2,0 bensiini mootor katkub
2,0 bensiini mootor katkub
Mure järgmine et kui sõita ja rahulikult kiirendada siis kuskil 1700-2200 pöörde juures jätaks nagu õrnalt vahele.
Tegemist 2,0 bens 2010a. autoga ja ls 95000
On kellelgi ideid ?
Ei palju aga siiski
Tänud
Tegemist 2,0 bens 2010a. autoga ja ls 95000
On kellelgi ideid ?
Ei palju aga siiski
Tänud
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Eks need vahetatakse ju 90 k hoolduse juures ?
Margiesinduses on hooldus tehtud siis.
Margiesinduses on hooldus tehtud siis.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Mul sama teema 2007 legacyga.
2500-3000 kuskil seal maal mootor katkub, peale seda on tuntav "kick".
Küünlad ja hooldused kõik tehtud korrapäraselt. Küünlad vahetatud umbes 1000km tagasi.
Vahest on see probleem, vahest mitte. Lahendust pole leidnud.
2.0 bens
2500-3000 kuskil seal maal mootor katkub, peale seda on tuntav "kick".
Küünlad ja hooldused kõik tehtud korrapäraselt. Küünlad vahetatud umbes 1000km tagasi.
Vahest on see probleem, vahest mitte. Lahendust pole leidnud.
2.0 bens
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Esimene lambda on ka selliste probleemide tekitaja, veakoodi ei ole, sest andur valetab, kuid loogilistes piirides aju jaoks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Ei hakka kohe uut teemat tegema aga kuidas see lambda õigesti töötab? Auto on 2006a 2,0 bensiin Legacy ja viimasel ajal olen märganud suurt kütusekulu.
Kiirendamistel on kerged jõnksud sees ja üldse uimane on masin.
Panin arvuti järgi ja näitab,et segu on koguaeg lahja. Lambda pinge püsib enamasti 1,0V kui kõvasti pöördesse ajada olen saanud max kõikumise 0,8-1,4V.
Kas see näit ei peaks mitte kõikuma pidevalt 0,1-1,0V piires? Veakoode pole aga aasta jooksul on kaks korda mootori tuli süttinud ja püsika tuli vilkuma jäänud,
kuid hetkel neid muresid ei ole. Kumb lambda neid anomaaliaid tekitab, kas esimene või teine, seda ei suudagi kindlaks teha.
Otsingut kasutasin, enamasti pakutakse esimest, kuid pakutakse ka teist samade sümptomite puhul.
Kiirendamistel on kerged jõnksud sees ja üldse uimane on masin.
Panin arvuti järgi ja näitab,et segu on koguaeg lahja. Lambda pinge püsib enamasti 1,0V kui kõvasti pöördesse ajada olen saanud max kõikumise 0,8-1,4V.
Kas see näit ei peaks mitte kõikuma pidevalt 0,1-1,0V piires? Veakoode pole aga aasta jooksul on kaks korda mootori tuli süttinud ja püsika tuli vilkuma jäänud,
kuid hetkel neid muresid ei ole. Kumb lambda neid anomaaliaid tekitab, kas esimene või teine, seda ei suudagi kindlaks teha.
Otsingut kasutasin, enamasti pakutakse esimest, kuid pakutakse ka teist samade sümptomite puhul.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Enne, kui 150 euriseid andureid ostma hakkad, mine käi esinduse diagnostikas. Minul tehti seal kindlaks esimese lambda rike, veakoode muideks üleval polnud. Esimese vahetusega kadus suurem jama jõnksutamise näol ära aga mingi jõnks jäi ikka, teise lambda vahetusega sain asja normaalselt tööle. Olen seda siin ka enne kirjutanud mitmes teemas, et 2.0 vabalthingav 2005 ja edasi aastad kasutavad ka teist andurit segu regullimisel. Enamus netitarkust käib 2,5 vabalthingavad või turbokate kohta, 2,0 vabalthingav on hoopis teine teema ja mujal maalimas vähe levinud ning on paljude häkkimiste suhtes vaeslapse rollis.
Kui netist otsida infot Subaru jõnksutamise kohta, siis leiab seal 10 erinevat lahendust: halb mass, seguklapp vales asendis, süttepoolid, küünlad, lambdad, detonatsiooni andur, MAF jne
Kui netist otsida infot Subaru jõnksutamise kohta, siis leiab seal 10 erinevat lahendust: halb mass, seguklapp vales asendis, süttepoolid, küünlad, lambdad, detonatsiooni andur, MAF jne
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Spitfire kirjutas:Enne, kui 150 euriseid andureid ostma hakkad, mine käi esinduse diagnostikas. Minul tehti seal kindlaks esimese lambda rike, veakoode muideks üleval polnud. Esimese vahetusega kadus suurem jama jõnksutamise näol ära aga mingi jõnks jäi ikka, teise lambda vahetusega sain asja normaalselt tööle. Olen seda siin ka enne kirjutanud mitmes teemas, et 2.0 vabalthingav 2005 ja edasi aastad kasutavad ka teist andurit segu regullimisel. Enamus netitarkust käib 2,5 vabalthingavad või turbokate kohta, 2,0 vabalthingav on hoopis teine teema ja mujal maalimas vähe levinud ning on paljude häkkimiste suhtes vaeslapse rollis.
Kui netist otsida infot Subaru jõnksutamise kohta, siis leiab seal 10 erinevat lahendust: halb mass, seguklapp vales asendis, süttepoolid, küünlad, lambdad, detonatsiooni andur, MAF jne
Kust neid andureid 150euriga saab? Esindusest? Pärnu Mariine Auto küsib lambda eest 270euri, päris ulmeline hind. Öeldi veel, et kui neil lasen vahetada siis saab ka 215euriga ja garantii varuosale+vahetus, tunni hind 36euri ehk siis 250ga peaks hakkama saama. Vuffel lambdad on täielikult välistatud, ei hakka neid hindu üldse uurimagi. Aga loomulikult tuleb ennem kindlaks teha kas lambda ikka kottis ja siis veel milline, selleks sain reedeks diagnostika aja. Peaks veel igaks juhuks Tallinna Mariinest ka hinda uurima vb Pärnu jorsid kruvivad omasoodu hinda otsa.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Kui õigesti mäletan, siis Tartu esindusest esimene lambda oli 130-150 vahel, tagumine oli kindlalt 200+ euri, tagumine oli spetsiaalkaup ja sees polnud, telliti kusagil kaugemalt. Üritasin ka netist neid tellida, aga nagu mainisin siis 2.0 vabalthingav mujal vähe levinud, raske leida sobivat originaali (Bosch või Denso), ebayd täis kõik 2,5l ja turbokaid.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Enamasti on ikka nii, et esimene on kirves (sest tegu on lairiba lambdaga) ning tagumine on tavalambda, mis paljudel masinatel ei tee muud, kui kontrollib esimese tööd ning kati seisukorda. Osadel masinatel on tagumise lambda jaoks ka väikesed kompensatsiooni tabelid, ehk siis mõjutab ka mootori tööd, kuid enamus on ikkagi esimese lambda teha.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Duster kirjutas:Enamasti on ikka nii, et esimene on kirves (sest tegu on lairiba lambdaga) ning tagumine on tavalambda, mis paljudel masinatel ei tee muud, kui kontrollib esimese tööd ning kati seisukorda. Osadel masinatel on tagumise lambda jaoks ka väikesed kompensatsiooni tabelid, ehk siis mõjutab ka mootori tööd, kuid enamus on ikkagi esimese lambda teha.
Ok, siis on nii palju selgust, et see 0,1-0,9V pinge kõikumist ei pidanudki arvuti mul näitama, kuna selliselt töötab laialt levinud tsirkooniumdioksiid andur.
Lairiba anduriga eelnev kogemus puudub aga nii palju kui ma netist uurisin ja aru sain siis selle anduri reaktsiooni aeg on äärmiselt lühike ja auto mootor töötabki enamasti lahja seguga.
Ehk reedel saab teada, mis põhjustab jõnksutavat uimast ja janust bensiini mootori tööd.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Mul oli vanal 92 kv samuti uimane ja lahja segu ja probleemiks oli õhu temperatuuri mõõtja.Pole küll kindel kas nendel uuematel selline asi seal on,igatahes vanematel ei ole sellist andurit.ahto85 kirjutas:Ei hakka kohe uut teemat tegema aga kuidas see lambda õigesti töötab? Auto on 2006a 2,0 bensiin Legacy ja viimasel ajal olen märganud suurt kütusekulu.
Kiirendamistel on kerged jõnksud sees ja üldse uimane on masin.
Panin arvuti järgi ja näitab,et segu on koguaeg lahja. Lambda pinge püsib enamasti 1,0V kui kõvasti pöördesse ajada olen saanud max kõikumise 0,8-1,4V.
Kas see näit ei peaks mitte kõikuma pidevalt 0,1-1,0V piires? Veakoode pole aga aasta jooksul on kaks korda mootori tuli süttinud ja püsika tuli vilkuma jäänud,
kuid hetkel neid muresid ei ole. Kumb lambda neid anomaaliaid tekitab, kas esimene või teine, seda ei suudagi kindlaks teha.
Otsingut kasutasin, enamasti pakutakse esimest, kuid pakutakse ka teist samade sümptomite puhul.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Kui sul on aega 2-3 nädalat oodata, siis võid proovida sellist kohta: https://www.amayama.com/enahto85 kirjutas: Kust neid andureid 150euriga saab? Esindusest?
Juurde arvesta saatmise ja tolli kulud.
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Defineeri "vuffel"? Lambdat olen küll ainult korra vahetanud, aga siis läks alla bosch-i universaalne. Ehk siis vana lambda küljest pesa uue lambda juhtmete külge. Mul said heitgaasid igatahes korda peale seda.ahto85 kirjutas:... Vuffel lambdad on täielikult välistatud, ei hakka neid hindu üldse uurimagi...
Nüüd aga küsimus targematele, et miks mitte universaalne lambda?
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2,0 bensiini mootor katkub
Tuttav remondimees ja ka Mariines mainiti kohe, et Japsidel need universaalsed(loe vuffel) lambdad 99% juhtudest tööle ei hakka, raha raiskamine. Ei tea mis nende erinevus on aga väidetavalt üsna nutune olukord nende lambdadega on.mehine2 kirjutas:Defineeri "vuffel"? Lambdat olen küll ainult korra vahetanud, aga siis läks alla bosch-i universaalne. Ehk siis vana lambda küljest pesa uue lambda juhtmete külge. Mul said heitgaasid igatahes korda peale seda.ahto85 kirjutas:... Vuffel lambdad on täielikult välistatud, ei hakka neid hindu üldse uurimagi...
Nüüd aga küsimus targematele, et miks mitte universaalne lambda?
Igaljuhul mina sain oma auto korda. Mariines lambda vigu ei tuvastatud ja vahetusse läksid küünlad ning kõik mured autol kadusid.