Käivitus probleem.
Käivitus probleem.
Küsimus siis selline: autoks 2007 legacy,kui auto on seisnud 8tundi või enam tuleb käivitades pikalt starterit anda, enne kui käima läheb. Järgmine käivitus aga poolest pöördest. Äsja vahetatud aku ja õlid. Auto sõitnud 195 000 km. Kas auto vanus on juba selline et kütusepump laseb surve maha.
Re: Käivitus probleem.
Lõhnaks nagu mingi temperatuuriandur annab valet infot...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Käivitus probleem.
Tere
Minul 2006 aasta auto ja oli sama mure, aga seisis 2 päeva ja tahtis väga pikka käivitust.
Minul 2006 aasta auto ja oli sama mure, aga seisis 2 päeva ja tahtis väga pikka käivitust.
Re: Käivitus probleem.
Kui lihtsalt pumba viga siis tegelikult peaks piisama kui süüte sisse lükkad, ootad kuni tagaistme all käib "bzzzzzzp" ja loed kümneni - see võiks rõhu üles tuua.
Aga sa ei ole oma murega üksi - külmemaks minnes on sama asja mitme masina peal täheldada saanud ning ega mahlapakike ka just kõige virgemalt käima ei lähe. Võibolla tahaks ICS puhastamist - tagant tuleb torust puhast bensiini käivitamise ajal.
Aga sa ei ole oma murega üksi - külmemaks minnes on sama asja mitme masina peal täheldada saanud ning ega mahlapakike ka just kõige virgemalt käima ei lähe. Võibolla tahaks ICS puhastamist - tagant tuleb torust puhast bensiini käivitamise ajal.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Käivitus probleem.
Minu masinal tekitas analoogseid trikke täiesti surnud aku, läks käima, kuid kohe peale käivitust vajus korraks ppöre nagu maha, lisaks räme hais. Lõpuks ilmnes sama mure ka sooja mootoriga tuled peal käivitades ja eriti lühikeste sutsakate järel, aku powerist oli alles 41%, küsiti, et kuidas sa selle mootorratta akumahuga üldse autot käima saad
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Käivitus probleem.
Võeh - samas, aku on talvel kenasti pidanud, ei oskagi nii arvata
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Käivitus probleem.
Hakkab endal ka vist sama mure tekkima, et hommikul autot käima pannes on nõksa pikem käivitus ja kui nt poes käia vahepeal ja uuesti panna siis läheb kohe. Minujaoks on pikk käivitus mingi 2sek vb kujutan ette lihtsalt seda teemat lugedes, ilmad külmemad ka .
2003 Forester XT
Re: Käivitus probleem.
Kas võib olla et on mingi tagasivoolu klapp mis laseb kütuse tagasi.
Re: Käivitus probleem.
Endal sama asi olnud kogu aeg 4a jooksul. Ei ütleks küll, et mingi probleem oleks.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
- kristoluik90
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 229
- Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitus probleem.
panustaks ka tagasivoolu klapile...
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!
Aitan ka rehvivahetusega!!
Re: Käivitus probleem.
Kui oodata toosama "virr" ära, peaks olema kütuserõhk piisav käivituseks, olenemata tagasivoolu klapi töökorras olemisest. Ise eriti kütuserõhu muresid ei eeldaks, sest sooja mootoriga gaas põhjas sõites on kütusetarve suurem, kui külmkäivitusel ehk siis ka sõites peaks kindlasti probleeme olema, kütuse ära vajumis probleemide korral (tagasivooluklapp) peaks sama häda ka soojalt käivitades välja lööma. Minu jaoks tundub loogilisem kütuse või õhu doseerimismure st tempi andur, tühikäigumootor või üldse kehv süütamine.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- kristoluik90
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 229
- Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitus probleem.
kütuse kogus küll suurem gaas põhjas sõites, aga kui pumba kopsikus tagasivoolu klapp vms ei pea, siis lihtsalt kütus vajub ju alla..
ja sellest esimesest virr-ist ei pruugi igakord piisata et kütus kohe ülesse jõuaks...
soojalt käivitades see klapp ei pea olema täiesti katki, et soojalt käivitades ka viga teksiks.. lihtsalt tundide jooksul immitseb kütus sealt paaki tagasi...
Temp andurit ei usu, kuna teine käivitus läheb poolest pöördest ju..
Lihtne katsetus oleks panna kütuserõhu kell külge ja hommikul vaadata esimese käivitusega, kas lööb kohe rõhu ülesse või ei...
ja sellest esimesest virr-ist ei pruugi igakord piisata et kütus kohe ülesse jõuaks...
soojalt käivitades see klapp ei pea olema täiesti katki, et soojalt käivitades ka viga teksiks.. lihtsalt tundide jooksul immitseb kütus sealt paaki tagasi...
Temp andurit ei usu, kuna teine käivitus läheb poolest pöördest ju..
Lihtne katsetus oleks panna kütuserõhu kell külge ja hommikul vaadata esimese käivitusega, kas lööb kohe rõhu ülesse või ei...
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!
Aitan ka rehvivahetusega!!