1. leht 1-st

Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: N, 03 Mai 2018 07:49:15 +0300
Postitas RaigoTs
Tervist!

Manuaale on tehtud tagaveoliseks küll keskdifcerentsiaali keevitamisega, aga kas automaatkasti puhul toimib see samamoodi?

https://imgur.com/a/I3JYOzc

Kui sai seda asja ringi aetud siis tundus loogiliseks keevituse kohaks pildil ringitatud hammakad. 3 väikest hammasratast keskmise suurema ümber, neid fikseerides käis kogu kupatus ühes tükis.

Kui kellelgi kogemust oleks suureks abiks selle jagamine, auto hetkel laiali :D

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: N, 03 Mai 2018 10:34:15 +0300
Postitas raig0
See peaks mingi käigu hammasratas olema. Ära seda küll kinni keevita. Ma õhtupoole uurin vähe.

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: N, 03 Mai 2018 10:49:54 +0300
Postitas RaigoTs
Tänud!

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: N, 03 Mai 2018 19:30:17 +0300
Postitas RaigoTs
https://imgur.com/a/7wlhPvc

Leidsin ingliskeelsest foorumist sellise õpetuse, pooleldi saan aru, saaks keegi täpsemalt selgitada?

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: N, 03 Mai 2018 20:09:22 +0300
Postitas raig0
Seal võlli otsas, kuhu kardaan käib, on mingi siduripakk, mida juhitakse elektriliselt. Selle peab kinni keevitama. Mul on üks pekkis atm kast vedelemas võin lahti võtta mingi päev. Nagunii refondasse kokkuostu läheb.

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: N, 03 Mai 2018 21:34:05 +0300
Postitas RaigoTs
https://imgur.com/a/x7iXoeH

Siit siis, võll läheb käigukasti poole ja teisele poole kardaan siis.

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: L, 05 Mai 2018 09:09:34 +0300
Postitas Tubaru
Sellel keskdiffril on ka 100% lukustus, kui vastavad juhtmed kokku ühendada. Võtad esimesed veovõllid välja ja keskelt lukku, ning ongi rwd ja jupid jäävad ka terveks...

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: P, 06 Mai 2018 01:11:53 +0300
Postitas RaigoTs
Aga millised need juhtmed oleksid?

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: P, 06 Mai 2018 01:45:50 +0300
Postitas Tubaru
Ma ei hakka sulle siin hetkel peast kokku valetama, aga vällamaa foorumites kindlasti leidub juhendeid, kuidas saavutada automaatkastiga "pidev nelikvedu"

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: P, 06 Mai 2018 11:48:55 +0300
Postitas Type RA
Uurind ja puurind isegi seda teemat, aga siiani ei ole viitsinud jännata.
Siin siis õpetus kuidas teha täis lukk ja käsipiduri lülitus (a-la WRC :) ) nii, et esi rattaid ei mõjuta.
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: K, 19 Veebr 2020 18:20:59 +0300
Postitas mihkelo
Type RA kirjutas:
P, 06 Mai 2018 11:48:55 +0300
Uurind ja puurind isegi seda teemat, aga siiani ei ole viitsinud jännata.
Siin siis õpetus kuidas teha täis lukk ja käsipiduri lülitus (a-la WRC :) ) nii, et esi rattaid ei mõjuta.
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
On siin mõni pädevik, kes sellise asja 2006a Foresterile ära teeks? Läheks ikka kole tihti vaja metsas mütates... endal pole päris sellist elektrooniku kätt.

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

Postitatud: P, 01 Mär 2020 19:59:29 +0300
Postitas eimoR
WRC-stiilis kässari tegin 95a. legacyle.
Väga hea oli. Katki midagi ei läinud, midagi suurt ei pidanud ümber ehitama.
Lihtne teostada.
Siduripaki lukku ei hakanud ehitama. Pole reaalset vajadust.

Reimo