subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1997)
subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1997)
Tere ja lihtne see küsimus ongi.
Tore, kui geegi ütleks lihtsalt ja lakooniliselt.
Tore, kui geegi ütleks lihtsalt ja lakooniliselt.
Re: subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1
Müü maha ja osta nelikveoline.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1
Mnjah, maha müüa on hea, aga olemas 4wd legacy, aga kere no niiiiiii pudi.
Tekkiski mõte kasutada sama autot doonorina, et teha 2wd-st 4wd. Mootor, aastakäik ja muu sama, ...aint ... 2wd.
Tekkiski mõte kasutada sama autot doonorina, et teha 2wd-st 4wd. Mootor, aastakäik ja muu sama, ...aint ... 2wd.
Re: subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1
Enamasti ei ole tagadifri kinnitamiseks kohti, mõni erand võib aga siiski olla. Kui esiveolisel pole tagadifri kinnitamiseks kohti, siis on suhteliselt lootusetu üritus ja va juhul kui keevitus ning relakas parimad sõbrad on.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1
Enda esimene subaru oli leone ja seda sai näpitud küll ja küll.
Leonesi oli kah aint 2wd-sid, aga kinnitused ja augud, poldid 4wd-ks olid kõik olemas.
Leonesi oli kah aint 2wd-sid, aga kinnitused ja augud, poldid 4wd-ks olid kõik olemas.
Re: subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1
Difri raam kinnitub keresse 2 poldiga, ei ole just ulme seda sinna panna, sillatalade poldid peaks kattuma, seega tiffer ei tohiks takistuseks saada, tähtsam on see, et kas kardaan kuidagi külge istub, vahepuki laagri kinnitused jne.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: subaru legacy esiveolisest neliveoliseks ( 2,0 manuaal 1
Esimese põlvkonna Legacy-l saab 2wd -> 4wd peale lihtsalt. Kõik kinnitus kohad olemas. Pead ainult 4wd juppe kasutama. Sealhulgas ka kütusepaaki.
Arvan, et teise põlvkonnal ei ole ka erilist vahet. Arvatavasti on kinnituskohad olemas ja nagu teema algatajast aru võb saada, siis olemas on tal mõlemat sorti kered, siis on minu meelest see neliveoliseks tegemine ainult kättevõtmise asi.
Arvan, et teise põlvkonnal ei ole ka erilist vahet. Arvatavasti on kinnituskohad olemas ja nagu teema algatajast aru võb saada, siis olemas on tal mõlemat sorti kered, siis on minu meelest see neliveoliseks tegemine ainult kättevõtmise asi.