Plaan osta Legacy 2.0td 2009

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Miinitraal
Postitusi: 3
Liitunud: R, 08 Dets 2017 20:35:54 +0300

Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#1 Postitus Postitas Miinitraal » R, 08 Dets 2017 20:47:18 +0300

Plaan osta antud auto.

Niipalju kui uurinud olen legacy-te kohta:
Elektriline roolivõim külmadega jubib
Nõrk sidur ja hooratas
EGR klapp varsti vaja välja progreda
Kardaanivahelaager kallis ja tuleks kindlasti üle vaadata
Esisilla veermik nõrk
Chip is a must

Nõustuge või pöörake väited ümber. Lisage kindlasti enda kogemused.

Tänan juba vastuste eest ette ära!
Viimati muutis Miinitraal, L, 09 Dets 2017 15:57:12 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Holari
Postitusi: 34
Liitunud: K, 05 Jaan 2011 16:58:59 +0300

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#2 Postitus Postitas Holari » R, 08 Dets 2017 22:08:05 +0300

See on kärpse must, mis Sa siia kirjutasid.
Imelik, et muud ei leidnud.
Löö googlesse subaru legacy diesel engine problems
Ja usun, et otsingut kasutades leiad siitki vastuseid

H.

Miinitraal
Postitusi: 3
Liitunud: R, 08 Dets 2017 20:35:54 +0300

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#3 Postitus Postitas Miinitraal » L, 09 Dets 2017 15:57:54 +0300

Suured tänud hea vastuse eest mis kõvasti mind aitab.

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#4 Postitus Postitas Tarmo » P, 10 Dets 2017 22:36:20 +0300

Miinitraal kirjutas:Chip is a must
Ja siit need probleemid algavad. Sidur nõrk, EGR probleemid jne. Minuteada ei ole Subaru diisel-bokserile sellist chippi, mis oleks nö. aksepteeritud tehase enda poolt. Nagu näiteks on VAG-grupil MTM-ga. See peaks esimene hoiatus olema, et ära chipi, sest head ja turvalist softi ei ole. Ja probleeme on rohkem 1 gen diislitega. 2 gen on aastast 2010.
Edit: Löö guuglisse ka näiteks "Audi diesel engine problems" ja võrdle siis diisel-Subaru nimekirjaga. :o)
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Miinitraal
Postitusi: 3
Liitunud: R, 08 Dets 2017 20:35:54 +0300

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#5 Postitus Postitas Miinitraal » P, 10 Dets 2017 23:36:00 +0300

2010 diislil igatahes kadunud väntvõlli pooleks minemise probleem.
Müügil üks 01.2009 legacy, aga kuna selle ajani seda väntvõlli välja lasti siis hetkel vaatan 2010 aasta väljalaskeid (mis muidugi palju palju koledamad - minu arust)
Kellelgi väntvõlli ja õlikanalite ummistuse kohta vastuväiteid?

Nüüd uuringi lähemalt 2.0d muid jamasid, millega kindlasti peaksin arvestama, eriti kui ostan 150k läbisõiduga masina.

Audide puhul lihtne:
1.9tdi, kõik peale 81kw on pumppihustitega ja nukad kuluvad kergelt
2.0tdi sama
bensiinid 1.8tfi ja 2.0 on õlirüüpamise probleemidega
jne jne jne

Aga subaruid liigub vähe, ja sellist "tüüpvea" infot leida on raske.... Selleks siin hetkel kirjutangi

tanelt
Postitusi: 12
Liitunud: R, 19 Aug 2016 16:55:31 +0300

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#6 Postitus Postitas tanelt » T, 12 Dets 2017 17:52:46 +0300

Väntvõlli probleemi koodnimetus oleks "silicone drop" või midagi sellist. Ehk et tegu pidavat olema tootmisveaga ning on ka autosid, mis sellest vabad. Paljudel on mootor garantiiajal laiali läinud st garantiikorras vahetatud.
Kui see kõrvale jätta, siis on tegu enam-vähem keskmise jaapani töökindlusega. Nagu kõik tänapäevased diislid, ei sobi ka see lühikesteks sõitudeks.
Kardaani laager ise peaks olema vist ca 80 euri. Kulukaks läheb siis, kui sellest tolku pole ja peab terve kardaani vahetama. Kõikide esimeses postituses nimetatud hädade ilmnemine sõltub suurel määral sellest, kuidas on autot kasutatud.

Skewp
Subaruaff
Postitusi: 58
Liitunud: R, 21 Nov 2014 21:02:07 +0300

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#7 Postitus Postitas Skewp » P, 17 Dets 2017 21:30:58 +0300

Miinitraal kirjutas:Plaan osta antud auto.

Niipalju kui uurinud olen legacy-te kohta:
Elektriline roolivõim külmadega jubib
Nõrk sidur ja hooratas
EGR klapp varsti vaja välja progreda
Kardaanivahelaager kallis ja tuleks kindlasti üle vaadata
Esisilla veermik nõrk
Chip is a must

Nõustuge või pöörake väited ümber. Lisage kindlasti enda kogemused.

Tänan juba vastuste eest ette ära!
Tänaseks pea 60 000km sõitnud diisel Legacyga, kogemused:

Elektriline roolivõim külmadega jubib - pole probleeme olnud
Nõrk sidur ja hooratas - pole probleeme olnud
EGR klapp varsti vaja välja progreda - peale 1a sõitu (suuresti linnas) lõi tule põlema. Sai puhastatud, kuu aega vaikus ja siis uuesti. Ostsin uue, ca 240€, edasi vaikus.
Kardaanivahelaager kallis ja tuleks kindlasti üle vaadata - pole probleeme olnud
Esisilla veermik nõrk - õõtsapuksid vahetatud, suht peenraha võrreldes ülejäänud autoga seotud kuludega.
Chip is a must - minu silmis suhteliselt viimane mootor, mida chippida julgeks.

Minu silmis auto suurimaks plussideks välimus (ilusad tuled, ilma raamita aknad), väga hea kütusekulu nelikveo kohta. Täpselt paras auto pikemaid tööotsasid teha, linnas sõidan teise autoga. 57 158km peale läinud 3971,9l kütust, 4050,47€. Ülalpidamise poolelt 2 aastaga 3848€, millest ca 2500€ läks avariijärgseks remondiks ja ülejäänud ~1300€ siis on ARK regamine, kindlustus, ÜV, õlivahetused ja muud kulud, sh nt konksu paigaldus (250€).

TeeeTL
Subaruaff
Postitusi: 82
Liitunud: T, 02 Aug 2011 02:16:32 +0300
Asukoht: Tartu/Hiiumaa

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#8 Postitus Postitas TeeeTL » E, 18 Dets 2017 08:19:16 +0300

Skewp kirjutas:
Miinitraal kirjutas:
Tänaseks pea 60 000km sõitnud diisel Legacyga, kogemused:

57 158km peale läinud 3971,9l kütust, 4050,47€. Ülalpidamise poolelt 2 aastaga 3848€, millest ca 2500€ läks avariijärgseks remondiks ja ülejäänud ~1300€ siis on ARK regamine, kindlustus, ÜV, õlivahetused ja muud kulud, sh nt konksu paigaldus (250€).
Olulise infona on mainimata, mis aasta auto ja mis oli algne läbisõit.
Kulude poolest see 1300 € 2a jooksul vajaks ka pisut täpsustamist. Kui sealt lahutada nimetatud üksikkulud kasvõi miinimumhindadega, jääb 60tkm peale õlivahetusteks, rehvivahetuseks jm pisikuludeks ca 350eur... Kui vahetada õli tõesti 30000km pealt või kõike ise teha, siis muidugi...

Skewp
Subaruaff
Postitusi: 58
Liitunud: R, 21 Nov 2014 21:02:07 +0300

Re: Plaan osta Legacy 2.0td 2009

#9 Postitus Postitas Skewp » E, 18 Dets 2017 18:34:25 +0300

TeeeTL kirjutas:
Skewp kirjutas:
Miinitraal kirjutas:
Tänaseks pea 60 000km sõitnud diisel Legacyga, kogemused:

57 158km peale läinud 3971,9l kütust, 4050,47€. Ülalpidamise poolelt 2 aastaga 3848€, millest ca 2500€ läks avariijärgseks remondiks ja ülejäänud ~1300€ siis on ARK regamine, kindlustus, ÜV, õlivahetused ja muud kulud, sh nt konksu paigaldus (250€).
Olulise infona on mainimata, mis aasta auto ja mis oli algne läbisõit.
Kulude poolest see 1300 € 2a jooksul vajaks ka pisut täpsustamist. Kui sealt lahutada nimetatud üksikkulud kasvõi miinimumhindadega, jääb 60tkm peale õlivahetusteks, rehvivahetuseks jm pisikuludeks ca 350eur... Kui vahetada õli tõesti 30000km pealt või kõike ise teha, siis muidugi...
Auto on 2008 dets, algne läbisõit on...lahtine. Spidoka peal oli ostes 160 850km, aga mootor on vahetatud ja jutu järgi 80k sõitnud mootor (toodetud august 2010). Õli vahetatud 10 000-12 000km järel olenevalt sellest, kuidas endal ajaliselt klapib. Kuna tegusale inimesele kohaselt on kõikjal "käpp sees", siis nii varuosad kui õli jms tuleb hea hinnaga kätte. Kuna töökoda ka omal olemas, siis 90% asju teen ise, mõned keerulisemad asjad teeb esinduses, aga eks sealgi on oma käpp.


/EDIT: Hakkasin ise ka kahtlema ja vaatasin üle - Excelis =sum() oli jätkamata jäänud ja luges vaid osasid kulusid. Kokku siis 2 aasta ja 57 000+ km peale 2469,04€, mis sisaldab:

ARK omanikuvahetus
Uued kojamehed (2x)
Kindlustus
Ülevaatus
Uus termostaat
Jahutusvedelik
Klaasipesuvedelikud (need vaid osaliselt kirjas)
Parktule pirnid (2tk)
Uued piduriklotsid (terve ring)
Õli ja õlifiltrid 10-12t km järelt (Castrol 5W30)
Klaaside toonimine
Klaasipesuvedeliku paagi kork
Salongiõhufiltrid / õhufiltrid, kütusefilter
Vasak udutuli (snaiper lind)
Parempoolse peegli suunatuli (vanal oli eelmisest omanikust mõra)
Osad pesemised
Interjööri liistude kiletamine ees
Numbritule pirnid
Pidurisadulate värvimine
Vasaku väljalaskekollektori tihend
Pidurisadula remontkomplekt
Rehviparandus (kruvi)
Velje sirgendus (eelmise omaniku pärandus)
Poleerimisvahendid
Vahatamisvahendid
Esitulede reguleerimine
Uus EGR
Uus esiklaas
Rehvivahetused
Uued pidurikettad
Uued stabika puksid
Uued õõtsapuksid ees
Uus aku
Uus miinusklemm
Uus veljekapsel
Konks koos paigaldusega
Tagadifri õlivahetus
Küljeliistude ja karpide värvimine
Esimene vasak rattalaager
Tagumine parem kont
Võtmetele uued patareid

Vasta