Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback

#1 Postitus Postitas iChriss » N, 10 Apr 2014 20:07:03 +0300

Tere!
Sooviks lõpuks ühe Subaru osta. Hinnapiir on 6000€. Võiks olla "sleeper", mitte et kui foori all peatud, siis kõik vaatavad, et: "Oii, see relv liigub küll kindlasti metsikult."
Näiteks, Legacy või Outback.
Tahtsingi küsida, et mis on nende kahe mudeli vahe. Ise olen aru saanud, et Outback on kõrgema kliirentsiga jms rohkem "offroad" seades mudel. Legacy natuke tagasihoidlikum sellel alal standard olekus.

Olengi just neid 2004-05´ mudeleid vaadand.
Kas keegi jõuaks seletada lahti siis nende kahe mudeli (04´-05´ aasta ka) tüüpvead? Või ehk neid polegi?
Eriti on jäänud silma see: http://www.auto24.ee/used/1710093

Kahjuks on enamus selle aasta Legacy-del automaat kastid, mis väga ei istu, aga noh. Veel kardan, et ehk jääb 2.0 natuke lahjaks.
Siis pigem näiteks midagi sellist: http://www.auto24.ee/used/1702533
See peaks ju need probleemid lahendama?

Muljetage ja rääkige mulle. :)



Ette tänades,
Christo
Viimati muutis iChriss, P, 13 Apr 2014 11:22:45 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi, tüüpvead

#2 Postitus Postitas vaska » N, 10 Apr 2014 20:50:17 +0300

Tegelikult võiks pisike otsing võlusõnade "tüüpviga" ja "kumb" anda piisava sisendi.
Mõistlik oleks - rõhutan sõna "oleks" - võtta 2,5 OBK kepikastiga.
Kõrgem, rohkem plastikut, üldjuhul ka kena suur katuseaken ja aeglusti.
Kütusekulu sama või isegi teatud mööndustega väiksem kui 2.0. Oleneb, kummal pedaalil rohkem elad.
Tüüpvead: esiveermiku "kummaline" kolks, mida mõnikord ravitakse kummipuksiringi vahetusega, kuid mis päris omapärast kolinat ära ei võta; kardaanilaager kipub ära koolema, ravi olemas; H4 pirnid koolevad kiiremini kui äädikakärbsed; kui kõhuall alumiiniumist pantser siis küünlad kipuvad ära koolema kuna saavad koopast vett; õli rüüpab mõnuga, silm peab alati peal olema; rihma vahetust pigem teha enne kui pärast, sest klapid käivad pähe ja täiega; käsipidurit tasub aegajalt kasutada, muidu kolletab ära; kord nädalas tasub hagu anda, sest tühikäigul töristades tahmab nii küünal kui väljalase; katuseluugi tihendit tasub määrida ja vaadata; tagumiste uste aknaklaasi tagumise ääre tihend kipub murenema
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Re: Ostuabi, tüüpvead

#3 Postitus Postitas iChriss » N, 10 Apr 2014 20:53:38 +0300

Väga super. Keegi võiks Legacy-st ka rääkida jne.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi, tüüpvead

#4 Postitus Postitas vaska » N, 10 Apr 2014 21:03:28 +0300

iChriss kirjutas:Väga super. Keegi võiks Legacy-st ka rääkida jne.
Sama jutt - lihtsalt masin näeb madalam välja ja üldjuhul on lisasid vähem. Nt katuseluuki pole või raadio kehvem.

Linnas tölberdamiseks on Legacy'st küll, vahelduseks võid mõtelda ka kolmeliitrise peale. Kahepoolene on mõistlik kesktee - ei pleki üle aga millestki väga puudu ka ei jää. Kui pead end õnneliku käega kodanikuks, võid üritada ka kahepoolest puhuriga masinat leida. Äkki veab.

Tomatikastid on uimased, kolmeliitriste VDC kastid on kah õrna viitega - ehk sport mode kipub vaikimisi peale jäämagi.

Üldjuhul saad talvel aru, et viimane kilomeeter läbimatut lund täis tuisanud teed vanaema juurde pannkooki sööma minemiseks on loll müüt kui OBK-ga letti lendad.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Re: Ostuabi, tüüpvead

#5 Postitus Postitas iChriss » N, 10 Apr 2014 21:17:51 +0300

No puhur oleks ülekõige. 2.5+T on küll üleprahi ja sobiks ideaalselt. Kahjuks ei näe müügil kusagil. (Just Legacy v Outback)
Impreza kaks-null puhuriga leidub küll, aga nood jäävad minu jaoks liiga vanaks. (pole facelift)

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi, tüüpvead

#6 Postitus Postitas vaska » N, 10 Apr 2014 21:22:50 +0300

iChriss kirjutas:No puhur oleks ülekõige. 2.5+T on küll üleprahi ja sobiks ideaalselt. Kahjuks ei näe müügil kusagil. (Just Legacy v Outback)
Impreza kaks-null puhuriga leidub küll, aga nood jäävad minu jaoks liiga vanaks. (pole facelift)
Neid kahepooleseid puhuriga pole jah palju - ma tean vist kolme üldse. Aga väga ägedalt liiguvad. Hinge tekib samasugune soojus kui turbo juures kapotiall.

Impreza on täpselt selline masin, et iga foori all pesukaru partneri roolis olev nooremkaubavedaja üritab "ära teha". Väsitab.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Ostuabi, tüüpvead

#7 Postitus Postitas Tiit » N, 10 Apr 2014 21:29:37 +0300

Haara parem puhuriga Forester? Natuke küll üle hinnapiiri aga siin üks 8900.- eest müügis. Kindlasti on kõrvuni suu iga ilmaga garanteeritud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi, tüüpvead

#8 Postitus Postitas vaska » N, 10 Apr 2014 21:33:02 +0300

Tiit kirjutas:Haara parem puhuriga Forester? Natuke küll üle hinnapiiri aga siin üks 8900.- eest müügis. Kindlasti on kõrvuni suu iga ilmaga garanteeritud.
Trassi sõita on pikema põhja peal parem. Ja külmkapp mahub tervenisti sisse. Mitte, et Metsnik kehv valik oleks - endal 07 mudel käes hetkel ja saab ka kõik asjad aetud. Siiski saab tõdeda, et koostekvaliteedilt ja kujunduselt teeb OBK Metsnikule päkad silma. Sügavalt subjektiivne arvamus ja ei vasta EU normatiivide poolt üles tähendatud kogukondlikule vaatele, kus ainult puhur kapoti all pikendab piisavalt.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Re: Ostuabi, tüüpvead

#9 Postitus Postitas iChriss » N, 10 Apr 2014 21:34:40 +0300

Forester on hea küll. Just facelift, uuem. Vanem boxy välmus on kuidagi väga vana ja endale väga ei meeldi. Eriti kui need originaal plekid all on.
Sellel uuemal tuleks teha sell juhul ainult esi bumperi ja grilli vahetus.
Jama on ainult selles, et kasvõi see 3k ületab budget-i.
Võibolla kui leidub mõni millel järelmaksu võimalus, siis teine asi.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi, tüüpvead

#10 Postitus Postitas vaska » N, 10 Apr 2014 21:37:31 +0300

iChriss kirjutas:Jama on ainult selles, et kasvõi see 3k ületab budget-i.
Võibolla kui leidub mõni millel järelmaksu võimalus, siis teine asi.
Oled esindus(t)es luusimas käinud? Kevad, liisingud lõpevad, võludiile pakutakse, et masinad seismast ära saaks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Ostuabi, tüüpvead

#11 Postitus Postitas Tiit » N, 10 Apr 2014 21:38:52 +0300

Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Re: Ostuabi, tüüpvead

#12 Postitus Postitas iChriss » N, 10 Apr 2014 21:41:34 +0300

Tiit kirjutas:Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Kui Saksamaa Subaru teeninduse ajalugu on olemas ja alles Eestisse saabunud, siis milles probleem?
Eestis sõitnud autode probleem on see, et Eesti teed lõhuvad autod niivõrd, et mõni 2 aastat vana auto näeb hullem välja kui mõni 20 aastat vana auto, mis on sõitnud Saksamaal. Seda tõde peaks kõik teadma. :wink:

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi, tüüpvead

#13 Postitus Postitas vaska » N, 10 Apr 2014 21:45:15 +0300

iChriss kirjutas:
Tiit kirjutas:Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Kui Saksamaa Subaru teeninduse ajalugu on olemas ja alles Eestisse saabunud, siis milles probleem?
Eestis sõitnud autode probleem on see, et Eesti teed lõhuvad autod niivõrd, et mõni 2 aastat vana auto näeb hullem välja kui mõni 20 aastat vana auto, mis on sõitnud Saksamaal. Seda tõde peaks kõik teadma. :wink:
Türklase jaoks oled sama loll idaeurooplane kui leedukas. On ka siitmailt masin ära viidud ja aasta pärast sealkandis müüki pandud kui "otse Šveitsist, üks omanik, korra nädalas kirikus käinud". Lisaks on miskipärast mõned Itaalia päritolu masinad ilmunud sealkandis müüki - üldjuhul tunneb nad ära imeliku lisavarustuse ja äärmiselt kraabitud välimuse pärast. Italiaanod ju pargivad nii nagu piiratud ajumaht lubab ja mõlk või kraaps sõiduomadusi ei vähenda.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Re: Ostuabi, tüüpvead

#14 Postitus Postitas iChriss » N, 10 Apr 2014 21:56:07 +0300

vaska kirjutas:
iChriss kirjutas:
Tiit kirjutas:Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Kui Saksamaa Subaru teeninduse ajalugu on olemas ja alles Eestisse saabunud, siis milles probleem?
Eestis sõitnud autode probleem on see, et Eesti teed lõhuvad autod niivõrd, et mõni 2 aastat vana auto näeb hullem välja kui mõni 20 aastat vana auto, mis on sõitnud Saksamaal. Seda tõde peaks kõik teadma. :wink:
Türklase jaoks oled sama loll idaeurooplane kui leedukas. On ka siitmailt masin ära viidud ja aasta pärast sealkandis müüki pandud kui "otse Šveitsist, üks omanik, korra nädalas kirikus käinud". Lisaks on miskipärast mõned Itaalia päritolu masinad ilmunud sealkandis müüki - üldjuhul tunneb nad ära imeliku lisavarustuse ja äärmiselt kraabitud välimuse pärast. Italiaanod ju pargivad nii nagu piiratud ajumaht lubab ja mõlk või kraaps sõiduomadusi ei vähenda.
Hetkel jäi asi lahtiseks minu ajus.
Kas ei ole siis nii, et kui Saksamaal on korralik margiteeninduse ajalugu ja Eestisse alles hiljuti toodud hea? Minumeelest üks parimaid lahendusi.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Ostuabi, tüüpvead

#15 Postitus Postitas Duster » N, 10 Apr 2014 22:22:41 +0300

Nendel masinatel puudub roostemure suht täielikult. Lisaks on, olemata eri juttudest, mis liikvel, nende veermik nende suurusklassi arvestades ikkagi väga pommikindel, mille poolest peaks siis meie autod kehvemad olema, kui sakslaste? Kindla ajalooga saksa auto saad siis, kui ise lähed sinna ja oma tuttava poolt kunagi uuena ostetud auto tema käest ära ostad. Öeldi juba ju ära, kui saksast toodud masin on sama hinnaga või soodsam, kui meie omad, siis on midagi valesti selles diilis, saksas on subaru oluliselt kallim kui eestis, seega koos "vahendustasudega" peaks see auto olema loogiliselt võttes "idioodselt" kallis.
P.S 3,0l legacy kepikastiga on minu arust üks parimaid sleeper subaruid üldse, kuid selle numbri eest arvatavasti ei saa.
Teine soovitus oleks osta ilma gaasiseadmeta auto, neid põlenud klappidega masinaid on nähtud päris mitmeid juba.
Outback on kõrge ja sellest tulenevalt ka vedela võitu vs legacy. 2l mootorid on kestvamad kui 2,5 ja vähem altid õli õgima. Samas enda miinimumiks oleks ikkagi 2,5 ning kui oleks olemas kepikastiga 3l outback, siis viimane see unistuste cruiser olekski :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta