Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Äkki oskab keegi nende kahe masina kohta midagi rääkida või on kellelgi ehk üleüldiselt diisliga kogemusi ning kumb neist järgmistest oleks mõistlikum valik?
http://www.auto24.ee/used/1919522
http://www.auto24.ee/used/1928665
Ette tänades,
Sander
http://www.auto24.ee/used/1919522
http://www.auto24.ee/used/1928665
Ette tänades,
Sander
Re: Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Kui pole kindel, et mootor on vahetatud uue vastu või tugevamaks ehitatud ära osta. Kui pole teada, et sidur on koos hoorattaga vahetatud ära osta. Kui on kahtlus, et pihustid jamavad ära osta.
Kui ikka tahad osta siis lase põhjalikult üle kontrollida!
Kui ikka tahad osta siis lase põhjalikult üle kontrollida!
Re: Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Teisel lingil olev masin peaks küll korralik olema, tuttava oma. (Siin foorumis kasutaja OlegBril müüb seda)
http://subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=8&t=9670
http://subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=8&t=9670
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Selle siduri ja hooratta kohapealt vaidlen küll vastu. Hooratta ja siduri seisukorda on väga lihtne kontrollida:im2good4u kirjutas:Kui pole kindel, et mootor on vahetatud uue vastu või tugevamaks ehitatud ära osta. Kui pole teada, et sidur on koos hoorattaga vahetatud ära osta. Kui on kahtlus, et pihustid jamavad ära osta.
Kui ikka tahad osta siis lase põhjalikult üle kontrollida!
Kui hooratas on natuke kulunud(hakkab kuluma) siis esmalt hakkab see häält tegema mootorit seisma pannes(ilma sidurita). Kui sidur all seisma pannes ka häält teeb, siis tõenäoliselt hakkab varsti ka tühikäigul vibratsiooni tekitama ja viimsena juba ka sõites(tahab vahetust).
Sidurit on kõige lihtsam kontrollida kohapeal seistes. Pidur alla ja proovid viimaste käikudega sidurit üles lasta. Kui viimase käiguga kohe välja sureb, pole siduril häda mitte midagi. Välismaa subaru foorumites on öeldud nt. WRX-i kohta, et ostes proovida kohapealt ilma gaasita 3nda käiguga minema minna - kui saab, siis on sidur kulunud.
Mootori kohapealt - tundub, et mida suurem läbisõit, seda kindlam on vanemat diisel subarut osta Enamus lendab suhteliselt varakult.
Pihusteid peaks saama arvutiga ilusti kontrollida ja kohe on pilt selge. (Ideepoolest peaks saama ka kohapeal - pärast tühikäigul pikalt tiksumist gaasi andes ei tohiks sinist/musta visata, vastasel juhul tõenäoliselt mõni pihusti lekib vms)
Re: Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Osta parem bensukas, kokkuvõttes tuleb odavam sõita kui diisliga. EGR, pihustid, kett, generaatori rihma pinguti jne....
Re: Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Marek906 kommis kindlasti oma iva sees, aga avardaksin seda vaid läbisõiduga - kusagil alates aastasest 30000km läbisõidust hakkab kütusesääst juba katma diiselmootori spetsiifilisi lisariske/kulusid. Väiksema aastase läbisõidu või valdavalt lühikeste sõitude puhul tasub kahtlemata bensukate poole vaadata.
Re: Vajan pisut abi Legacy ostmisel
Esimese lingi auto omanik olen.
Auto tipp korras,diisel kõvasti ökonoomsem ja käib ilusti,külmaga paugu pill.
Täpsema info korral hel 56696883
Auto tipp korras,diisel kõvasti ökonoomsem ja käib ilusti,külmaga paugu pill.
Täpsema info korral hel 56696883
Re: Vajan pisut abi Legacy ostmisel
kas keegi seda esimest vaatamas ka on käinud ja oskab muljeid jagada