1997 aasta legacy outback
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: L, 30 Nov 2013 19:36:03 +0300
1997 aasta legacy outback
Kuna soetasin hiljuti sellise olendi(2,5 l bensiin, automaat kast). Nimelt mure selles,et auto kipub libedaga kurvis otse minema,eriti kiirendades. Millest probleem .
Teiseks soovin teada,kuidas toimib Subarul nelikvedu(kas on pidev või jaotatud kuidagi või rakendub mingi hetk ise ). Kuidas toimib nelikvedu kiirusel 90 -120 km tunnikiirusel(et poleks üllatusi,kui hakkab külg ette minema ). Aitähh kiirkursusel osalejatele.
Teiseks soovin teada,kuidas toimib Subarul nelikvedu(kas on pidev või jaotatud kuidagi või rakendub mingi hetk ise ). Kuidas toimib nelikvedu kiirusel 90 -120 km tunnikiirusel(et poleks üllatusi,kui hakkab külg ette minema ). Aitähh kiirkursusel osalejatele.
Re: 1997 aasta legacy outback
Veoskeem sõltub sellest, kas on manuaal või automaat, kiirusega ei muutu minuandmetel kummagil variandil, manuaal on 50:50. Subarud lähevadki otse, kui nendega viisakas olla, nad pigem sellistele veidi nikastanud inimestele, kelledele meeldib kurvis gaas põhjas sõita ning eriti popid poisid ajavad külje juba paarsada meetrit enne kurvi ette
Üleüldiselt eeldusel, et sisened kurvi normaalse hooga ja mitte oluliselt kiiremini kui mõne teise veoskeemiga, ei tohiks erilist alajuhitavust olla. Kui oled pigem kihutaja, siis kiirkursustele kuhugi parklasse jalakrampi harjutama
Üleüldiselt eeldusel, et sisened kurvi normaalse hooga ja mitte oluliselt kiiremini kui mõne teise veoskeemiga, ei tohiks erilist alajuhitavust olla. Kui oled pigem kihutaja, siis kiirkursustele kuhugi parklasse jalakrampi harjutama
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 1997 aasta legacy outback
Peaks 4EAT kast olema, seega 90/10 tavaoludes ja siis vajadusel kuni 50/50 peale mängib ümber. Seda siis pidevalt. Gaasi andes peabki rooliga suunda näitama, kui siduripakki kahtlustad siis võid kastiõli enne õiget aega vahetada - paha see üldiselt ei tee ju.Silver1978 kirjutas:Kuna soetasin hiljuti sellise olendi(2,5 l bensiin, automaat kast). Nimelt mure selles,et auto kipub libedaga kurvis otse minema,eriti kiirendades. Millest probleem .
Teiseks soovin teada,kuidas toimib Subarul nelikvedu(kas on pidev või jaotatud kuidagi või rakendub mingi hetk ise ). Kuidas toimib nelikvedu kiirusel 90 -120 km tunnikiirusel(et poleks üllatusi,kui hakkab külg ette minema ). Aitähh kiirkursusel osalejatele.
Ehk olenevalt olust kipub erinevamalt saagima kui manuaalkastiga isend.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: 1997 aasta legacy outback
Muretse korralik talverehv ja kui libe saabub Eestisse proovi kuskil platsil seda kurvi võttu. Selle kastiga on tõesti suur vahe, kas minna jäärajale hea või sita rehviga, lisaks 1-2 käiguga on ülekanne pidevalt 50:50 ja hoopis teine tehnika.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: 1997 aasta legacy outback
Ma olen sõitnud nii tomaadiga kui manuaaliga.
Manuaaliga on ikka tükk maad kindlam sõita, automaat on kuidagi selline imelik ja tõesti alajuhitava iseloomuga. Manuaali samas saab väga hästi gaasi ja rooliga juhtida. Manuaal tuleb alajuhitavusest päris hästi välja kui gaas põhja lüüa ja provotseerida külglibisemist. Automaat lihtsalt hangub ja venib tükk aega kui suudab mingi normaalse veo taha võtta.
Manuaaliga on ikka tükk maad kindlam sõita, automaat on kuidagi selline imelik ja tõesti alajuhitava iseloomuga. Manuaali samas saab väga hästi gaasi ja rooliga juhtida. Manuaal tuleb alajuhitavusest päris hästi välja kui gaas põhja lüüa ja provotseerida külglibisemist. Automaat lihtsalt hangub ja venib tükk aega kui suudab mingi normaalse veo taha võtta.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1997 aasta legacy outback
Kui oskust ja tahtmist natuke käsi määrida, siis saab automaadile aretada nn. diff lock mod'i, et veojõud oleks koguaeg 50:50. Ise katsetanud siduripaku juhtimise solenoidil (solenoid C) voolu tagant ära võtmist, mis siis tekitab sama olukorra. Kuival asfaldil muidugi seda kasutada ei tohiks.
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html.
Foorumijuttude järgi aitab parema ülejuhitavuse tekkimisele kaasa ka esimese stabika lahti laskmine.
Aga külje saab ette ilusti ka automaadiga. Lihtsalt vaja leida koht kus saab harjutada.
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html.
Foorumijuttude järgi aitab parema ülejuhitavuse tekkimisele kaasa ka esimese stabika lahti laskmine.
Aga külje saab ette ilusti ka automaadiga. Lihtsalt vaja leida koht kus saab harjutada.
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: L, 30 Nov 2013 19:36:03 +0300
Re: 1997 aasta legacy outback
wolf99 Asi ongi selles,et kipub just otse minema,kui oleks vaja esi otsa vedada sinna,kuhu rool on välja keeratud.
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1997 aasta legacy outback
Kasutan juba seitsmendat aastat igapäevaliikuriks samuti 97a Outback AT kastiga ja tean mida praegu tunned. Hullamise eesmärgil saab külglibisemist hästi esile kutsuda nn kontraga ja vähe suurema kiirusega. Ise toimin nii ja ei ole häda midagi.
Seda esistabika lahtilaskmist pole proovinud ja ei tea täpsemalt kommenteerida, aga kunagi oli siin foorumis kuskil sellest juttu. Pidi saama paremini suunata autot sinna kuhu vaja.
Muidugi otse tahab ta oma loomu poolest ikka minna, aga mingi hetk saab ka teed küljeaknst vaadata
Seda esistabika lahtilaskmist pole proovinud ja ei tea täpsemalt kommenteerida, aga kunagi oli siin foorumis kuskil sellest juttu. Pidi saama paremini suunata autot sinna kuhu vaja.
Oled kindel, et ka tagarattad ikka veavad?Silver1978 kirjutas:Nimelt mure selles,et auto kipub libedaga kurvis otse minema,eriti kiirendades.
Muidugi otse tahab ta oma loomu poolest ikka minna, aga mingi hetk saab ka teed küljeaknst vaadata
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: 1997 aasta legacy outback
Nojah, kontrollitud külglibisemisse saamiseks tuleb auto kurvi sisse juhtida ja see ei ole päris nii, et keerad rooli soovitud suunas ja ongi kõik. Alusta sellest, et vaata veidi rallimeeste Youtube klippe. Ja soovitavalt N-rühma masinate omasid. Äsja just olid Tommi Mäkineni klipid vaba teema all. Raske asja seletada aga üritame. Pööra tähelepanu sellele, et vahetult enne kurvi tehakse üks kiire rooliliigutus kurvi suunas, mis auto kergesse külglibisemisse viib ja ideaalis on edasi rool sirge ja kurvi trajektooril püsitakse ainult gaasiga (vähem gaasi=väiksem raadius, rohkem gaasi = suurem raadius). See kiire rooliliigutus on eriti tõhus pidurdusfaasi lõpus (dün. raskus esiratastel) ja kui pidurdada pole vaja siis peaks ikkagi gaasi korraks maha laskma, et auto "keerama" saada (tagaots kergemaks ja libisema). U-pööretes on vaja pidurdamisel teha "kontrapööre" ette, et vajalik libisemine saada - aga see on juba kõrgem pilotaaz. Vale on gaas-peal rooli keerata ja loota, et keerabki. Ei keera, otse läheb. Ja otsi plats, kus harjutada, teisi ohtu seadmata.Silver1978 kirjutas:wolf99 Asi ongi selles,et kipub just otse minema,kui oleks vaja esi otsa vedada sinna,kuhu rool on välja keeratud.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: 1997 aasta legacy outback
Eelmine aasta keerasin kurvi ja läks perse ette ja jube hästi oli rooliga suunata ja gaasiga mängida, sai täpselt gaasiga ise regullida kui kaua tahad lõbutseda. See aasta kus peaks juba kogemust rohkem olema, olen läinud ringi pealt 2x otse ja olen samas seisus. Lihtsalt ei anna isegi jõuga läbi kurvi suruda külg ees.
Legacy 2.0MT 2002.
Legacy 2.0MT 2002.
Re: 1997 aasta legacy outback
Kiired mehed lähevad kurvi aeglaselt ja väljuvad sealt kiiresti...Ma arvan, et eelmise aastaga pole midagi muutunud tegelikult, omal oli ka korraks selline tunne, tegelikult jäi aga pidevalt flick liiga lahjaks ja hoog oli liiga entusiastne. Harjutamine teeb harjutajaks või kuidas see oligi
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.