probleem algas mitte vahetult peale käsipiduri klotside vahetust, aga peale seda, kui nn käsipidur kadus peale sisse sõitmist (klotside trumli järgi kulumist).
aga nüüd jama järgmine - auto tõstukiga maast lahti, käik sisse esimesed rattad käivad ringi tagumised ei käi, kui rattad maas siis auto liigub - suurt aru ei saa kas veeremisel on takistust või ei - tagurpidi ratast keerates liigub vabalt.
kuna kässari klotsid on ainult ülevalt poldi otsas, kässari hoob on tagumise klotsi küljes, alt on klotsid ainult vedruga oma vahel koos.
kahtlus on, et edaspidi ratta pööramisel lihtsalt kiilub klots selle poldi ja trumli vahele kinni.
KUIDAS SELLEST JAMAST VABANEDA?
uued käsipiduri klotsid ja ratas ei liigu vabalt
Re: uued käsipiduri klotsid ja ratas ei liigu vabalt
Arvatavasti on sul vedrud, mis tiftidega läbi tagumise kaitspleki klotse otse hoiavad, väsinud või puuduvad sootuks. Tulemus on see, et klots vajub veidi viltu ning välimine serv läheb vastu trumli äärt ja veab piduri peale. Endal oli kunagi nii ühe teise autoga, kuid ehituslikult on nad (trummelpidurid) omavahel sarnased.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: uued käsipiduri klotsid ja ratas ei liigu vabalt
selge,
klotside vahetamisel ega ei olnud küll eriti miskit nende jublikate asemele panna, sealt seest pudenes enamus rooste kujul välja.
aga nn loogiline see on.
vaatan mingid vedrud sinna.
tänud.
klotside vahetamisel ega ei olnud küll eriti miskit nende jublikate asemele panna, sealt seest pudenes enamus rooste kujul välja.
aga nn loogiline see on.
vaatan mingid vedrud sinna.
tänud.