Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback
Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback
Tere!
Sooviks lõpuks ühe Subaru osta. Hinnapiir on 6000€. Võiks olla "sleeper", mitte et kui foori all peatud, siis kõik vaatavad, et: "Oii, see relv liigub küll kindlasti metsikult."
Näiteks, Legacy või Outback.
Tahtsingi küsida, et mis on nende kahe mudeli vahe. Ise olen aru saanud, et Outback on kõrgema kliirentsiga jms rohkem "offroad" seades mudel. Legacy natuke tagasihoidlikum sellel alal standard olekus.
Olengi just neid 2004-05´ mudeleid vaadand.
Kas keegi jõuaks seletada lahti siis nende kahe mudeli (04´-05´ aasta ka) tüüpvead? Või ehk neid polegi?
Eriti on jäänud silma see: http://www.auto24.ee/used/1710093
Kahjuks on enamus selle aasta Legacy-del automaat kastid, mis väga ei istu, aga noh. Veel kardan, et ehk jääb 2.0 natuke lahjaks.
Siis pigem näiteks midagi sellist: http://www.auto24.ee/used/1702533
See peaks ju need probleemid lahendama?
Muljetage ja rääkige mulle.
Ette tänades,
Christo
Sooviks lõpuks ühe Subaru osta. Hinnapiir on 6000€. Võiks olla "sleeper", mitte et kui foori all peatud, siis kõik vaatavad, et: "Oii, see relv liigub küll kindlasti metsikult."
Näiteks, Legacy või Outback.
Tahtsingi küsida, et mis on nende kahe mudeli vahe. Ise olen aru saanud, et Outback on kõrgema kliirentsiga jms rohkem "offroad" seades mudel. Legacy natuke tagasihoidlikum sellel alal standard olekus.
Olengi just neid 2004-05´ mudeleid vaadand.
Kas keegi jõuaks seletada lahti siis nende kahe mudeli (04´-05´ aasta ka) tüüpvead? Või ehk neid polegi?
Eriti on jäänud silma see: http://www.auto24.ee/used/1710093
Kahjuks on enamus selle aasta Legacy-del automaat kastid, mis väga ei istu, aga noh. Veel kardan, et ehk jääb 2.0 natuke lahjaks.
Siis pigem näiteks midagi sellist: http://www.auto24.ee/used/1702533
See peaks ju need probleemid lahendama?
Muljetage ja rääkige mulle.
Ette tänades,
Christo
Viimati muutis iChriss, P, 13 Apr 2014 11:22:45 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ostuabi, tüüpvead
Tegelikult võiks pisike otsing võlusõnade "tüüpviga" ja "kumb" anda piisava sisendi.
Mõistlik oleks - rõhutan sõna "oleks" - võtta 2,5 OBK kepikastiga.
Kõrgem, rohkem plastikut, üldjuhul ka kena suur katuseaken ja aeglusti.
Kütusekulu sama või isegi teatud mööndustega väiksem kui 2.0. Oleneb, kummal pedaalil rohkem elad.
Tüüpvead: esiveermiku "kummaline" kolks, mida mõnikord ravitakse kummipuksiringi vahetusega, kuid mis päris omapärast kolinat ära ei võta; kardaanilaager kipub ära koolema, ravi olemas; H4 pirnid koolevad kiiremini kui äädikakärbsed; kui kõhuall alumiiniumist pantser siis küünlad kipuvad ära koolema kuna saavad koopast vett; õli rüüpab mõnuga, silm peab alati peal olema; rihma vahetust pigem teha enne kui pärast, sest klapid käivad pähe ja täiega; käsipidurit tasub aegajalt kasutada, muidu kolletab ära; kord nädalas tasub hagu anda, sest tühikäigul töristades tahmab nii küünal kui väljalase; katuseluugi tihendit tasub määrida ja vaadata; tagumiste uste aknaklaasi tagumise ääre tihend kipub murenema
Mõistlik oleks - rõhutan sõna "oleks" - võtta 2,5 OBK kepikastiga.
Kõrgem, rohkem plastikut, üldjuhul ka kena suur katuseaken ja aeglusti.
Kütusekulu sama või isegi teatud mööndustega väiksem kui 2.0. Oleneb, kummal pedaalil rohkem elad.
Tüüpvead: esiveermiku "kummaline" kolks, mida mõnikord ravitakse kummipuksiringi vahetusega, kuid mis päris omapärast kolinat ära ei võta; kardaanilaager kipub ära koolema, ravi olemas; H4 pirnid koolevad kiiremini kui äädikakärbsed; kui kõhuall alumiiniumist pantser siis küünlad kipuvad ära koolema kuna saavad koopast vett; õli rüüpab mõnuga, silm peab alati peal olema; rihma vahetust pigem teha enne kui pärast, sest klapid käivad pähe ja täiega; käsipidurit tasub aegajalt kasutada, muidu kolletab ära; kord nädalas tasub hagu anda, sest tühikäigul töristades tahmab nii küünal kui väljalase; katuseluugi tihendit tasub määrida ja vaadata; tagumiste uste aknaklaasi tagumise ääre tihend kipub murenema
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi, tüüpvead
Väga super. Keegi võiks Legacy-st ka rääkida jne.
Re: Ostuabi, tüüpvead
Sama jutt - lihtsalt masin näeb madalam välja ja üldjuhul on lisasid vähem. Nt katuseluuki pole või raadio kehvem.iChriss kirjutas:Väga super. Keegi võiks Legacy-st ka rääkida jne.
Linnas tölberdamiseks on Legacy'st küll, vahelduseks võid mõtelda ka kolmeliitrise peale. Kahepoolene on mõistlik kesktee - ei pleki üle aga millestki väga puudu ka ei jää. Kui pead end õnneliku käega kodanikuks, võid üritada ka kahepoolest puhuriga masinat leida. Äkki veab.
Tomatikastid on uimased, kolmeliitriste VDC kastid on kah õrna viitega - ehk sport mode kipub vaikimisi peale jäämagi.
Üldjuhul saad talvel aru, et viimane kilomeeter läbimatut lund täis tuisanud teed vanaema juurde pannkooki sööma minemiseks on loll müüt kui OBK-ga letti lendad.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi, tüüpvead
No puhur oleks ülekõige. 2.5+T on küll üleprahi ja sobiks ideaalselt. Kahjuks ei näe müügil kusagil. (Just Legacy v Outback)
Impreza kaks-null puhuriga leidub küll, aga nood jäävad minu jaoks liiga vanaks. (pole facelift)
Impreza kaks-null puhuriga leidub küll, aga nood jäävad minu jaoks liiga vanaks. (pole facelift)
Re: Ostuabi, tüüpvead
Neid kahepooleseid puhuriga pole jah palju - ma tean vist kolme üldse. Aga väga ägedalt liiguvad. Hinge tekib samasugune soojus kui turbo juures kapotiall.iChriss kirjutas:No puhur oleks ülekõige. 2.5+T on küll üleprahi ja sobiks ideaalselt. Kahjuks ei näe müügil kusagil. (Just Legacy v Outback)
Impreza kaks-null puhuriga leidub küll, aga nood jäävad minu jaoks liiga vanaks. (pole facelift)
Impreza on täpselt selline masin, et iga foori all pesukaru partneri roolis olev nooremkaubavedaja üritab "ära teha". Väsitab.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi, tüüpvead
Haara parem puhuriga Forester? Natuke küll üle hinnapiiri aga siin üks 8900.- eest müügis. Kindlasti on kõrvuni suu iga ilmaga garanteeritud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Ostuabi, tüüpvead
Trassi sõita on pikema põhja peal parem. Ja külmkapp mahub tervenisti sisse. Mitte, et Metsnik kehv valik oleks - endal 07 mudel käes hetkel ja saab ka kõik asjad aetud. Siiski saab tõdeda, et koostekvaliteedilt ja kujunduselt teeb OBK Metsnikule päkad silma. Sügavalt subjektiivne arvamus ja ei vasta EU normatiivide poolt üles tähendatud kogukondlikule vaatele, kus ainult puhur kapoti all pikendab piisavalt.Tiit kirjutas:Haara parem puhuriga Forester? Natuke küll üle hinnapiiri aga siin üks 8900.- eest müügis. Kindlasti on kõrvuni suu iga ilmaga garanteeritud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi, tüüpvead
Forester on hea küll. Just facelift, uuem. Vanem boxy välmus on kuidagi väga vana ja endale väga ei meeldi. Eriti kui need originaal plekid all on.
Sellel uuemal tuleks teha sell juhul ainult esi bumperi ja grilli vahetus.
Jama on ainult selles, et kasvõi see 3k ületab budget-i.
Võibolla kui leidub mõni millel järelmaksu võimalus, siis teine asi.
Sellel uuemal tuleks teha sell juhul ainult esi bumperi ja grilli vahetus.
Jama on ainult selles, et kasvõi see 3k ületab budget-i.
Võibolla kui leidub mõni millel järelmaksu võimalus, siis teine asi.
Re: Ostuabi, tüüpvead
Oled esindus(t)es luusimas käinud? Kevad, liisingud lõpevad, võludiile pakutakse, et masinad seismast ära saaks.iChriss kirjutas:Jama on ainult selles, et kasvõi see 3k ületab budget-i.
Võibolla kui leidub mõni millel järelmaksu võimalus, siis teine asi.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi, tüüpvead
Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Ostuabi, tüüpvead
Kui Saksamaa Subaru teeninduse ajalugu on olemas ja alles Eestisse saabunud, siis milles probleem?Tiit kirjutas:Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Eestis sõitnud autode probleem on see, et Eesti teed lõhuvad autod niivõrd, et mõni 2 aastat vana auto näeb hullem välja kui mõni 20 aastat vana auto, mis on sõitnud Saksamaal. Seda tõde peaks kõik teadma.
Re: Ostuabi, tüüpvead
Türklase jaoks oled sama loll idaeurooplane kui leedukas. On ka siitmailt masin ära viidud ja aasta pärast sealkandis müüki pandud kui "otse Šveitsist, üks omanik, korra nädalas kirikus käinud". Lisaks on miskipärast mõned Itaalia päritolu masinad ilmunud sealkandis müüki - üldjuhul tunneb nad ära imeliku lisavarustuse ja äärmiselt kraabitud välimuse pärast. Italiaanod ju pargivad nii nagu piiratud ajumaht lubab ja mõlk või kraaps sõiduomadusi ei vähenda.iChriss kirjutas:Kui Saksamaa Subaru teeninduse ajalugu on olemas ja alles Eestisse saabunud, siis milles probleem?Tiit kirjutas:Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Eestis sõitnud autode probleem on see, et Eesti teed lõhuvad autod niivõrd, et mõni 2 aastat vana auto näeb hullem välja kui mõni 20 aastat vana auto, mis on sõitnud Saksamaal. Seda tõde peaks kõik teadma.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi, tüüpvead
Hetkel jäi asi lahtiseks minu ajus.vaska kirjutas:Türklase jaoks oled sama loll idaeurooplane kui leedukas. On ka siitmailt masin ära viidud ja aasta pärast sealkandis müüki pandud kui "otse Šveitsist, üks omanik, korra nädalas kirikus käinud". Lisaks on miskipärast mõned Itaalia päritolu masinad ilmunud sealkandis müüki - üldjuhul tunneb nad ära imeliku lisavarustuse ja äärmiselt kraabitud välimuse pärast. Italiaanod ju pargivad nii nagu piiratud ajumaht lubab ja mõlk või kraaps sõiduomadusi ei vähenda.iChriss kirjutas:Kui Saksamaa Subaru teeninduse ajalugu on olemas ja alles Eestisse saabunud, siis milles probleem?Tiit kirjutas:Ahjaa, soovitatav on võtta igal juhul Eesti ajalooga auto. Subarud on Saksas kallimad kui siin. Kõik mis odavam, on suure tõenäosusega prostalt taastatud.
Eestis sõitnud autode probleem on see, et Eesti teed lõhuvad autod niivõrd, et mõni 2 aastat vana auto näeb hullem välja kui mõni 20 aastat vana auto, mis on sõitnud Saksamaal. Seda tõde peaks kõik teadma.
Kas ei ole siis nii, et kui Saksamaal on korralik margiteeninduse ajalugu ja Eestisse alles hiljuti toodud hea? Minumeelest üks parimaid lahendusi.
Re: Ostuabi, tüüpvead
Nendel masinatel puudub roostemure suht täielikult. Lisaks on, olemata eri juttudest, mis liikvel, nende veermik nende suurusklassi arvestades ikkagi väga pommikindel, mille poolest peaks siis meie autod kehvemad olema, kui sakslaste? Kindla ajalooga saksa auto saad siis, kui ise lähed sinna ja oma tuttava poolt kunagi uuena ostetud auto tema käest ära ostad. Öeldi juba ju ära, kui saksast toodud masin on sama hinnaga või soodsam, kui meie omad, siis on midagi valesti selles diilis, saksas on subaru oluliselt kallim kui eestis, seega koos "vahendustasudega" peaks see auto olema loogiliselt võttes "idioodselt" kallis.
P.S 3,0l legacy kepikastiga on minu arust üks parimaid sleeper subaruid üldse, kuid selle numbri eest arvatavasti ei saa.
Teine soovitus oleks osta ilma gaasiseadmeta auto, neid põlenud klappidega masinaid on nähtud päris mitmeid juba.
Outback on kõrge ja sellest tulenevalt ka vedela võitu vs legacy. 2l mootorid on kestvamad kui 2,5 ja vähem altid õli õgima. Samas enda miinimumiks oleks ikkagi 2,5 ning kui oleks olemas kepikastiga 3l outback, siis viimane see unistuste cruiser olekski
P.S 3,0l legacy kepikastiga on minu arust üks parimaid sleeper subaruid üldse, kuid selle numbri eest arvatavasti ei saa.
Teine soovitus oleks osta ilma gaasiseadmeta auto, neid põlenud klappidega masinaid on nähtud päris mitmeid juba.
Outback on kõrge ja sellest tulenevalt ka vedela võitu vs legacy. 2l mootorid on kestvamad kui 2,5 ja vähem altid õli õgima. Samas enda miinimumiks oleks ikkagi 2,5 ning kui oleks olemas kepikastiga 3l outback, siis viimane see unistuste cruiser olekski
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.