Turbo Legacy-d Eestis

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
lauri
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 209
Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
Asukoht: Tallinn

#16 Postitus Postitas lauri » K, 10 Mai 2006 23:41:08 +0300

Maitseasi muidugi, aga mulle nt meeldib see auto tumerohelisena rohkem :) Velgede osas pole ka kindel kas suurem kui 16' juhitavust enam parandab. Kui puhtalt välimus eesmärgiks, siis on teine asi muidugi.

Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#17 Postitus Postitas b_mon » N, 11 Mai 2006 06:47:07 +0300

Roone kirjutas:igasugused huvitavad ideed on teretulnud. Seda kõike siis kui palgapäev on ja kitsedele trahv makstud
alusta siis radaripüüdjast :D

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

#18 Postitus Postitas HUNT113 » N, 11 Mai 2006 18:25:45 +0300

sa mingi loomasõber vä :D
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Roone
Postitusi: 34
Liitunud: N, 19 Jaan 2006 10:52:02 +0300

#19 Postitus Postitas Roone » N, 29 Juun 2006 22:07:37 +0300

040 STI on nüüd WRC MICA sinine - ise olen värvivalikuga väga rahul.... subaru peaks ikka sinine olema. järgmiseks võtan veljed ette.
küsimus suurele ringile : kas STI suur moosiriiulist tagaspoiler sobiks teie arust turbo legacyle või mitte?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#20 Postitus Postitas vaska » R, 30 Juun 2006 09:54:04 +0300

Aga vaata ise:

Pilt
Pilt
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#21 Postitus Postitas b_mon » R, 30 Juun 2006 10:36:09 +0300

sobib nagu valatud :P

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#22 Postitus Postitas Ar21 » R, 30 Juun 2006 11:11:21 +0300

Negatiivse poole pealt see, et arvatavasti lisandub ka mingi lisakilogramm ja lisabensukulu tavasõitu tehes (kui ta tõesti ka tugevamat surujõudu avaldab). Samuti kahaneb väljavaade taha. Ning sõidukiiruse peab koguaeg hoidma vähemalt 120-e peal, et asi ennast aerodünaamiliselt õigustaks-ära tasuks. Aga eks vist sinna 120 kanti maanteel 5 käigu liikudes see kiirus tavaliselt min. sinna kanti jääb ka - vähemalt minul.

Ja kui päris ausalt ja otse arvata, siis mina pean sellist tiiba tsipa liialdatuks - eriti ühel tänavasõidumasinal. Kisub nagu kusagile sinna a´la 400-500 hj. auto standardvälimuse kanti. Isegi N-rühmas rallit sõites ei pea paljud seda "moosiriiulit" kulutust väärivaks investeeringuks ja piirduvad madala tiivaga.

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#23 Postitus Postitas Axxept » R, 30 Juun 2006 12:21:10 +0300

ei sobi mitte ühegi nurga alt :)
hunt113 oli see ühe korrusega, mis sobib palju paremini.
see kahekorruseline on selge liialdus ja xxx
tegu on minu arvamusega puhtalt
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#24 Postitus Postitas vaska » R, 30 Juun 2006 12:56:20 +0300

Originaal legacy200 tiib on palju sobivam. Näeb välja nagu see moosiriiul ilma ülemise lauata. Erinevus legacy200 ja turbo tiiva vahel võiks esialgsel hinnangul olla tiiva sisse ehitatud piduritules. Turbodel pole seda nagu kohanud, samas sellel tiival on see olemas ning juhtmetele särtsu andes paistsid ledid ka toimivat.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#25 Postitus Postitas Ar21 » R, 30 Juun 2006 13:10:13 +0300

Tahtsin ka veel mainida, et kui panna siis juba selline vahepealne varjant, nagu mingi aja Imprezadele tehti (ei madal ega ka selline kahekorruseline kõrge). Kuigi eespool mainiti , et istub igati, no tahantvaade selle tiivaga on ikka suht kentsakas. Küljepealt pole väga vigagi - kui rääkida ainult proportsioonidest ja ilust. Ülemise "riiuli" kuju peaks olema katusejoont jälgiv, mitte nii kandiline ja nii lai.
Neid tiibu müüksegi tihti kahes varjandis, piduritulega ja ilma.
PM-Tuning pakub ka (vist madalaid tagatiibu). Samuti kahes varjandis - tulega ja ilma.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#26 Postitus Postitas JP » R, 30 Juun 2006 16:27:50 +0300

Puhtalt maitse asi aga minu arvates võiks tiib olla ikka samas ajastu stiilis kus autogi. See tiib on imho liiga kumer ja ei lähe auto sirgete joontega kokku.
Minu arust sobiks kah originaal või siis "pool kõrge" impreza oma

Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#27 Postitus Postitas b_mon » L, 01 Juul 2006 00:09:39 +0300

Ar21 kirjutas:Kuigi eespool mainiti , et istub igati
vabandust, ironiseerisin :roll:

madal on oluliselt viisakam.

Kasutaja avatar
CPX
Subaruaff
Postitusi: 82
Liitunud: E, 26 Sept 2005 23:41:01 +0300
Asukoht: Tallinn

#29 Postitus Postitas CPX » T, 04 Juul 2006 19:47:36 +0300

See tiib rikub auto täiega ära :x
Legacy 2,5 GX

Roone
Postitusi: 34
Liitunud: N, 19 Jaan 2006 10:52:02 +0300

#30 Postitus Postitas Roone » E, 17 Juul 2006 02:40:46 +0300

huvipärast tahaks näha kuidas eelmise põlvkonna impreza sti tiib sobib - see on sellisema kandilise joonega

Vasta