Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Re: Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback

#31 Postitus Postitas iChriss » E, 14 Apr 2014 21:48:08 +0300

Tekkis veel üks küsimus.
Millised on probleemid H6 3.0 (kett) mootori ees, võrreldes tavalise 3.0-iga?
Regulaarsed hooldused pidid odavamad olema küll, aga mis just halvem on?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback

#32 Postitus Postitas vaska » E, 14 Apr 2014 21:52:41 +0300

iChriss kirjutas:Tekkis veel üks küsimus.
Millised on probleemid H6 3.0 (kett) mootori ees, võrreldes tavalise 3.0-iga?
Regulaarsed hooldused pidid odavamad olema küll, aga mis just halvem on?
Kütusekulu? Kast teine, remont võib kallim olla (4 pütti vs 6 pütti), specB puhul annab pulki otsida.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback

#33 Postitus Postitas Duster » T, 15 Apr 2014 17:44:04 +0300

Kui võtta manuaal, siis on tegu sti 6ese kastiga, pikemate 5 ja 6 käiguga. Sealt küll probleeme oodata ei ole, dccd puudub. Automaatide lagunemisest pole ka kuulnud. Kastiprobleem on palju tõenäolisem väiksemate mootoritega manuaalidega.
Spec'il on originaalis bilsteini vedrustus, vaevalt, et sinna nüüd uusi tükke ei leia, kuid selge on see, et väikestega võrreldes on need pudinad veidi kallimad, kuid ega nad eriti lagunemisaltid pole. 3l kahjuks räägib see, et küünlaid on kehvem vahetada versus 2,5 ja 2l, küünlad on nagu turbokatel otse silindis, mitte nurga all nagu sohc vabalthingavatel kombeks. Veel on neil olnud muresid süütepoolidega, mis maksavad palju, on neid 6tk, ning kohati on vigast pooli raske leida. Väikestel on wasted spark, ehk siis 1 pool ja küünlajuhtmed, mis väsimise korral on soodsam lahendus. Kõige õliõgardimad on niipalju, kui näinud olen, 2,5l isendid, olenemata turbo olemasolust. Kuna 3l mootor on nn pikendatud 2ne, ja 2stel on õlikuluprobleeme harvemini, siis võiks eeldada seda ka 3l mootorist.

Pikk jutt sitt jutt, mine proovi ja sõida, saad sellest oma vastused kohe kätte... :D eriti kindel on see siis, kui proovid 3l manuaali, automaadi otsas on see mootor mõnes mõttes raisku lastud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
iChriss
Postitusi: 31
Liitunud: N, 10 Apr 2014 19:56:55 +0300

Re: Ostuabi, tüüpvead 2004-2009 Legacy & Outback

#34 Postitus Postitas iChriss » T, 15 Apr 2014 18:24:44 +0300

Ma ise pole kunagi automaate pooldanud. Need tehase automaadid on siiski mõeldud igapäeva ellu jne...
Mõnusalt talda tahad anda, siis on manuaal mõnusam ja tavaliselt siiski lollikindlam. (Ntx külmad talved jne)
2.5T Legacy on proovitud. Kerge linnasõit ja kõrvalteed.

Eks näib, auto ostuni on veel natuke aega (paar-kolm nädalat), et küll siis näeb.

Vasta