Läheb keema.
Läheb keema.
3.0 mootor. Seieri järgi läheb keema kui järsult pidurdan või muid järsemaid manöövreid teen. Tosool on normis ja ventikad töötavad.
Mis nali on?
Mis nali on?
Re: Läheb keema.
Alustuseks vaheta termostaat ära ehk.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Läheb keema.
Õhumullid süsteemist välja pekstud? Termostaat värske?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Läheb keema.
Homme peksan väjla kui tuleb midagi. Ja vahetan termostaadi ära kui pühad läbi
Re: Läheb keema.
Õhutasin ja valasin vett peale. Midagi ei muutunud. Seistes puhub külma ja seier tõuseb, sõites läheb normi tagasi.
Tellisin termostaadi ära.
Tellisin termostaadi ära.
Re: Läheb keema.
Mul oli ühe mootorrattaga kunagi sama anomaalia, seistes läks kuumaks, sõites oli peaaegu normaalne, veaks oli veepumba küljest irdunud tiivik...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Läheb keema.
Mul tekkis ka sama mõte, et veepump on otsad andnud.Duster kirjutas:Mul oli ühe mootorrattaga kunagi sama anomaalia, seistes läks kuumaks, sõites oli peaaegu normaalne, veaks oli veepumba küljest irdunud tiivik...
Vana turbo Forester
Re: Läheb keema.
Sain nipponisse aja. Lasen asjatundjatel vaadata !
Re: Läheb keema.
Täna vahetasin tosooli ja termostaadi ära. Radikas oli puhas.
Peale 20 km sõitu oli paisupaagi täis löönud jälle. Keema ei läinud
Peale 20 km sõitu oli paisupaagi täis löönud jälle. Keema ei läinud
- raks100
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: L, 21 Sept 2013 21:53:05 +0300
- Asukoht: Aespa(Kohila vald)
Re: Läheb keema.
Minu 3.0 h6-l oli plokis/plokikaanes mõra või pigem plokikaanetihend vahelt läinud, kuna eelnevalt olid katid umbes jne.
Ühesõnaga kohapeal läks ka vaikselt kuumaks ja vent muudkui töötas aga sõites jahtus uuesti normaalseks, aga kui kuskil 4000 rpm-i ja üle pöördel paaru andsid, siis läks väga kähku keema ja lõi surve ka sisse. Igaks juhuks soovitan CO testriga mõõta jahutussüsteem üle Selle jaoks on spets CO mõõdik vedelikuga, mis mõõdab kas CO on jahutussüsteemis või mitte
Loodame et ehk ei ole kõige hullem ehk mis ma pakkusin aga ehk on abiks ja tead otsida viga
Ühesõnaga kohapeal läks ka vaikselt kuumaks ja vent muudkui töötas aga sõites jahtus uuesti normaalseks, aga kui kuskil 4000 rpm-i ja üle pöördel paaru andsid, siis läks väga kähku keema ja lõi surve ka sisse. Igaks juhuks soovitan CO testriga mõõta jahutussüsteem üle Selle jaoks on spets CO mõõdik vedelikuga, mis mõõdab kas CO on jahutussüsteemis või mitte
Loodame et ehk ei ole kõige hullem ehk mis ma pakkusin aga ehk on abiks ja tead otsida viga
Subaru Outback H6 3.0 2004a. /Ex
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune
Re: Läheb keema.
Kes mõistliku hinnaga mootori remondi teeb. Mootor maha kaane lihv jne. Ootan pakkumisi!
Re: Läheb keema.
Küsi Nipponautost.tarvo kirjutas:Kes mõistliku hinnaga mootori remondi teeb. Mootor maha kaane lihv jne. Ootan pakkumisi!
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Läheb keema.
vaska kirjutas:Küsi Nipponautost.tarvo kirjutas:Kes mõistliku hinnaga mootori remondi teeb. Mootor maha kaane lihv jne. Ootan pakkumisi!
Nipponis kaanetihendi komplekt 600.-
Tellisin saksast 225.-
- raks100
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: L, 21 Sept 2013 21:53:05 +0300
- Asukoht: Aespa(Kohila vald)
Re: Läheb keema.
Ongi nii nagu arvasin ?? Suht hull lugu, huvi pärast küsin kas plokis mõra ka või plokikaanes või ainult tihend või alles selgitamisel ??
Subaru Outback H6 3.0 2004a. /Ex
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune