Outback 3.0 järeleaitamine
Outback 3.0 järeleaitamine
Tere,
Küsimus siis selles, et kas keegi on teinud või teab vastavat infot kuidas muuta kiiremaks 2007 a. 3.0 180kw mootor? Mitte, et auto aeglane oleks aga süües kasvab isu. Nimelt tahakski konkreetset infot, kas on võimalik mitte vastust, et alternatiiv STI Impreza. Vabalthingavate chippimine pidi olema suht tühi tegevus kuid olen uurinud, et tehakse seda siiski. Kas antud mootorile ka miski kiip olemas ja kui palju ta neid jõu ja ilu numbreid muudab?
Või siis edasi mõeldes, kas keegi on teinud või kas on tehtav turbotamine, s.t. kas raud peaks vastu või oleks see karuteene iseendale?
Jutu mõte see, et kas kannatab kuskilt 20-30kw-gi juurde saada või targem oleks plaan ära unustada?
Tervitades
Kaido
Küsimus siis selles, et kas keegi on teinud või teab vastavat infot kuidas muuta kiiremaks 2007 a. 3.0 180kw mootor? Mitte, et auto aeglane oleks aga süües kasvab isu. Nimelt tahakski konkreetset infot, kas on võimalik mitte vastust, et alternatiiv STI Impreza. Vabalthingavate chippimine pidi olema suht tühi tegevus kuid olen uurinud, et tehakse seda siiski. Kas antud mootorile ka miski kiip olemas ja kui palju ta neid jõu ja ilu numbreid muudab?
Või siis edasi mõeldes, kas keegi on teinud või kas on tehtav turbotamine, s.t. kas raud peaks vastu või oleks see karuteene iseendale?
Jutu mõte see, et kas kannatab kuskilt 20-30kw-gi juurde saada või targem oleks plaan ära unustada?
Tervitades
Kaido
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Kõige enam saab kiluvatte juurde ülelaadimisega, aga need hobused ei saa olema odavad.
Olen näinud ka torukollektoreid, mis väidetavalt annavad paarkümmend jõudu juurde (kahjuks ei meenu tootjanimi hetkel).
Näiteks supercharger kit'id on kusagil 5k usd juures ja sinna lisa veel proge aju ja seadistus.
Olen näinud ka torukollektoreid, mis väidetavalt annavad paarkümmend jõudu juurde (kahjuks ei meenu tootjanimi hetkel).
Näiteks supercharger kit'id on kusagil 5k usd juures ja sinna lisa veel proge aju ja seadistus.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Põhjanaabrite stiilinäide:
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
VKM pakub niisama Dynot. Kuskil 16kw ja mingi 20nm sai juurde (http://www.vkmmotors.ee/et/chip-tuning/kataloog). Aga edevam variant oleks midagi sellist... http://legacygt.com/forums/showthread.p ... 84749.html Muidugi ka kopsaka summa eest ~5000€. Aga mitmed inimesed välismaal seda teinud, ütlevad, et võimekas mootor, kui ka 5AT on väga hea kast ja kannatab selle ära. Siiski 6ne manuaal oleks kõvasti etem. Endalgi plaan see ära korraldada millalgi. Pikalt juba puurinud seda asja. Olen ka see Outback/Legacy "tuuningu" usku. Meil pole neid veel piisavalt ära tehtud siin (mitte, et ma teaks isegi ühte). See oleks midagi vinget. WRX ja STI-si on meil liiga palju.
Aga kaine mõistus muidugi ütleb jah, et osta STI.
Mu jutu kirjutamise ajal jõudis Tubaru juba ette Aga jep, see soomlase oma on üks lemmikuid
Aga kaine mõistus muidugi ütleb jah, et osta STI.
Mu jutu kirjutamise ajal jõudis Tubaru juba ette Aga jep, see soomlase oma on üks lemmikuid
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
No see siis selge, et ülelaadida kannatab, s.t. mootor ja atm kast elavad asja üle. Selge on ka see, et nõuab palju eurosid aga sellega ka arvestanud. STI ei tule mängu oma mahutavuse ja manuaalkasti tõttu, minul on vaja siiski perevagunit. Mõte tekkis just sellest, et võiks olla veel nobedam ja no ütleme nii, et hunt Outbacki nahas oles päris muhe.
Tänud kiirete vastuste eest ja tean kust ning mida uurima hakata.
Terv
Kaido
Tänud kiirete vastuste eest ja tean kust ning mida uurima hakata.
Terv
Kaido
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Blokk väga palju ülerõhku ei kannata, pakuks, et miskine 0.4-0.5bar võiks ülemiseks optimaalseks piiriks jääda.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Milleks aretada, 2010 legacy gt'sid hetkel mitu tükki müügis. Liigub ka täitsa mõisikult selle vanema 3.0ga võrreldes ja on seest oluliselt ruumikam.
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
No offence ja ilmselt asi inimeste erinevass maitses kuid mulle isiklikult meeldib kõige enam 2007-2009 mudel legacy/outback. 2010-2013 mudeli peale ei ole isegi mõelnud, samas 2015 outback juba päris hea (kandilisust/nurgelisust tuleb sisse jälle).
Küsimusele, miks aretada on, et saab huvitavam, saan teha asju omamoodi jne jne, ühene vastus puudub.
Terv
Küsimusele, miks aretada on, et saab huvitavam, saan teha asju omamoodi jne jne, ühene vastus puudub.
Terv
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Välimuse osas olen nõus, vana kerega on ikka ilus auto.
Mis aretamisse puutub, siis usu mind, see on kallis ja lõpptulemusena kulutad vähemalt sama raha (kui kohe kiirem tehase mudel võtta) ning tulemus on endiselt küsitav.
Muidugi kui sulle see konkreetne mudel niiväga meeldib ja rahast kahju pole, siis loomulikult, tuld!
Mis aretamisse puutub, siis usu mind, see on kallis ja lõpptulemusena kulutad vähemalt sama raha (kui kohe kiirem tehase mudel võtta) ning tulemus on endiselt küsitav.
Muidugi kui sulle see konkreetne mudel niiväga meeldib ja rahast kahju pole, siis loomulikult, tuld!
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Youtube kanalis Mighty Car Mods turbotasid 3,6 ära, siin link esimesele osale https://www.youtube.com/watch?v=2A47LYAcakg
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Küsige endalt - kas mul on nii palju raha, et kui vanaema ahju kütta soovib, siis võin talle 20'seid viia? Kas mul on nii palju raha, et kui auto mootoriblokk/käigukast pooleks lähevad ja vanaema ahju kütta soovib, siis kas saan nii remondimehele, kui vanaemale 50'seid viia?Kaasik kirjutas:No offence ja ilmselt asi inimeste erinevass maitses kuid mulle isiklikult meeldib kõige enam 2007-2009 mudel legacy/outback. 2010-2013 mudeli peale ei ole isegi mõelnud, samas 2015 outback juba päris hea (kandilisust/nurgelisust tuleb sisse jälle).
Küsimusele, miks aretada on, et saab huvitavam, saan teha asju omamoodi jne jne, ühene vastus puudub.
Terv
Kui on, siis andkem minna. Selliste suuremate projektide "value for money" ei ole eriti balansis - hea sõber ja autonduse kolleeg "Tubaru" võib teile pajatada. Kui südameasjaga tegemist on ja tagantjärgi raha taga nutta vaja pole, siis võib minna anda. Optimaalsem lahendus oleks kiirem auto osta lihtsalt.
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Põhimõtteliselt ma tean, et antud projekt küsib ka raha ja teadvustan seda endale. Miks mitte kiirem auto osta küsimus tekib alati paljudel kuid samas miks siis üldse projektikaid tehakse? Nagu ma ütlesin, et sellele ühene vastus puudub. Nagu üks juhtum Eestist, kus mees taastas 100% Audi Coupe 20v Quattro, raha läks ilmselt sisse rohkem kui hetkel turul saadavad RS4/RS6 maksavad, tekib ka küsimus miks aga tundub, et see on mingil määral hobi ja mingil määral haigus.
Vanaemal on keskküte ja saab iseendaga kenasti hakkama, seega tuunimiseks jääb rohkem kätte
Vanaemal on keskküte ja saab iseendaga kenasti hakkama, seega tuunimiseks jääb rohkem kätte
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
K24 aga kui palju variante on selle aastakäigu Outbackil nagu mul kiiremaid tehase versioone kui 180kw? Mitte, et ma targutaks vaid ehk on mul miskit märkamata jäänud. Kui ongi mingit infot siis kuulan huviga.
Terv
Terv
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Kui sul kõrgus oluline, siis ega väga alternatiive pole. Minu soovituse mõte oli lihtsalt sind vaimsest vaevast ja suurematest rahalistest kulutustest säästa. Aga vahel peab inimene asju lihtsalt omal nahal kogema et aru saada.Kaasik kirjutas:K24 aga kui palju variante on selle aastakäigu Outbackil nagu mul kiiremaid tehase versioone kui 180kw? Mitte, et ma targutaks vaid ehk on mul miskit märkamata jäänud. Kui ongi mingit infot siis kuulan huviga.
Terv
Re: Outback 3.0 järeleaitamine
Outback XT oleks ka variant, aga neid meie maal väga ei leidu. Sellel 2,5 turbokal saab ikka korralikult peale keerata ja plokke pooleks lasta.
Ehitada Subaru kiiremaks igapäevakasutuks - mõtekam on ilmselt võtta sama raha ja minna mängida kasiinos maha. On valutum. Turul on piisavalt kiiremaid perevaguneid mis kestavad ka. Originaalkonditsioonis (ja natuke kergelt paremaks optimeetitult) kestab Subaru ka, aga vähegi tõsisem pealekeeramine lõppeb peagi pilbastega - sobib pere teiseks-kolmandaks autoks, aga mitte peamiseks liikumisvahendiks.
Ehitada Subaru kiiremaks igapäevakasutuks - mõtekam on ilmselt võtta sama raha ja minna mängida kasiinos maha. On valutum. Turul on piisavalt kiiremaid perevaguneid mis kestavad ka. Originaalkonditsioonis (ja natuke kergelt paremaks optimeetitult) kestab Subaru ka, aga vähegi tõsisem pealekeeramine lõppeb peagi pilbastega - sobib pere teiseks-kolmandaks autoks, aga mitte peamiseks liikumisvahendiks.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.