Legacy originaalvedrustuse väsimuse ja vajumise põhjused tagasillas on: vedru, tugilaager, sillapuksid. Kui igaüks neist vajub aastate jooksul 1cm, on kokku juba 3cm.
Outbacki amort lahendab või vähemalt kompenseerib pikema amordi tõttu kõik need probleemid.
Aga ikkagi peaks kõik üksikosad eraldi ka korralikud olema. Vedrudest on saadaval ka tugevdatud variant B-osana.
Pikemate Outbacki amortide külgemonteerimine on omaette teema. Kuna siin on mitu näidet, et seda on tehtud, siis ei kahtle, et on võimalik ja toimib.
Aga seal peab ilmselt mingit nippi teadma või spets töövahendeid kasutama. Töö ei ole iseenesest üldse keeruline, mõned poldid lahti-kinni keerata ainult Ka juurdepääs poltidele on lihtne. Aga mul kodustes oludes vahetamisel tekkis probleem isegi Legacy originaalkomplekti paigaldusega (tagasillas), õõtshoob lihtsalt ei tahtnud nii palju allapoole painduda, et uue vedru ja tugilaagriga amorti vahele mahutada.
Ja sildade reguleerimised pärast vahetust muidugi pealekauba, seda ei maksa ka tegemata jätta.
Subaru Legacy 2001a universaal kõrgemaks tõstmine
Re: Subaru Legacy 2001a universaal kõrgemaks tõstmine
Tagaamorti saab lihtsasti ülespoole suruda kui amordi alla panna garaazitunkraud ja sellega pisut tõsta.