Tere , soovin saada nõuandeid , nimelt mure selline et vahel 2008 aasta legacyl 110 kw diisel 2 l pöörded kõiguvad , just siis kui vahetad käiku , ehk võtad käigu välja kukuvad 200 peale ja siis uuesti 800 peale tagasi ja vahel sureb üldse välja ?
Auto on mootor vahetatud peal on 2011 aasta euro 5 mootor , aga ja pihustid onb euro 4 lja omad , kas tegu võib olla kütest , kütte filtrist , üks inimene arvas et äkki on kliimas freooni vähe , võtsin kliima välja , aga valgus foori taga suri lampi välja ja käima ei jäänud enne kui pidi tuure endma ? Käisin mingi aeg tagasi selle probleemiga ka diagnostikas aga ei näidanud midagi , ühtegi veakoodi , et miks välja suri jne . Äkki on siis inimesi kellel on olnud sama probleem või siis oskab midagi soovitada ? Tänud ette igaljuhul .
Mure pöörete kõikumisega 2008 Legacy 2.0D
Re: Mure pöörete kõikumisega 2008 Legacy 2.0D
Kas auto on muidu üldse mingi hetk selle uue mootori kompotiga korralikult töötanud? Kas siis Euro 4 pealt Euro 5 peale minnes vahetasid välja ka ECU ja turbo jms? Pihustid neil erinevad pole üldse?
https://subdiesel.wordpress.com/boxer-d ... gine-info/
https://subdiesel.wordpress.com/boxer-d ... gine-info/
Re: Mure pöörete kõikumisega 2008 Legacy 2.0D
Pihustid on ka erinevad jah, kindlasti.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mure pöörete kõikumisega 2008 Legacy 2.0D
Ütleme nii et selgus miks kõiguvd pöörded , asi oli kliims , ainet oli vähe ja kui kliimapump järgi tuli siis tõmbas pöörded maha ja infot niipalju et mootor töötab kenasti , lasin paar kuud tagasi subaru esinduses üle vaadata , öeldi et nurrub kenasti ja pidvat sobima euro 5 mootorile euro 4 lja pihustid jne .Marine õpetati pihustid arvitga veel ära ka ja asi veel kenam .