Abi legacy ostuga
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: E, 29 Dets 2014 14:36:50 +0300
Abi legacy ostuga
Tervist.
Olen viimased paar kuud kaalunud ja mõelnud, et millist autot osta.
Olen jõudnud nii kaugele, et otsustasin subaru osta.
Kõige parem variant tundub legacy. Eelarve on 3.5k euri. Selle eest saaks siis 2000-2003 aasta legacy.
Universaal kerega peab kindlasti olema.
Nüüd siis olen hädas mootori ja käigukasti valikuga.
Kas 2.0 92kw manuaal või siis 2.5 115kw automaat.
Et vahepeal tahaks nelikveoga talvemõnusi ka nautida siis kas automaat kast saab hakkama?
Kuigi ega hetkel turul midagi väga valida pole ka.
Olen viimased paar kuud kaalunud ja mõelnud, et millist autot osta.
Olen jõudnud nii kaugele, et otsustasin subaru osta.
Kõige parem variant tundub legacy. Eelarve on 3.5k euri. Selle eest saaks siis 2000-2003 aasta legacy.
Universaal kerega peab kindlasti olema.
Nüüd siis olen hädas mootori ja käigukasti valikuga.
Kas 2.0 92kw manuaal või siis 2.5 115kw automaat.
Et vahepeal tahaks nelikveoga talvemõnusi ka nautida siis kas automaat kast saab hakkama?
Kuigi ega hetkel turul midagi väga valida pole ka.
Re: Abi legacy ostuga
Automaat rallitamiseks ei sobi, manuaaliga miskit saab, kuid suure masina peal on see mootor suht jõuetu ning rallikad on ikkagi pigem imprezad/justid. Liigne suurus ja kaal rikub rallitamise suht ära. Isiklik valik oleks minul 2,5 manual ning universaal juba ainuüksi sellepärast, et aeglusti kompenseerib päris hästi jõuetuid mootoreid.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Abi legacy ostuga
Sõitsin ise just 3a 2000 a Legacyga 115kw ja manuaal. Aeglustiga sai ka raskemad koormad paigast liigutada, väheke ärksam elu hakkas pärast 2500 rpm. Töökindlusele ei saa midagi ette heita. Sai vahetatud mõned puksid, veovõlli kaitsekumm, pidurilotsid ja loomulikult õlid, filtrid. 92kw on minu arvates oluliselt mannetum, eriti madalamatel pööretel. Ise olen manuaali usku, on vähe töökindlam ja ärksama minekuga, lisaks aeglusti. Manuaal kastiga masinatel on oluline puudus - neid on kole raske müügist leida Kui ma õigesti mäletan, siis selle põlvkonna automaat on 4 käiguline ka veel. Eks sa vaata Outbacki ka, tõsi praegune valik on suht mannetu auto 24. Kui kannatab paar tuhat veel kuskilt laenu teha, siis pärast 2003 a mudeliuuendust on valik suurem, kilovatte juba rohkem ja mootorid on säästlikumad. Edu otsingutel ja anna teada, kui midagi juba välja vaadanud oled!
Ja abiks oleks olnud, kui sa selle postituse oleks ostuabi teemasse teinud! Ehk moded aitavad ümber tõsta
Ja abiks oleks olnud, kui sa selle postituse oleks ostuabi teemasse teinud! Ehk moded aitavad ümber tõsta
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: E, 29 Dets 2014 14:36:50 +0300
Re: Abi legacy ostuga
2.5 mootoriga ja manuaal kastiga legacyt vist ei leia jah. isegi outbacke pole sellised variante.
Turul on üks parempoolse rooliga impreza mis tundub üha ahvatlevam.
Turul on üks parempoolse rooliga impreza mis tundub üha ahvatlevam.
Re: Abi legacy ostuga
Kui mõnusi - siis ei!jutusoniva kirjutas:Et vahepeal tahaks nelikveoga talvemõnusi ka nautida siis kas automaat kast saab hakkama?
Veojaotus.
Sõitsin kaks aastat Legacy BH 2,5 automaadiga, nüüd sõitnud aastake Legacy BH 2,5 manuaaliga.
Talvel ei taha enam kunagi automaadi rooli istuda. Väga erinevad autod.
Töökindlus muidu antud mudelil jah kiiduväärt, ainus häda on roostelembus.
Re: Abi legacy ostuga
No minu Legacy 3.0 H6 6 käiguline Sti manuaal on ikka jube mõnus Ei kujutaks ette automaati sellel mootoril ja autol!
Re: Abi legacy ostuga
Väike video mille kokku panin enda masinaga lõbutsemisest Automaadiga nii ei sõida!
https://www.youtube.com/watch?v=DO2vGKmzBjI
https://www.youtube.com/watch?v=DO2vGKmzBjI
Re: Abi legacy ostuga
Saab ka automaadiga nii sõita kui lihtsalt teostatav 50/50 mod kastile teha
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
Re: Abi legacy ostuga
No ma ei tea, ma sõitsin oma 2004 aasta 2,5 liitrise mootori ja 4AT kastiga Outbackiga samamoodi. Nii šefi muusikalise taustaga videot muidugi millegipärast ei tekkinud
Positiivne on vanemate autode puhul see, et ükski kontroll ei seganud drifti - peale ABS 2004 aasta autol muid kontrolle peal ei olnud, uutel autodel kipub koguaeg midagi ragisema ja pidurdama
Positiivne on vanemate autode puhul see, et ükski kontroll ei seganud drifti - peale ABS 2004 aasta autol muid kontrolle peal ei olnud, uutel autodel kipub koguaeg midagi ragisema ja pidurdama
Subaru Outback 2,5 CVT MY13