõvasti tühjaks vajutada siis tuleb kapotialt selline hääl nagu imeks lisaõhku kusagilt vms..
Paagi tuulutusfilter vms?
Paagi tuulutusfilter vms?
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
Kütusevoolikud kapoti all. Tüüpviga.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
SL kolde all olevad kütusevoolikud on lihtsalt vanaks jäänud ja ei pea enam kütet kinni.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
Mis seletab paagis olevat vaakumit?
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
Kui paned paagi täis ning siis sõidad selle tühjaks, siis ega paaki ju kusagilt õhku juurde ei tule ju.cccve kirjutas:Mis seletab paagis olevat vaakumit?
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
paagil on tuulutus olemas küll. aga pane auto tööle ja vaata kapoti alt kus kohast märjaks läheb. tagumise vasaku ratta juures olevad torud võivad ka läbi roostetanud olla.
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
Kui kork maha keerata ja õhku välja tuleb, siis on ikka surve paagis. Vaakum on vastupidine nähtus.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
Subaru küttesüsteemis peabki vaakum olema. Loe kasvõi oma apraadi kasutajaraamatut kui foorumijutte ei usu.
Eesmärk siis kütuseaurude levimist ära hoida - avarii jms puhul.
Kui hais üle pea käib siis tuleks kapotialune kütusevoolikute pusa üle harutada. Kui vanem masin siis kütusefiltri juurest kummitoru võib lekkida - soovitatav ära vahetada silikoonist versiooni vastu.
Eesmärk siis kütuseaurude levimist ära hoida - avarii jms puhul.
Kui hais üle pea käib siis tuleks kapotialune kütusevoolikute pusa üle harutada. Kui vanem masin siis kütusefiltri juurest kummitoru võib lekkida - soovitatav ära vahetada silikoonist versiooni vastu.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
Jah, surve paagis. Sõnastasin valesti.Reix kirjutas:Kui kork maha keerata ja õhku välja tuleb, siis on ikka surve paagis. Vaakum on vastupidine nähtus.
Põhjaalt torud ei leki kindlasti ning kütuselõhn tuleb mootoriruumist.
Kuskohas asub paagi tuulutusfilter?
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
kolm toru peaks juhipoolt kapoti alla jõudma. Üks pena peale, üks tagasivool ja see kolmas tuulutuse oma.
Re: Kiirendades kütuselõhn salongis
Õnneks mul oli viga lihtsam. Kuna panin hiljuti kapotialla silikon lõdvikud siis pidurivaakumi oma ei "pidanud piisavalt". Mistõttu ka vaakum ei toiminud ning sealt lekkis kütuselõhna. Panin originaali tagasi ning mõlemad mured lahendatud