Ümberehitus...
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: L, 20 Okt 2012 20:51:48 +0300
Ümberehitus...
Terekest,
olen pikemalt mõtelnud oma 2003 aasta Legacy ümber ehitada GT-b-ks. Aga sellega on tekkinud 101 küsimust. Mõtlesin, et siin targemad oskavad äkki nõu anda.
Lähemalt: Oman 2003a. Subaru legacy 2.0 92kw. Kui ma õigesti aru olen saanud, tuleks ümber ehitamise korral vahetada mootor, aju, käigukast ja väljalase (kindalsti on veel palju osasi). Olen ebay-s ja muial tuhlanud ja mootorite, käigukastide, ajud hinnad on väga kõikuvad jne. Seega, kas impreza sti mootor ja käiguast võiksid istuda minu legacy-le ja väljalase.
Oleks hea, kui teeksite lollile selgeks ka, kuidas MTA sellisesse ümberehitusse suhtuks? Kas peab ennem kuskilt loa taotlema jne.
Ootan huviga vastuseid.
olen pikemalt mõtelnud oma 2003 aasta Legacy ümber ehitada GT-b-ks. Aga sellega on tekkinud 101 küsimust. Mõtlesin, et siin targemad oskavad äkki nõu anda.
Lähemalt: Oman 2003a. Subaru legacy 2.0 92kw. Kui ma õigesti aru olen saanud, tuleks ümber ehitamise korral vahetada mootor, aju, käigukast ja väljalase (kindalsti on veel palju osasi). Olen ebay-s ja muial tuhlanud ja mootorite, käigukastide, ajud hinnad on väga kõikuvad jne. Seega, kas impreza sti mootor ja käiguast võiksid istuda minu legacy-le ja väljalase.
Oleks hea, kui teeksite lollile selgeks ka, kuidas MTA sellisesse ümberehitusse suhtuks? Kas peab ennem kuskilt loa taotlema jne.
Ootan huviga vastuseid.
Re: Ümberehitus...
ARK (mitte MTA) tahab enne saada projekti kui suuremaks ehituseks läheb, mis hõlmab kere muutmist vms. Ümbertõstmine on lubatud kui sama mudeli mootorivalikus on olnud sama mootor olemas (äkki ka JDM masinad lähevad arvesse?) ja siis mingit suurt paberimajandust ei tule. Kui mingi täiesti uus mootor peale panna siis tuleb vaadata et mingi N protsenti raskem/võimsam ei oleks, täpsema info leiad ARK-ist. Heitgaaside nõudeid ei tea peast - TÜV läbimine olla aga kohustuslik.
Lisaks mootorile ja kastile võib küsimus tulla ka sildade kohta. 2.0 vist on taga trummelpiduriga - võib igaksjuhuks mõtelda ka 4x ketaste omandamise peale. Ehk siis Jaapanist toorik tellida ja see ümber lapata oma kere peale - võibolla tuleb odavam isegi.
Lisaks mootorile ja kastile võib küsimus tulla ka sildade kohta. 2.0 vist on taga trummelpiduriga - võib igaksjuhuks mõtelda ka 4x ketaste omandamise peale. Ehk siis Jaapanist toorik tellida ja see ümber lapata oma kere peale - võibolla tuleb odavam isegi.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ümberehitus...
Kui sa teed seda selleks, et saada kiirem auto, siis on odavam Impreza STI osta.
Kui tahad aga palju vaeva, raha ja higi valada siis vast mõtekas, UK-st või JP doonor tuua.
Lisaks see Subaru twinturbo setup on piisavalt keeruline, keskmise huvilise jaoks.
Kui tahad aga palju vaeva, raha ja higi valada siis vast mõtekas, UK-st või JP doonor tuua.
Lisaks see Subaru twinturbo setup on piisavalt keeruline, keskmise huvilise jaoks.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Ümberehitus...
Alates 2002.a. pandi ketaspidurid ka taha.vaska kirjutas: Lisaks mootorile ja kastile võib küsimus tulla ka sildade kohta. 2.0 vist on taga trummelpiduriga - võib igaksjuhuks mõtelda ka 4x ketaste omandamise peale. Ehk siis Jaapanist toorik tellida ja see ümber lapata oma kere peale - võibolla tuleb odavam isegi.
Kui sa tõesti soovid sellist projekti läbi viia, on toorik kuskilt hankida ilmselt kõige lihtsam.
Re: Ümberehitus...
Kindel? Ma ei imestaks kui neid ka edaspidi pandi veel trumlitega.Axxept kirjutas:Alates 2002.a. pandi ketaspidurid ka taha.vaska kirjutas: Lisaks mootorile ja kastile võib küsimus tulla ka sildade kohta. 2.0 vist on taga trummelpiduriga - võib igaksjuhuks mõtelda ka 4x ketaste omandamise peale. Ehk siis Jaapanist toorik tellida ja see ümber lapata oma kere peale - võibolla tuleb odavam isegi.
Kui sa tõesti soovid sellist projekti läbi viia, on toorik kuskilt hankida ilmselt kõige lihtsam.
/2007 metsnik, trummelpiduritega taga/
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ümberehitus...
Kõnealusel oleval isendil platseeruvad ketaspidurid taga.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: L, 20 Okt 2012 20:51:48 +0300
Re: Ümberehitus...
Mul hetkel kõigil juba kettad all, ARK kodu lehelt otsisin, aga sealt midagi erilist ei tuvastanud, võibolla oskad linki anda. Mis muudatused võivad sildades küsimärgiks jääda?vaska kirjutas:ARK (mitte MTA) tahab enne saada projekti kui suuremaks ehituseks läheb, mis hõlmab kere muutmist vms. Ümbertõstmine on lubatud kui sama mudeli mootorivalikus on olnud sama mootor olemas (äkki ka JDM masinad lähevad arvesse?) ja siis mingit suurt paberimajandust ei tule. Kui mingi täiesti uus mootor peale panna siis tuleb vaadata et mingi N protsenti raskem/võimsam ei oleks, täpsema info leiad ARK-ist. Heitgaaside nõudeid ei tea peast - TÜV läbimine olla aga kohustuslik.
Lisaks mootorile ja kastile võib küsimus tulla ka sildade kohta. 2.0 vist on taga trummelpiduriga - võib igaksjuhuks mõtelda ka 4x ketaste omandamise peale. Ehk siis Jaapanist toorik tellida ja see ümber lapata oma kere peale - võibolla tuleb odavam isegi.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: L, 20 Okt 2012 20:51:48 +0300
Re: Ümberehitus...
Doonori kohta olen ka uurinud, kuid siis tekivad küsimärgid kogu selle trantspordi ja maksustamisega (kui tuua jaapanist). Teiseks ei oska neti teel sõiduki olukorda hinnata.
Kuna masin mulle isenesest meeldib väga, oleks soov just see ümberehitada.
Hetkel ta mul müügis, aga kui lähima 2 kuu jooksul keegi seda ära ei osta, läheb projekt teostamisele.
Kuna masin mulle isenesest meeldib väga, oleks soov just see ümberehitada.
Hetkel ta mul müügis, aga kui lähima 2 kuu jooksul keegi seda ära ei osta, läheb projekt teostamisele.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: L, 20 Okt 2012 20:51:48 +0300
Re: Ümberehitus...
Eks seegi mõttes mõlkunud ja kui ta minult lähiajal ära ostetakse, eks siis peabki sinna poole pilku viskama.JP kirjutas:Kui sa teed seda selleks, et saada kiirem auto, siis on odavam Impreza STI osta.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: L, 20 Okt 2012 20:51:48 +0300
Re: Ümberehitus...
Leitsin nüüd arki lehepealt ümber ehituse kohta pisut, seal kirjas:
Ümberehitatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele, kuid nõudeid rakendatakse sõiduki esmase kasutuselevõtu ajast lähtuvalt.
Sõiduki omanik peab sõiduki ümberehitamiseks esitama:
ümberehituse avalduse
sõiduki registreerimistunnistuse
ümberehituse olemust näitavad dokumendid
Maanteeamet või tema poolt tunnustatud ekspert kontrollib pärast ümberehituse teostamist ümberehituseks loa saanud sõiduki vastavust tehnonõuetele.
Kui kontrollimise tulemusena selgub, et ümberehitatud sõiduk vastab nõuetele, vormistab Maanteeameti tehnoosakond sõidukile ümberehituse otsuse.
Kas võimsuse kasv on ka veel eraldi kuidagi piiratud?
Ümberehitatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele, kuid nõudeid rakendatakse sõiduki esmase kasutuselevõtu ajast lähtuvalt.
Sõiduki omanik peab sõiduki ümberehitamiseks esitama:
ümberehituse avalduse
sõiduki registreerimistunnistuse
ümberehituse olemust näitavad dokumendid
Maanteeamet või tema poolt tunnustatud ekspert kontrollib pärast ümberehituse teostamist ümberehituseks loa saanud sõiduki vastavust tehnonõuetele.
Kui kontrollimise tulemusena selgub, et ümberehitatud sõiduk vastab nõuetele, vormistab Maanteeameti tehnoosakond sõidukile ümberehituse otsuse.
Kas võimsuse kasv on ka veel eraldi kuidagi piiratud?
Re: Ümberehitus...
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: L, 20 Okt 2012 20:51:48 +0300
Re: Ümberehitus...
Jp sealt uurisin ka pisut, aga transtpordi kohta ei tea ma midagi
Re: Ümberehitus...
lennukipilet + bensukulu kui mööda maad tuledjudanovmartin kirjutas:Jp sealt uurisin ka pisut, aga transtpordi kohta ei tea ma midagi
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Ümberehitus...
1,6liitrise passiga bemme keeravad ka edasi 2,5l koned, ilma, et keegi kisa tõstaks, või on nonturbode puhul asi teistmoodi ?
Tervitades Jürgen
Re: Ümberehitus...
1,6 passiga bemmil on ka 3,5 kone vahelBuzzet kirjutas:1,6liitrise passiga bemme keeravad ka edasi 2,5l koned, ilma, et keegi kisa tõstaks, või on nonturbode puhul asi teistmoodi ?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI