Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
Tere, käisin ka võhikuna täna üht 2.0 Legacyt vaatamas ja tekkis sarnane küsimus siduri osas, millele vastust otsides sellese teemasse jõudsin. Ja nagu siit lugeda, siis võib-olla see ongi normaalne, et sidur on raske/võtab väga alt. Sisuliselt kui ikka pedaali päris põhja ei surunud, siis käik sisse ei tahtnud minna ja sidurit vabastades hakkas peaaegu kohe 'võtma'. Et tekkis mure küll, kas asi on koššer või mitte. (Samas, ühe teise margi puhul oli hoopis vastupidi, siduri väsimisele viitas hoopis pedaali käigu aina pikemaks muutumine.)
Antud Legacy on suures osas Mariine ajalooga, 200k km läbisõiduga ja sidurivahetust nende juures tehtud pole. Teisalt proovisin ka kiirendust, libisemist ei märganud. Ei oskagi midagi nüüd arvata. Peaks võrdluseks võib-olla mõnd teist manuaal-Legacyt proovima.
Antud Legacy on suures osas Mariine ajalooga, 200k km läbisõiduga ja sidurivahetust nende juures tehtud pole. Teisalt proovisin ka kiirendust, libisemist ei märganud. Ei oskagi midagi nüüd arvata. Peaks võrdluseks võib-olla mõnd teist manuaal-Legacyt proovima.
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
PÄRIS alt ei tohiks küll võtta. Mingi väike libisemisruum peaks ikka olema.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
Selline küsimus tekkis veel ka, et kas Legacyl on püsikavalmidus muidu by default olemas? Omast kogemusest tean, et näiteks mõnel rootsi margil piisab selle lisa saamiseks vaid kangi vahetusest.
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
Olen kuulnud juttu, et alates 2007 vist, piisab roolipealse paneeli ostmisest. Aga see on jutt, mida olen kuulnud, 100% ei tea.emerson kirjutas:Selline küsimus tekkis veel ka, et kas Legacyl on püsikavalmidus muidu by default olemas? Omast kogemusest tean, et näiteks mõnel rootsi margil piisab selle lisa saamiseks vaid kangi vahetusest.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
Ise olen sõitnud oma 2.0 2006 Legacyga pea kuu aega ja ei saa kohe üldse kurta, auto on mugav, 2.0 121kW kiirendab väga hästi (isegi mul veel hetkel sidur libiseb) ja ei saa kohe kindlasti öelda, et 2.0 on liiga lahja selle kere jaoks. Eks oleneb ka, et kes mida otsib. Eesti kiiruste ja teede jaoks 2.0 täiesti piisav.
Kui soovid siis saan pakkuda proovisõitu autoga, millel sidur libiseb, kust võtab ja kui raske.
Esimene september läheb WRX sidur ja hooratas.
Kui soovid siis saan pakkuda proovisõitu autoga, millel sidur libiseb, kust võtab ja kui raske.
Esimene september läheb WRX sidur ja hooratas.
2003 Forester XT
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
Võtsin ka selle legacy ära. Minu jaoks samamoodi see 2.0 121kw lahjaks ei jää. Pisiasju on teha, aga mitte midagi hullu ega kallist. Kütusekulu on ka täitsa hea, eelmine 2.4 volvo 103kw võttis igalpool ~ pool liitrit rohkem. Auto on mugav ja siiamaani väga rahul.
Siduriga on tõesti see teema, et tuleb harjuda, kui juba harjunud, siis teiste autode sidurid on ikka jube ebamugavad. Siga mugav asi on subaru sidur
Siduriga on tõesti see teema, et tuleb harjuda, kui juba harjunud, siis teiste autode sidurid on ikka jube ebamugavad. Siga mugav asi on subaru sidur
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
Räägi, milline see kütusekulu numbriliselt on?kevtal kirjutas:Võtsin ka selle legacy ära. Minu jaoks samamoodi see 2.0 121kw lahjaks ei jää. Pisiasju on teha, aga mitte midagi hullu ega kallist. Kütusekulu on ka täitsa hea, eelmine 2.4 volvo 103kw võttis igalpool ~ pool liitrit rohkem. Auto on mugav ja siiamaani väga rahul.
Re: Ostuabi: Subaru Legacy 2.0 121kW
linnas ~10(400km kompu keskmine, ainult linn) ja maanteel 6.8(200km maanteel). Väga kerge jalaga ei ole, aga samas pedaali otsas koguaeg ei ela ka.