Tere,
mul on lähiajal vaja eeldatavasti vahetada esimesed piduri kettad ja klotsid ning rattalaager. Samuti siit sealt veel hooldada. Autoks on 06a OBK 2.5l mootoriga. Esinduses on tunni hind 45 euri ja laager maksab 159 euri ning ketas 110 euri. Minu jaoks on see hind ikka ulme. Arvestades sellga et ostsin auto 2013a oktoobris Mariinest kasutatuna ning siis väideti et pidurid just vahetatud jne. Samas kettad tõesti näevad suurepärased ja vähekulunud välja. Kuid pidurdades nõkutavad ja suuremal kiirusel pidurdades vibreerivad. Kuigi ma olen peale ostmist ainult 10k läbi sõitnud. Kasutasin autot ainult mnt ja linnas. Ning maast madalast on õpetatud mitte pidurdama aukudes ja muudes konarustes. Siit tekibki minu dilemma, kas valida siis kõvasti odavam B varuosa või ikkagi hingehinda maksev A varuosa. Samuti on töötunni hind märgatava vahega. Kuna piduritel garantiid ei ole siis mis mõttega ma matan 400 euri ainult esipidurite remondile kui vbl järgmise 10k km pärast tuleb uuesti remontida. Milline peaks olema normaalne varuosa bränd mille kvaliteedi ja hinna suhe on paigas. Äkki on kellelgi kogemust sellga ja oskab aidata.
Ette tänades!
Martin
A vs B varuosad
A vs B varuosad
2006 Outback 2.5 AT
Re: A vs B varuosad
Peale põnevaid eksperimente esipiduriklotsidega võib öelda, et odavamad klotsid B-osana eriti ei pea. Kallim B osa (minu puhul ferodo) on andnud enamvähem mingi tulemuse. A osa suurt muljet ei jätnud kuna juba kulununa sai alt ära koristatud. Ketas sai pandud B osa, praeguseni ei laperda - samas olen ka lompi pidurdamised minevikku jätta üritanud. Kui nii mure siis käi Nipponist läbi - mehed on enne mu kahte Outbacki hallanud ja teavad küll, millised hingehädad tekkida võivad.ixidor kirjutas:Tere,
mul on lähiajal vaja eeldatavasti vahetada esimesed piduri kettad ja klotsid ning rattalaager. Samuti siit sealt veel hooldada. Autoks on 06a OBK 2.5l mootoriga. Esinduses on tunni hind 45 euri ja laager maksab 159 euri ning ketas 110 euri. Minu jaoks on see hind ikka ulme. Arvestades sellga et ostsin auto 2013a oktoobris Mariinest kasutatuna ning siis väideti et pidurid just vahetatud jne. Samas kettad tõesti näevad suurepärased ja vähekulunud välja. Kuid pidurdades nõkutavad ja suuremal kiirusel pidurdades vibreerivad. Kuigi ma olen peale ostmist ainult 10k läbi sõitnud. Kasutasin autot ainult mnt ja linnas. Ning maast madalast on õpetatud mitte pidurdama aukudes ja muudes konarustes. Siit tekibki minu dilemma, kas valida siis kõvasti odavam B varuosa või ikkagi hingehinda maksev A varuosa. Samuti on töötunni hind märgatava vahega. Kuna piduritel garantiid ei ole siis mis mõttega ma matan 400 euri ainult esipidurite remondile kui vbl järgmise 10k km pärast tuleb uuesti remontida. Milline peaks olema normaalne varuosa bränd mille kvaliteedi ja hinna suhe on paigas. Äkki on kellelgi kogemust sellga ja oskab aidata.
Ette tänades!
Martin
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: A vs B varuosad
Helistain Margusele Nipponis ja panin aja kinni. Arvestades et tema ütles et korralik ketaspidur on 45 euri siis ega ei pane väga 113eurise ketta poole vaatama. Rääkimata kaks korda odavamast tunnihindest :S Aga aitäh vastuse eest, see osutus määravaks otsuse ees.
Parimat!
Parimat!
2006 Outback 2.5 AT