Anomaalia märja ilmaga
Anomaalia märja ilmaga
Tere,
Kellegil ideid kust viga otsida.
Nimelt märja ilmaga (väga märja) nagu näiteks täna (10.10.2017) Tallinnas hakkab mootor katkuma. Sõites gaasi vajutades kuni 2000 rpm-i katkub mootor (jõud kadunud, tahhomeetri seiser hüppab), peale 2000+ rpm liigub ilusti ja ei esine katkumist.
Autoks Legacy 2007 2.0 121kw ja ATM.
Ette tänades,
Kellegil ideid kust viga otsida.
Nimelt märja ilmaga (väga märja) nagu näiteks täna (10.10.2017) Tallinnas hakkab mootor katkuma. Sõites gaasi vajutades kuni 2000 rpm-i katkub mootor (jõud kadunud, tahhomeetri seiser hüppab), peale 2000+ rpm liigub ilusti ja ei esine katkumist.
Autoks Legacy 2007 2.0 121kw ja ATM.
Ette tänades,
Re: Anomaalia märja ilmaga
Küünlajuhtmed taovad üle nt? Elektrikala võib vabalt olla.roger kirjutas:Tere,
Kellegil ideid kust viga otsida.
Nimelt märja ilmaga (väga märja) nagu näiteks täna (10.10.2017) Tallinnas hakkab mootor katkuma. Sõites gaasi vajutades kuni 2000 rpm-i katkub mootor (jõud kadunud, tahhomeetri seiser hüppab), peale 2000+ rpm liigub ilusti ja ei esine katkumist.
Autoks Legacy 2007 2.0 121kw ja ATM.
Ette tänades,
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Anomaalia märja ilmaga
Kas selle aasta 2.0 Legacy'tel küünlapesas istuvate süütepoolidega sisteem ei võinud olla, või oli see Foresteride teema ainult?
Sel juhul saab olla probleem süüteahelas küll ikkagi, aga lahendus või veakoha otsimine sealtkandist on paras ora sealsamuseski.
Sel juhul saab olla probleem süüteahelas küll ikkagi, aga lahendus või veakoha otsimine sealtkandist on paras ora sealsamuseski.
Re: Anomaalia märja ilmaga
Ei ole tõesti sellel isendil küünlajuhtmeid vaid süütepoolid. Kui probleem poolides, siis kas see ei peaks tühikäigul ka märku andma? (Pöörete kõikumine vms.).
Re: Anomaalia märja ilmaga
Tahomeetri hüppamine viitaks pigem nuka või vända anduri või viimaste juhtmete peale, pöörete signaaliga miskit igatahes pahasti. Poolide ikaldus ei tohiks tahomeetrit mõjutada minu loogika põhjal.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Anomaalia märja ilmaga
Aga kas vända või nuka andur mõjutab ka mootori jõuetust, et 2000+ pöörete juurest kaob see probleem?
Re: Anomaalia märja ilmaga
Katkumise ilmnemine pööretel 1500...2500 ei tähenda, et tühikäik peaks ka jukerdama.
Tahhomeetri hüppamine jõnksutamisel tundub igati loogiline. Kui tõmbab kinni, siis ""jääb osuti seisma", kui sööstab edasi, hüppab ka seier. Või tähendas see tahhomeetri hüppamine edasi-tagasi tõmblemist?
Kui märja ilma tunnus välja arvata, siis meenutab see jõnksutamine vägisi toda üsna sagedast probleemi, kus foresterid ja legacyd katkuvad alati madalate pööretega kiirendamisel viewtopic.php?f=5&t=13111
Põhjused võivad muidugi olla erinevad. Aga siiani ei ole kohanud foorumites ühtegi konkreetset selgitust kellegi isiklikest kogemustest, kuidas sellest jagu on saadud. Kindlasti on lahendusi, aga ju siis on võidurõõm nii suur, et selgitusteks pole pärast enam aega.
Tahtsin ka alustada vähemalt küünlajuhtmete vahetamisest, aga siis selgus, et neid polegi Ja juurdepääs küünalde/poolide asukohale on nii vastik, et on täitsa usutav, et ka küünlaid pole varasemate hoolduste käigus vahetatud, kuigi hooldusraamatusse on kirjutatud
Ühte väga eriskummalist katkumise põhjust automaatkasti tõttu lugesin hiljuti Volvoklubist ühe Volvo 965-ga http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.ph ... 5&start=30, kus katkumise põhjuseks oli südamiku suhtes logisev hammasvöö(flexplate). Iial ei või teada, kui jabur võib iga konkreetne juhtum olla
Tahhomeetri hüppamine jõnksutamisel tundub igati loogiline. Kui tõmbab kinni, siis ""jääb osuti seisma", kui sööstab edasi, hüppab ka seier. Või tähendas see tahhomeetri hüppamine edasi-tagasi tõmblemist?
Kui märja ilma tunnus välja arvata, siis meenutab see jõnksutamine vägisi toda üsna sagedast probleemi, kus foresterid ja legacyd katkuvad alati madalate pööretega kiirendamisel viewtopic.php?f=5&t=13111
Põhjused võivad muidugi olla erinevad. Aga siiani ei ole kohanud foorumites ühtegi konkreetset selgitust kellegi isiklikest kogemustest, kuidas sellest jagu on saadud. Kindlasti on lahendusi, aga ju siis on võidurõõm nii suur, et selgitusteks pole pärast enam aega.
Tahtsin ka alustada vähemalt küünlajuhtmete vahetamisest, aga siis selgus, et neid polegi Ja juurdepääs küünalde/poolide asukohale on nii vastik, et on täitsa usutav, et ka küünlaid pole varasemate hoolduste käigus vahetatud, kuigi hooldusraamatusse on kirjutatud
Ühte väga eriskummalist katkumise põhjust automaatkasti tõttu lugesin hiljuti Volvoklubist ühe Volvo 965-ga http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.ph ... 5&start=30, kus katkumise põhjuseks oli südamiku suhtes logisev hammasvöö(flexplate). Iial ei või teada, kui jabur võib iga konkreetne juhtum olla
Re: Anomaalia märja ilmaga
Ühe eriskummalise ja jabura anomaalia võib siia kohe veel lisada. Lähtuvalt tänasest ilmast.
Täna, läbinisti vihmasel ja väga märjal päeval (12.10.2017) Tallinnas, puudus muidu üsna läkastussõbralikul 2.0 SG Foresteril katkumise sündroom täielikult. Proovisin korduvalt kõigi käikudega kiirendada pööretelt 1500-2500, ja mootor vedas igast asendist nurisemata ning raputamata. Isegi 30km/h pealt neljanda käiguga gaasi põhja vajutades liikus sujuvalt ja üsnagi erksalt edasi.
Viva la vihm!
Täna, läbinisti vihmasel ja väga märjal päeval (12.10.2017) Tallinnas, puudus muidu üsna läkastussõbralikul 2.0 SG Foresteril katkumise sündroom täielikult. Proovisin korduvalt kõigi käikudega kiirendada pööretelt 1500-2500, ja mootor vedas igast asendist nurisemata ning raputamata. Isegi 30km/h pealt neljanda käiguga gaasi põhja vajutades liikus sujuvalt ja üsnagi erksalt edasi.
Viva la vihm!
Re: Anomaalia märja ilmaga
Täielik anomaalia.
Sõidan siis hetkel edasi nagu asjalood on. Kui läkastama/katkuma hakkab, siis sõidan lihtsalt kõrgemate pööretega
Kuna tulemas on varsti varsti rihmavahetus aeg, siis koos rihmaga lasen vahetada küünlad ära ja lasen natukene mehaanikul nuputada/otsida kus viga võiks olla (kui muidugi endal meeles see on).
Tulles selle katkumise juurde, siis tuli mul endal ka meelde, et olen seda katkumist tähendanud tühja paagiga (veerand ja alla paagiga).
Tänud info eest!
Roger
Sõidan siis hetkel edasi nagu asjalood on. Kui läkastama/katkuma hakkab, siis sõidan lihtsalt kõrgemate pööretega
Kuna tulemas on varsti varsti rihmavahetus aeg, siis koos rihmaga lasen vahetada küünlad ära ja lasen natukene mehaanikul nuputada/otsida kus viga võiks olla (kui muidugi endal meeles see on).
Tulles selle katkumise juurde, siis tuli mul endal ka meelde, et olen seda katkumist tähendanud tühja paagiga (veerand ja alla paagiga).
Tänud info eest!
Roger
Re: Anomaalia märja ilmaga
Jah, kütusefiltri vahetus on ka üks selline suhteliselt lihtne asi, mida võib katse-eksitusena proovida igasugu katkumisilmingute puhul.
Re: Anomaalia märja ilmaga
Kas mitte sellel isendil kütusefilter paagi sees peidus pole.
Re: Anomaalia märja ilmaga
keegi sellepeale ei tule,et süütepoolid võivad peetis ja pragulised olla?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Anomaalia märja ilmaga
See seletaks tõesti ära märja ilmaga tekkinud anomaaliat. Aga ei seletaks ära, et tänase ilmaga ei ole seda viga.
Re: Anomaalia märja ilmaga
süüteüpoolidega ong ivead siis kui jumal juhatab, sama nagu vanematel jagajatega autodel küünlajuhtmetega. Vahel on vahel ei ole.roger kirjutas:See seletaks tõesti ära märja ilmaga tekkinud anomaaliat. Aga ei seletaks ära, et tänase ilmaga ei ole seda viga.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Anomaalia märja ilmaga
Tervist kodanikud,
Natukene aeg edasi liikunud ja selle aja jooksul on toimunud muutused.
Koos mootoririhma vahetusega (detsembri lõpus) lasin ka ära vahetada küünlad (vanad olid oma eluea ära elanud). See anomaalia oleks nagu nüüd ära kadunud, aga samas nagu mingites olukordades ikka vähe tõrguks (eriti siis kui kütusepaagis on vähe kütust).
Kas nüüd suurem viga kadus ära tänud küünalte vahetusele või süütepoolide liigutamisele või kõikide koosmõjul, seda ei saagi teada. Hetkel saab täitsa sõita ja see väga vähene katkumine ei häiri.
Naudiks nüüd talve
Natukene aeg edasi liikunud ja selle aja jooksul on toimunud muutused.
Koos mootoririhma vahetusega (detsembri lõpus) lasin ka ära vahetada küünlad (vanad olid oma eluea ära elanud). See anomaalia oleks nagu nüüd ära kadunud, aga samas nagu mingites olukordades ikka vähe tõrguks (eriti siis kui kütusepaagis on vähe kütust).
Kas nüüd suurem viga kadus ära tänud küünalte vahetusele või süütepoolide liigutamisele või kõikide koosmõjul, seda ei saagi teada. Hetkel saab täitsa sõita ja see väga vähene katkumine ei häiri.
Naudiks nüüd talve