Ei käivitu
Re: Ei käivitu
Kui ma saan kirjeldusest õieti aru, siis rihm kulus poole õhemaks ja lõpuks läks katki? Kui nii, siis rihm oli arvatavasti ise kvaliteetne, kuhu ta vastu käis, kas mootori poole või väljapoole, mis ta ära kulutas, üritas rihmaratastelt maha joosta ja hõõrus rihmarataste kõrgenduste vastas? Jääb veel variant, et katted paigaldati halvasti. Osadel mootoritel on sisemiste rihmakatete sees rihma ülehüppamise vastu reguleeritavad siinid, võimalik, et need keerati liiga ligi. Kokkuvõtvalt on minu arvamus see, et pinguti ise paigaldati halvasti või rullik pingutil oli kronsteini suhtes lahti või vildakas, rull oleks sellisel juhul veidi viltu ning rihma üritaks maha joosta ratastelt, seda võimalust aga väga pole, sest rihmaratastel on otstes kõrged servad, mis ei lase tal seda teha ning kulutasid rihma ära. Käimatõmbamisversiooni mina välistaksin, kuna rihm ei kulu õhemaks ega ka kitsamaks murdosasekundite jooksul, vaid see on ikkagi pikemaaegne kulutamine. Kuna pingutirullik jooksis laiali, siis sai just see osa olla probleemi algataja, kas ta oli kronsteini suhtes viltu või ei keeratud midagi lõpuni kinni või ei sobinud seal miskit nii nagu peaks. (Sobivuse kohapealt üks näide: Panin oma masinale uuematüübi mootori vahele ning seoses sellega ka uuema tüübi rihmakomplekti. Kõige väiksem tugirulliku polt ei olnud identne ja läks keermes lõpuni ning oli näiliselt nagu kinni. Rihma ja teiste rullikute suhtes oli ta aga veidi väljapool ning loksus ca 2mm ulatuses, kui ma oleksin rihma peale pannud ja seda mitte märganud, oleks võinud minna kokkuvõttes samamoodi nagu sinul.)
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Ei käivitu
Tervitus
Rihm iseenesest nagu täiesti kantki ei läinud, ta oli väljaspool kulunud üks kolmandiku jagu või veits rohkem väiksemaks, hõõruda võis ta küll sest selle rihmaratta ees on üks plekkrõngas mis vist siis peaks seda rihma seal paigal hoidma see, oli igatpidi kõver ja küljest ära üldse, vähemalt selleks hetkeks kui mind amservi kutsuti asjale silma peale panema.
Rihm iseenesest nagu täiesti kantki ei läinud, ta oli väljaspool kulunud üks kolmandiku jagu või veits rohkem väiksemaks, hõõruda võis ta küll sest selle rihmaratta ees on üks plekkrõngas mis vist siis peaks seda rihma seal paigal hoidma see, oli igatpidi kõver ja küljest ära üldse, vähemalt selleks hetkeks kui mind amservi kutsuti asjale silma peale panema.
Re: Ei käivitu
Terv
Natuke infi siis üle pika aja, neljapäev sain tootjapoolsest ekspertiisist vastuse. Saatsid mulle terve posu pabereid koos piltide ja jutuga ja põhjustega.Jupid olid korralikud , tuli välja ,et paigalduse viga.Probleem oli kuumuses mis oli tekkinud rihma hõõrumisest vastu rihma juhti vms ( inglise keeles Belt guide). Ühesõnaga sai nüüd esinduses ära käidud, kahjuks see inimene kellega eelnevalt suhelnud olin polnud tööl, nii ,et rääkisin ta paarimehega ,et saatsin ekspertiisi vastuse ta paarimehe meilile, lubasid teisipäev asja üle vaadata ja ühendust võtta. Kuigi jah , paarimees juba hakkas kahtlustavalt tagasi punnima ,et ei saa olla paigalduse viga jne.
Mida teha nüüd kui esindus , ütlebki ,et ei saa olla paigalduse viga? Peab asja suure kella külge panema ja juriidilisemalt seda asja ajama hakkama?
Natuke infi siis üle pika aja, neljapäev sain tootjapoolsest ekspertiisist vastuse. Saatsid mulle terve posu pabereid koos piltide ja jutuga ja põhjustega.Jupid olid korralikud , tuli välja ,et paigalduse viga.Probleem oli kuumuses mis oli tekkinud rihma hõõrumisest vastu rihma juhti vms ( inglise keeles Belt guide). Ühesõnaga sai nüüd esinduses ära käidud, kahjuks see inimene kellega eelnevalt suhelnud olin polnud tööl, nii ,et rääkisin ta paarimehega ,et saatsin ekspertiisi vastuse ta paarimehe meilile, lubasid teisipäev asja üle vaadata ja ühendust võtta. Kuigi jah , paarimees juba hakkas kahtlustavalt tagasi punnima ,et ei saa olla paigalduse viga jne.
Mida teha nüüd kui esindus , ütlebki ,et ei saa olla paigalduse viga? Peab asja suure kella külge panema ja juriidilisemalt seda asja ajama hakkama?
Re: Ei käivitu
Vahva, ma ei pandki väga palju mööda
Ma kardan, et su viimase postituse lõpus peitubki tee püha tõeni.
Ma kardan, et su viimase postituse lõpus peitubki tee püha tõeni.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Ei käivitu
Igatahes loodan, et saad oma masina korda nende poolsete kuludega!:D
Oli kunagi samasugune jama Lexusega aga asi niikaugele ei jõudnud sain silma ennem peale!
Aga nüüd kasutan Subarut aga õnneks mul on ketiga mootor ja seda probleemi nüüd kyll ei ole:)
Edu masina korda saamisega!:)
Oli kunagi samasugune jama Lexusega aga asi niikaugele ei jõudnud sain silma ennem peale!
Aga nüüd kasutan Subarut aga õnneks mul on ketiga mootor ja seda probleemi nüüd kyll ei ole:)
Edu masina korda saamisega!:)