Tehnoülevaatus Subarule
Tehnoülevaatus Subarule
Käisin subaruga ülevaatusel, tavaline manuaalkast. Piduristend tehti ka ära, kuigi nelivedu peaks olema 50/50. Kõik oli normis, aga kas see stend midagi ära ei keeranud seal all? 4wd ei peaks ju nii kontrollida saama või kuidas? Tagasild oli maas, mitte rullikutel. Ja kus kohast ma nüüd teda saan kas kõik on selle 4wd-ga korras? Kuidas kontrollida? Tänan tähelepanu eest.
Re: Tehnoülevaatus Subarule
On ka korra nii tehtud ja ei juhtunud midagi silmalenähtavat kurja. Järgmine kord otsi selline koht, kus saba on ka rullikutel, taolisi kohti on piisavalt. Tõenäoliselt muude difrilukkudega isendid peaksid taolisi asju kartma, vabalthingaval taolisi imepudinaid peal pole. Eelnev jutt ei vasta absoluutsele tõele vaid oma vähestele kogemustele.alver1 kirjutas:Käisin subaruga ülevaatusel, tavaline manuaalkast. Piduristend tehti ka ära, kuigi nelivedu peaks olema 50/50. Kõik oli normis, aga kas see stend midagi ära ei keeranud seal all? 4wd ei peaks ju nii kontrollida saama või kuidas? Tagasild oli maas, mitte rullikutel. Ja kus kohast ma nüüd teda saan kas kõik on selle 4wd-ga korras? Kuidas kontrollida? Tänan tähelepanu eest.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Üldiselt nagu arvatakse, et pole eriti kasulik jah.
Turboga mudelitel pole keskdiffrist võimalik selline varjant, et tagasild saaks 0% veojõudu. Võimalik on 50%:50% kuni 35%:65%. Mitsu EVO-l on võimalik 50%:50% kuni 100%:0%.
Ma arvan, et vabalthingavatel manuaalkastiga Subarutel kõigil sama vahekord nendel veojõududel keskdiffrist.
Loogikajärgi võttes, kui esirattaid ringi ajada ja tagaratastel pole võimalik pöörelda, peab ta keskdiffrist midagi "vägistama", et tagarattad saaksid paigal seista.
Ei pretendeeri samuti absoluutsele tõele, aga nii tundub. Pole eriti samuti katsetanud sellistel teemadel, kuna võib kalliks maksma minna.
Subaruga ei saa samal põhjusel ka käsipiduriga kannakat teha, kuna käsipiduriga tagarattaid "kinni tõmmates" sureb lihtsalt välja
Aga samas peaks Subaru sellisel juhul lihtsalt rullide pealt minema jooksma, kuna tõmbab tagarattad ka taha, aga seda ta ka ei tee
Turboga mudelitel pole keskdiffrist võimalik selline varjant, et tagasild saaks 0% veojõudu. Võimalik on 50%:50% kuni 35%:65%. Mitsu EVO-l on võimalik 50%:50% kuni 100%:0%.
Ma arvan, et vabalthingavatel manuaalkastiga Subarutel kõigil sama vahekord nendel veojõududel keskdiffrist.
Loogikajärgi võttes, kui esirattaid ringi ajada ja tagaratastel pole võimalik pöörelda, peab ta keskdiffrist midagi "vägistama", et tagarattad saaksid paigal seista.
Ei pretendeeri samuti absoluutsele tõele, aga nii tundub. Pole eriti samuti katsetanud sellistel teemadel, kuna võib kalliks maksma minna.
Subaruga ei saa samal põhjusel ka käsipiduriga kannakat teha, kuna käsipiduriga tagarattaid "kinni tõmmates" sureb lihtsalt välja
Aga samas peaks Subaru sellisel juhul lihtsalt rullide pealt minema jooksma, kuna tõmbab tagarattad ka taha, aga seda ta ka ei tee
- vallo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 159
- Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
- Asukoht: Tallinn/Kiili vald
stendil on erireziim 4veolistele. Niipalju, kui mina vaadanud ja aru olen saanud, siis keerutatakse ühe poole ratast edasi ja teist tagasi. Sel juhul ei tekki veovõllile vedavat jõudu ja ei vägista ka midagi ära. tuletaks meelde vana ladat, kui sel rattad õhus, siis ühte tagumist keerates pöörleb teine teistpidi ja kardaan ei pöörle.
Erijuhuks jääb ilmselt lukustuv esi/taga differ.
Erijuhuks jääb ilmselt lukustuv esi/taga differ.
Seda nad ütlevad kõik, et pole hullu. Neid ei huvita sinu auto vastupidavus läbi aastate või näiteks keskdiffri viskosiduri (makasb üle 12 000 Mariines) vahetamine. Kõige õigem oleks pideva neliveoga ülevaatust teha ikka neliveoliste stendis.
Ühes kohas mulle ka hakkasid küsimise peale rääkima, et meil katseliselt kindlaks tehtud, mis maha jookseb ja mis mitte. Seetähendab, et neid huvitab ainult see, et neil enda asjad ka (seinad-uksed) terveks jääkid ei muud.
Kui pideva 4WD-ga pole soovitav sõita vale rehvirõhu vahekorraga esi- ja tagasilla vahel, siis pole kindlasti mitte ka kasulik see ühe silla kaupa käiamine stendis.
Samuti on kasutajamanuaalis antud variandid kuidas pukseerida tohib. Üks sild maas ja teine õhus pukseerimine on rasvase ristiga pildil ära keelatud. Võib pukseerida AINULT MÕLEMAD sillad maas või "õhus".
Ega see stendis vale käiamine ei tähenda ka seda, et differ kohe saba annaks aga õige tegevus pole see kindlasti ehk kulutab teda rohkem, kui taolise tegevuse vältimine.
Ühes kohas mulle ka hakkasid küsimise peale rääkima, et meil katseliselt kindlaks tehtud, mis maha jookseb ja mis mitte. Seetähendab, et neid huvitab ainult see, et neil enda asjad ka (seinad-uksed) terveks jääkid ei muud.
Kui pideva 4WD-ga pole soovitav sõita vale rehvirõhu vahekorraga esi- ja tagasilla vahel, siis pole kindlasti mitte ka kasulik see ühe silla kaupa käiamine stendis.
Samuti on kasutajamanuaalis antud variandid kuidas pukseerida tohib. Üks sild maas ja teine õhus pukseerimine on rasvase ristiga pildil ära keelatud. Võib pukseerida AINULT MÕLEMAD sillad maas või "õhus".
Ega see stendis vale käiamine ei tähenda ka seda, et differ kohe saba annaks aga õige tegevus pole see kindlasti ehk kulutab teda rohkem, kui taolise tegevuse vältimine.