Legacy'ga seonduv.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
lauri
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 209
- Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
- Asukoht: Tallinn
#16
Postitus
Postitas lauri » K, 10 Mai 2006 23:41:08 +0300
Maitseasi muidugi, aga mulle nt meeldib see auto tumerohelisena rohkem
Velgede osas pole ka kindel kas suurem kui 16' juhitavust enam parandab. Kui puhtalt välimus eesmärgiks, siis on teine asi muidugi.
-
b_mon
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 326
- Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300
#17
Postitus
Postitas b_mon » N, 11 Mai 2006 06:47:07 +0300
Roone kirjutas:igasugused huvitavad ideed on teretulnud. Seda kõike siis kui palgapäev on ja kitsedele trahv makstud
alusta siis radaripüüdjast
-
HUNT113
- Guru
- Postitusi: 914
- Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti
#18
Postitus
Postitas HUNT113 » N, 11 Mai 2006 18:25:45 +0300
sa mingi loomasõber vä
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
-
Roone
- Postitusi: 34
- Liitunud: N, 19 Jaan 2006 10:52:02 +0300
#19
Postitus
Postitas Roone » N, 29 Juun 2006 22:07:37 +0300
040 STI on nüüd WRC MICA sinine - ise olen värvivalikuga väga rahul.... subaru peaks ikka sinine olema. järgmiseks võtan veljed ette.
küsimus suurele ringile : kas STI suur moosiriiulist tagaspoiler sobiks teie arust turbo legacyle või mitte?
-
vaska
- Lumelendur
- Postitusi: 3608
- Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
- Asukoht: Tallinn
#20
Postitus
Postitas vaska » R, 30 Juun 2006 09:54:04 +0300
Aga vaata ise:
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
b_mon
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 326
- Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300
#21
Postitus
Postitas b_mon » R, 30 Juun 2006 10:36:09 +0300
sobib nagu valatud
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#22
Postitus
Postitas Ar21 » R, 30 Juun 2006 11:11:21 +0300
Negatiivse poole pealt see, et arvatavasti lisandub ka mingi lisakilogramm ja lisabensukulu tavasõitu tehes (kui ta tõesti ka tugevamat surujõudu avaldab). Samuti kahaneb väljavaade taha. Ning sõidukiiruse peab koguaeg hoidma vähemalt 120-e peal, et asi ennast aerodünaamiliselt õigustaks-ära tasuks. Aga eks vist sinna 120 kanti maanteel 5 käigu liikudes see kiirus tavaliselt min. sinna kanti jääb ka - vähemalt minul.
Ja kui päris ausalt ja otse arvata, siis mina pean sellist tiiba tsipa liialdatuks - eriti ühel tänavasõidumasinal. Kisub nagu kusagile sinna a´la 400-500 hj. auto standardvälimuse kanti. Isegi N-rühmas rallit sõites ei pea paljud seda "moosiriiulit" kulutust väärivaks investeeringuks ja piirduvad madala tiivaga.
-
Axxept
- Rallisportlane
- Postitusi: 809
- Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300
#23
Postitus
Postitas Axxept » R, 30 Juun 2006 12:21:10 +0300
ei sobi mitte ühegi nurga alt
hunt113 oli see ühe korrusega, mis sobib palju paremini.
see kahekorruseline on selge liialdus ja xxx
tegu on minu arvamusega puhtalt
-
vaska
- Lumelendur
- Postitusi: 3608
- Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
- Asukoht: Tallinn
#24
Postitus
Postitas vaska » R, 30 Juun 2006 12:56:20 +0300
Originaal legacy200 tiib on palju sobivam. Näeb välja nagu see moosiriiul ilma ülemise lauata. Erinevus legacy200 ja turbo tiiva vahel võiks esialgsel hinnangul olla tiiva sisse ehitatud piduritules. Turbodel pole seda nagu kohanud, samas sellel tiival on see olemas ning juhtmetele särtsu andes paistsid ledid ka toimivat.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#25
Postitus
Postitas Ar21 » R, 30 Juun 2006 13:10:13 +0300
Tahtsin ka veel mainida, et kui panna siis juba selline vahepealne varjant, nagu mingi aja Imprezadele tehti (ei madal ega ka selline kahekorruseline kõrge). Kuigi eespool mainiti , et istub igati, no tahantvaade selle tiivaga on ikka suht kentsakas. Küljepealt pole väga vigagi - kui rääkida ainult proportsioonidest ja ilust. Ülemise "riiuli" kuju peaks olema katusejoont jälgiv, mitte nii kandiline ja nii lai.
Neid tiibu müüksegi tihti kahes varjandis, piduritulega ja ilma.
PM-Tuning pakub ka (vist madalaid tagatiibu). Samuti kahes varjandis - tulega ja ilma.
-
JP
- Guru
- Postitusi: 1618
- Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300
#26
Postitus
Postitas JP » R, 30 Juun 2006 16:27:50 +0300
Puhtalt maitse asi aga minu arvates võiks tiib olla ikka samas ajastu stiilis kus autogi. See tiib on imho liiga kumer ja ei lähe auto sirgete joontega kokku.
Minu arust sobiks kah originaal või siis "pool kõrge" impreza oma
-
b_mon
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 326
- Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300
#27
Postitus
Postitas b_mon » L, 01 Juul 2006 00:09:39 +0300
Ar21 kirjutas:Kuigi eespool mainiti , et istub igati
vabandust, ironiseerisin
madal on oluliselt viisakam.
-
CPX
- Subaruaff
- Postitusi: 82
- Liitunud: E, 26 Sept 2005 23:41:01 +0300
- Asukoht: Tallinn
#29
Postitus
Postitas CPX » T, 04 Juul 2006 19:47:36 +0300
See tiib rikub auto täiega ära
Legacy 2,5 GX
-
Roone
- Postitusi: 34
- Liitunud: N, 19 Jaan 2006 10:52:02 +0300
#30
Postitus
Postitas Roone » E, 17 Juul 2006 02:40:46 +0300
huvipärast tahaks näha kuidas eelmise põlvkonna impreza sti tiib sobib - see on sellisema kandilise joonega